Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

...valjda ce od ovoga da ispadne nesto...

<< < (21/52) > >>

Brutalac:
Deci ako cu vam sad ici objasnjavat sve, morat cu prepisati knjigu (gregore pomozi)...:umm:
Vec sam tu negdje na forumu bio pisao da zamjeniti filter NIJE samo dva sarafa i auto IDEEEEEEE...nego to za sobom povlaci jos barem jednu stavku a to je igla fergazera...a onda je u pitanju jos i feder...
Opet, sama igla se ne odredjuje prema samom filteru zraka nego prema cijelom motoru tj njegovim specifikacijama...
Fefe...ti ides kod majstora da ti slaze auto a ne zna nastelati ler gas i ne zna ti preporuciti IGLU???Kakav je to majstor??? :thinking:
Ajde mi u PM posalji tocne specke motora (frgic,bregasta,ventili,ispuh,kubici,bla bla...) i probat cu ti saznati koja bi ti igla prema tome bila odprilike najbolja...naravno provijeri prije koja igla ti je trenutno u fergazeru...
Isto tako i ti Bane...

BaneBRE:
elem... rekao bih ti ja ali ne znam ni koji motor imam u autu... ne mogu nigde da nadjem na netu...


12HA22AA100653 je broj motora a ja to nigde nisam uspeo da nadjem...

gregor.tm:
u kako sam ovu temu promašio......igla + karburator je najzajebanija tema. sve je super dok je motor standardan. čim su na njemu različiti delovi onda dolazi do uživancije pod uslovom da imaš dosta vremena, znanja, živaca, para.....

zapravo je Brutalac sve rekao.

samo staviti novi sportski filter to ni je to. motor nikako neče dobro iči. čak če taj raditi puno slabije. drugo je kod novih autiju, koji imaju hrpu senzora i za pretok i temperaturu vazduha.... pa se avtomatsko podešava smesa sa gorivom.
kod naših kantica je to potpuno drukčije.
 
ja još uvek tvrdim da na prostoru bivše YU nema čoveka koji može za nabrijan motor napraviti idealnu iglu. uzmite u ruke žutu bibljiju od david vizarda, uzmite najbolju knjigu od SU fergazerima.... mislim, da je how to tune SU..... i svugde če vam napisati kako pronači iglu, kako je izbrusiti do kraja itd........ ali zaključak je uvek isti: NAKON ŠTO STE PODESELI KARBURATOR PO NAŠIM SAVETIMA, TREBA ZNATI DA VAM JE TO JOŠ UVEK PRIBLIŽNO I IDEALNU IGLU ČE VAM NAČI ILI NAPRAVITI TEK NA ROLLING ROADU- VALJCIMA. i nijedan autor nepreuzima odgovornost za savete......

znam hrpu motora koji su bili uništeni zbog igle, koja nije bila najbolja. i ljudi još uvek hoču brijati motore do besvesti bez trunke znanja. evo, npr. ja ženinom miniju uvek ostavljam std. motore. ništa ne pipam osim dužinu diferencijala. sve ostalo uvek standardno, tvornički.

SU nije weber ili delorto karburator da menjaš dize, nego su dize iste a menja ili obrađuje se igla koja putuje gore dole i sa različitom debljinom omugučava pravi omjer smese goriva i vazduha.

kod prerada čak i ako podesiš motor na prave obrtljaje i pravu smesu na onih nekih 1.000 obrtljaja.... ti ipak neznaš šta se dogača na višim obrtljajima i kod oprerečenja. zbog toga sam ja napravio malu spravu koja pomoču dodatno ugrađene lambda sonde pokazuje smesu goriva i vazduha dok se vozim. evo, moj ručni rad je na turbo philovom sajtu:

http://www.turbo-mini.com/59247/59392.html

za pomoč kod odabira igle pogledajte programčič WinSU... nudio je dosta besplatnih verzija za pronalaženje prave igle.

najpouzdanije je kupiti komplet tuning kit gde dobiješ grane, filter, približno odgovarajuču iglu, bregastu,..... itd.

od tu dalje više nisam pametan. a savjet je: po pameti!

BaneBRE:
kad porastem bicu gregor ili vlatko  :blush:



Brutalac:
 :laughing: samo moras procitat neke knjige i biti vlasnik Minija vise od 10god  :wink:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page