Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

...valjda ce od ovoga da ispadne nesto...

<< < (13/52) > >>

gregor.tm:
koji motor imaš od metroa? postojao je stdandardni 1275, onda od MG metro- nabrijani sa 265 bredastom i MG metro vandenplas koji je istisnuo još nekoliko dodatnih konja.
u vezi bregaste... sve ovisi što želiš od auta. meni je čak i 286 prespora... a to je krajna varijanta za gradsku vožnju. zapravo za gužve npr. u BG je ne preporučujem. u niskim vrtljajima motor je nemiran.... a snagu dobiva tek kada stisneš gas jače u više vrtljaje.... to zahteva i duple federe u glavi, lanac za podešavanje, problem češ imati pronači pravu iglu za karburator, ftajler zahteva preradu- druge stupnjeve ili aldon žuta varijanta.... itd. itd. itd.
osobno bi išao na 265 ili neku varijantu od swiftune, morspeed komplet u kitu.
iskreno rečeno preporučujem uvek standardni motor kakav je. jednom kada počneš sa preradom, gotov si. nema kraja. svaka i najmanja stvar povuče za sobom drugu. kad si več kod bregaste..... onda trebaš malo rada i na glavi motora. trebaš sve kanale napraviti protočnije, možda usisni ventil staviti veči ..... i čim ideš u tu preradu preporučujem žešči diferencial, da se ti stari ne raspadne. obavezno menjač pregledati dali je u svim tolerancijama, promeniti ležajeve.... jer ipak kod žešče bregaste više trpi a menjač je najosetljivi deo motora kada je u pitanju snaga.

BaneBRE:
pa nesto sam planirao da umesto mog menjaca stavim od 850 koji je bukvalno kao nov... motor je presao 30 000 taj 850... a sto se tice mog motora mislim da je standardni... na njemu je neki duzi menjac... ne znam dal je 3.44 najduzi ili ima duzi od tog


lanac za podesavanje? mislis remenicu na stelovanje?

sta je frtajler?

sto se tice rada na glavi... planiram da je radim svakako, klackalice bih stavio druge (ne znam koje) i prosirio bih usis i izduv.

sto se tice karburatora... pa uzecu od tebe one duple davno obecane  :blush:

gregor.tm:
menjač od 850 je obično manje opterečen i tako u boljem stanju. ali ipak pazi kakvi su mu sinhroni. jednom sam se ja isto tako nadao da je super menjač, jer ga vozila neka tetka samo 50.000 km i bez da sam proverio sve detalje ubacio sam ga u auto i dva sinhrona su bila potpuno uništena.
kod menjača pazi na diferencial zubčanike.obično taj ima krače brzine,  .... to jest dobit češ na startu ali konačna brzina če ti biti nikakva, pa i bučan če ti biti auto. čisto sumnjam da je 3,44, jer treba imati krače brzine da zbog manje snage pomeri auto. daj broj menjača ili motora, pa čemo probati pronači koji diff ima.
duži od toga svakako postoji. metro npr. je imao 3,2.... a možeš pronači i ekonomik varijantu npr. 2,9 (to je moj omiljeni za turba, jer je dovoljno dugi da turbina proradi.... a i na autoputevima je uživancija se voziti dugim menjačem.

lanac.... da mislim, da je to remenica- chain. gledaj link: http://www.minispares.com/SearchResults.aspx?area=0&text=c-ajj3327&method=0&cats=0&excl=&pgsz=&type=Simple&ty=fi&rt=1

frtajler.... to ti je ono gde su platine i kondenzator, te pričvrščen vakum. englezi kažu distributor: http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=33113

dupla karburatora..... ubit češ se živ podešavanjem na tuniranom motoru. pogledaj npr. Fakina iz HR foruma... a ipak ogromno zna o minijima. puno ljudi bi se moglo učiti od njega.... pa ga muči. u našim prostorima zaboravljamo da nemamo dyno ili rolling roada gde bi nam mogli uštelovati fergazer i pravu iglu na prerađenim motorima (za standard je jednostavno). čak i david vizard ili knjiga how to tune SU carb. na kraju kažu.... sve što ste tu naučili i naštelovali vam je samo da odete do rolling roada gde če vam uštelovati do kraja,...... inače bang, ode vam mašina.

klackalice.... ako imaš žešču bregastu onda je dobro da je klackalica sa rollerima. jeste skuplja ali izdrži. uzmi opaku varijantu 1,5 ili standardnu 1,3.
kod proširenja kanala oprez. pročitaj najprije koju knjigu od A motoru gde imaš dosta saveta. i nemoj preterivati sa širinom kanala. važna ti je i obrada grla. izvadi mi kažemo vodila od ventila i obradi. nakon toga stavi nova.


BaneBRE:
frtajler=razvodnik  :wink:

broj motora je pus781324 tako da cisto sumnjam da ce ti to biti od koristi....

da, to je remenica  na stelovanje, to moze da se napravi a imam nov dupli (dvoredni) lanac


za razvodnik imam novu kapu, nove platine i nov kondenzator.


sto se tice karburatora... jbg, snaci cu se ali ocu duple i .  :bullshit:

ajd reci ti meni ovako.... da si na mom mestu i imas 500e izdvojenih za delove za motor sta bi uzeo?

gregor.tm:
ok, naučio se i ja šta je razvodnik.

broj motora je čista čarolija. nema veze sa engleskim oznakama. pojavljivale su se takve oznake i kod nas. npr. umesto 998H nađeš NM i brojeve tablice od auta....itd..... navodno su se na nekim modelima kod uvoza ukucavali brojevi motora i skidale original pločice i bog te pitaj kojom logikom su to ukucavali.

ako imaš dvoredni lanac- remenicu.... onda nabavi offset keys, to su ti kajlice koje ubacuješ ovisi od potrebnog stupnja i ona ti kod štelovanja bregaste zamaknu lanac....

u vezi razvodnika. ok, imaš nove platine, itd..... ali ako ideš sa žeščom bregastom ti trebaš imati drugu krivinu stupnjeva za predpaljenje....

u vezi duplih karburatora.... imaš pravo. ipak su najlepši. nema lepšeg nego dupljaci ispod haube!!!!

da imam 500? prvo promenio bi sve ležajeve na radilici, klipnjačama, pogledao klipove, prstenove, razkopao glavu, promenio "vodila" za ventile, proverio sedišta, možda stavio prstenove za bezolovni benzin (jer kod nas ga več godinama nema)... onda proverio menjač.... svaki ležaj, sinhrone, promenio sve semeringe, obavezno proveri toleranciju za primarne zubčanike- idler gear. reparatura diferencijala, reparatura karburatora, sve dihtunge stavio nove po mogučnosti originalne, pregledao luftove u razvodniku..... podizače, štangice za ventile...... to jest sredio standardni motor. ako ostane para, stavio bi 265 bregastu, nabavio polovni razvodnik od MG metro i možda išao na 1,5 roller klavir. verovatno bi ti proklizavala kuplunga. neznam koji tip motora imaš? a ili a+? ako je stari preverto tip, onda bi stavio naranđastu korpu kuplunga i novu lamelu možda od AP racing.
obavezno promenio granu, to jest stavio HIF karburator za MG iglom sa alu grijanim kolektorom i ispušnu granu 3 u 2. po mogučnosti maniflow. a za sve to..... trebao bi duplo više para. ali imao bi simpatični motorčič.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page