Mini Klub Srbije

Mini Radionica => Kvarovi, problemi i popravke => : radisa791 May 30, 2009, 23:09:19 PM

: On bi da radi i dalje
: radisa791 May 30, 2009, 23:09:19 PM
pozdrav svima!
 Dal mi neko moze raci sta se nije u redu sa motorom (1275cc) kada i nakon iskljucivanja on i dalje radi !!!!! Tesko se gasi.
  Neki kazu gorivo, oktanska vrednost, lose je ima vode, i tak nesto. Sipao sam gorivo u 10tak pumpi sto po gradu i u selu, i opet isto. U stvari to je jedan od 2 problema koje ima sa svojim  motorom, a mozda je ovaj drugi, koji cu navesti u vezi sa prvim.
 neverovatno velika kolicina dima mi izlazi iz auspuha pod vecim gasom, trosi litar na 100km!!!!!. iberlauf bez trunke dima, kompresija dobra!! a spaljujem ulje u cilindrima. Pocinjem da verujem da su gumice ventila popucale.
   Dal iko zna gde se mogu kupiti te gumice ili od kog motora bi mogle pasovati na ovaj.
      Inace sam posedujem  2 morrris marine  MK2 iz '75 koje bi trebale da imaju iste motore kao i miniji sa tom kubikazom, zar ne?
 

 
: Odg: On bi da radi i dalje
: Sinisa May 30, 2009, 23:15:09 PM
Jel si stelovao paljenje? Mozda se pomerilo
: Odg: On bi da radi i dalje
: radisa791 May 30, 2009, 23:17:27 PM
paljenje je ok. Nove platine ruka, kapa kablovi svecice. uredno nastelovano. brojacem obrtaja i strob lampom.
: Odg: On bi da radi i dalje
: radisa791 May 30, 2009, 23:21:33 PM
hm!!! znas al ne mogu biti siguran dal je razvodnik paljenja najbolji. treba mi dijagram odnosa ugla paljenj a i broja obrtaja, za taj razvodnik a i dijagram najboljeg odnosa koji bi bio poteban motoru. dal me razumesh? postoji velika verovatnoca da cu se posle nabavke dijagrama uz pomoc prijatelja praviti el paljenje za moje marine sa idealnom karakteristikom.
: Odg: On bi da radi i dalje
: Marko90 May 30, 2009, 23:43:57 PM
Koje je dim boje? Nisi rekao jel trosi gorivo ili ulja 1l na 100km?
: Odg: On bi da radi i dalje
: Fefe May 30, 2009, 23:48:29 PM
to bi bio idealan auto da trosi 1L goriva na 100km  :punk:
: Odg: On bi da radi i dalje
: Marko90 May 31, 2009, 08:18:34 AM
Posle sam skontao sta sam napisao. Kuku pa kako jedna litra ulja? To su uljne karike 100%. Al za kompresiju sam vec rekao da merenje ne pokazuje bas nista, cak sta vise pokazivace da je veca ako je motor losiji jer ulje odlicno dihtuje :cry:
: Odg: On bi da radi i dalje
: radisa791 May 31, 2009, 11:05:48 AM
dim je bele boje. motor je presao 40000km za 34 godine a, poslednjih godina nije paljen. i dolazi mi u vlasnishtvo. mislim da bi gume pre stradale neko karike na motoru pod uslovima kojima je bio izlozen. mada je to samo moje misljenje. Bio sam kod jednog majstora od poverenja, i kaze mi da su gumice ventila 99%, jer tolika kolicina ulja ne moze da prodje u cilindar ( radi se samo o trecem cilindru, svecica se mnogo zagaravi) kada i kopresione karike dihtuju.
 probao bih prvo zamenu gumica vetila pa ako ne pokaze rezultate onad motor na astal.
 hvala 
  zovem Baneta
 P.S. Gde nabavljate delove? e-bay?
: Odg: On bi da radi i dalje
: Marko90 June 01, 2009, 10:04:46 AM
desava se i da puknu karike, ako auto duze stoji pa se onda pali a da se prethodno ne sipa malo ulja u cilindre al vidi ako mozes da se izvuces samo sa gumicama onda super. :good:
: Odg: On bi da radi i dalje
: gregor.tm June 08, 2009, 08:51:13 AM
npr. neki A motori i nemaju gumice na svim ventilima (serijski) i ne troše ulje!
ako češ menjati gumice obavezno proveri koliko su istrošene "vodilice" ventila (u glavi motora). ako su previše istrošene onda previša ulja prolazi kroz njih.

