Ja sam sam izvadio motor zajedno sa mostom,i eto kad sam ja to uradio to moze svako drugi!Cisto da znate da vas majstori ne deru!To je prosto,i tek sad sam video da je vrlo jednostavno skinuti svaki deo koji je u motornom prostoru,kao na primer:kocioni cilindar,cilindar za kvacilo i dr.,tako da kad treba da se zamene neke gumice ili tako nesto nema sanse da idem vise kod majstora!
Prvo se razvezu sva creva koja idu na motor,lako ces proceniti koja :
zatim razvezes sajle za gas,saug..:
zatim razvezes metalna creva od kocione i tecnosti za kvacilo.
Posle toga skines amortizere:
zatim dolaze na red srafovi koji pricvrscuju most za skoljku.Ima ih dva napred sa svake strane po jedan:
Cetri dole nazad ,po dva sa svake strane:
Zatim dva velika koja su iznad tockova:
Sipke koje povezuju birac brzina sa menjacem treba rastaviti,meni nije poslo za rukom pa sam odsrafio birac i izvadio
zajedno sa motorom.
Posto je motor isao zajedno sa mostom morao sam da razdvojim sipku upravljaca od letve volana,to se radi iz kabine,
odvrne se sigurnosni sraf,posle toga bi sipka trebala da spadne lako ali to u praksi ide tesko pa evo koristan savet da
se sa malo sirim sekacem zadje izmedju i udari par puta cekicem da bi se prosirilo i posle toga spada sama.Dok meni
majstor Goran nije to rekao pomucio sam se.
Ima dole ispod jos da se popusti masa ,da se razveze struja i ostaje samo da podignes skoljku a most i motor ostaju dole: