ok, naučio se i ja šta je razvodnik.
broj motora je čista čarolija. nema veze sa engleskim oznakama. pojavljivale su se takve oznake i kod nas. npr. umesto 998H nađeš NM i brojeve tablice od auta....itd..... navodno su se na nekim modelima kod uvoza ukucavali brojevi motora i skidale original pločice i bog te pitaj kojom logikom su to ukucavali.
ako imaš dvoredni lanac- remenicu.... onda nabavi offset keys, to su ti kajlice koje ubacuješ ovisi od potrebnog stupnja i ona ti kod štelovanja bregaste zamaknu lanac....
u vezi razvodnika. ok, imaš nove platine, itd..... ali ako ideš sa žeščom bregastom ti trebaš imati drugu krivinu stupnjeva za predpaljenje....
u vezi duplih karburatora.... imaš pravo. ipak su najlepši. nema lepšeg nego dupljaci ispod haube!!!!
da imam 500? prvo promenio bi sve ležajeve na radilici, klipnjačama, pogledao klipove, prstenove, razkopao glavu, promenio "vodila" za ventile, proverio sedišta, možda stavio prstenove za bezolovni benzin (jer kod nas ga več godinama nema)... onda proverio menjač.... svaki ležaj, sinhrone, promenio sve semeringe, obavezno proveri toleranciju za primarne zubčanike- idler gear. reparatura diferencijala, reparatura karburatora, sve dihtunge stavio nove po mogučnosti originalne, pregledao luftove u razvodniku..... podizače, štangice za ventile...... to jest sredio standardni motor. ako ostane para, stavio bi 265 bregastu, nabavio polovni razvodnik od MG metro i možda išao na 1,5 roller klavir. verovatno bi ti proklizavala kuplunga. neznam koji tip motora imaš? a ili a+? ako je stari preverto tip, onda bi stavio naranđastu korpu kuplunga i novu lamelu možda od AP racing.
obavezno promenio granu, to jest stavio HIF karburator za MG iglom sa alu grijanim kolektorom i ispušnu granu 3 u 2. po mogučnosti maniflow. a za sve to..... trebao bi duplo više para. ali imao bi simpatični motorčič.