: Odg: On bi da radi i dalje
: Brutalac June 08, 2009, 10:56:00 AM
Ako je na motoru VELIKA kompresija i tocis gorivo manje oktanske vrijednosti a jos i nije predvidjen da radi na bezolovni benzin zna se desiti da nakon okretanja kljuca za ugasiti auto on jos ostane nesto kao raditi...tj. dolazi do samozapaljenja...
Probaj tociti samo benzin sa vise oktana...98 i vise i probaj dodavati aditiv za olovo u gorivu...ako tako ne rijesis problem kreni dalje sistemom eliminacije  :wink:

( radi se samo o trecem cilindru, svecica se mnogo zagaravi)

To moze biti problem spaljenog dihtunga glave... :thinking:
: Odg: On bi da radi i dalje
: nikola.m January 06, 2010, 00:21:49 AM
malo da obnovimo temu,jer se meni desavalo isto,a vidim nije bas odgovoreno precizno sta sve moze da bude,nego se tema razvodnila...
meni je skoro uradjena generalna,tj,zamenjene su karike i klipovi i obradjen blok,tako da je kompresija dobra,rasa radio sve to...isto sam imao problem sa pregrevanjem,ali to sam resio,problem je mbio u termostatu,e sada glavni problem...auto nece da se ugasi....nego radi jos malo...i pitanje sta sve moze da bude sem navedenih
1.lose gorivo..mada sumnjam..da je toliko lose,tj ima toliko vode...
2.slaba oktanska vrednost,jer svi vozimo na 95 oktana...
idemo dalje sta sve moze da bude...?
: Odg: On bi da radi i dalje
: Brutalac January 06, 2010, 10:06:01 AM
meni je skoro uradjena generalna,tj,zamenjene su karike i klipovi i obradjen blok,tako da je kompresija dobra,rasa radio sve to...
Sta znaci kompresija dobra???Kolka je to kompresija?Ako je prevelika NIJE DOBRA!
Provjeri paljenje i kolicinu benzina koju dobiva...
Jako je tesko popravljati aute preko foruma... :thinking:
: Odg: On bi da radi i dalje
: gregor.tm January 06, 2010, 10:35:48 AM
ako ti motor i dalje radi nakon gašenja....
proveri paljenje i naravno i benzin na to utiče. loš kvalitet definitivno. zbog toga promeniš stupnjeve paljenja da ti odgovara kvalitetu benzina.
npr. u engleskoj mi je mini uvek klenkao i još radio nakon gašenja. razlog je njihov loš benzin. otvoriš haubu i nađeš mu odgovarajuče paljenje. nakon toga ide bolje. kad pređeš granicu GB ponoviš postupak.

kao što kaže Brutalac. teško je da se popravi auto preko foruma.
i još više se slažem vezano za kompresiju. šta znači dobra kompresija. ako je motor urađen na novo onda treba imati odličnu kompresiju. a odlična je sa odgovarajuča. predpisana za tvoj tip motora. to znači treba znati koji motor imaš i koju kompresiju treba imati.
: Odg: On bi da radi i dalje
: BaneBRE January 06, 2010, 13:00:40 PM
meni je isto na crvenom miniju (sto sam bio sa njim na minijadi) motor nastavljao da radi 10 sekundi otprilike nakog gasenja - jedva sastavi na 100rpm (ne znam kako da objasnim)

...izvadio sam rezervoar i skroz ga ispraznio i shlogirao se. od recimo 20l benzina bilo je bar litar vode!

posle sipao drugi benzin i sve je bilo ok...
: Odg: On bi da radi i dalje
: nikola.m January 26, 2010, 11:20:38 AM
nasli smo sta je.....paljenje je kao sto sam pretpostavio bilo lose podeseno...sada auto prede kao maca,vuce kao blesav......i nadam se da ce malo i da trosi...bilo je mnogo rano podeseno .....i zato se gasio po zelji sam i lose vukao.....
: Odg: On bi da radi i dalje
: miroslav_ružić January 26, 2010, 11:47:37 AM
Drago mi je,ali kakve veze ima paljenje? Kad ugasiš auto,na svecicama nema varnica,a auto ti još radi jer se smeša pali od pritiska(kao dizel). Ako je gorivo niske oktanske vrednosti,korekcijom paljenja može malo da se popravi rad motora,ali gašenje... Mislio sam da je prevelika kompresija,ali sad mi ništa nije jasno šta se desilo...
: Odg: On bi da radi i dalje
: nikola.m January 26, 2010, 12:47:11 PM
pa ne znam ni ja mada nisam merio kompresiju....posle osvezavanja..kada budem isao da dotezem glavu i stelujem ventile pa cu proveriti........mozda je stvarno mnogo velika...ali paljenje je bilo mnogo pomereno...a benzin sam sipao na vise pumpi,tako da ne mogu bas svi da sipaju los benzin....ili mozda mogu... :0_0:.....bitno da sada auto pali dobro...vuce dobro....i nadam se najbitnije malo trosi...