Na motoru su promenjeni lezajevi radilice, aksijalni lezajevi, bregasta, lezajevi bregaste, klipovi, leteci i lezeci lezajevi, blok je A+ i sa standarda na trecu specijalu, nove gumice ventila, lamela, 80% kod menjaca novo, diferencijal nov, svi semerinzi i dihtunzi naravno, lezajevi na medju dekli i zupcanici, pumpa za ulje, pumpa za gorivo, pumpa za vodu, klip koji regulise pritisak ulja isto nov, nove caure, odnosno podizaci ventila, opruge na klackalicama, nov lanac i lancanik, novi spaneri, nove poluge za kvacilo, nov kondenzator i platine i nemogu jos da se setim sta je sve novo. A da, ima karburator 44 i bregastu od 1300, e sad da li ce uopste upaliti i kako ce raditi, to cu videti sledece nedelje. Treba da nabavimo k&n filter zato sto je veci karburator pa da ima i vise vazduha . Motor je dosta dugo radjen jer smo imali JAKO puno problema sa menjacem al kad sam nabavio nove brzine, Goran ga je relativno brzo sklopio, za neke dve nedelje, o ceni, naravno necu da pricam...