: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21

: Mini Radiona by Brutalac:)  ( 148000 )

0 and 3 Guests are viewing this topic.

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #105 : April 21, 2010, 08:42:39 AM »









Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #106 : April 21, 2010, 17:12:23 PM »



gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #107 : April 21, 2010, 17:31:11 PM »

fenomenalno :punk:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #108 : April 28, 2010, 08:23:37 AM »

Lignja radi ali jos ne sikće jer se treba uvoziti...tako da sl 1000km polako a onda PSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT   
 :vozimo:









Divac

Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #109 : April 28, 2010, 09:08:59 AM »

Svaka čast :bravo:

Do 25.6. će se uvoziti, a onda pravac Balkanska Minijada :mks:

Autokomerc karting staza ''plače'' za Lignjom


« : April 28, 2010, 09:33:28 AM Divac »

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #110 : May 02, 2010, 09:29:38 AM »

Eto sve je pospajano i sklopljeno a pao je i probni djir...ispadaju neki sitni problemi a rijesit ce se cim nabavimo dijelove   :wink:















A ovak to izgleda prilikom rihtanja pritiska goriva  :blink:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #111 : May 03, 2010, 09:23:45 AM »

čestitam za napredak!
moj savet je da se dump valve pomeri na plenum chamber. trenutno nije na idealnom mestu.

r_dalibor

Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #112 : May 04, 2010, 08:53:51 AM »

Brute,
 Zadovoljstvo mi je da pratim tvoju rubriku. Cestitam na odlicnom poslu. Mogu da mislim kako je lepo uzivanje voziti tako rasnog minija.
 Ako smem da pitam, da li ventilator duva u hladnjak?
 I jos , cini mi se da je hladnjak za ulje mnogo zaklonjen, odnosno mnogo nisko.
Bice mi zadovoljstvo da ga zagledam na minijadi!
Pozdrav

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #113 : May 05, 2010, 09:16:22 AM »

Ako smem da pitam, da li ventilator duva u hladnjak?

Koji ventilator? Dodatni?
Ne...on isto izvlaci topli zrak van...pomaze ovom ventilatoru na remenici...

I jos , cini mi se da je hladnjak za ulje mnogo zaklonjen, odnosno mnogo nisko.

Zaklonjen je ali sa novim tipom anlasera jednostavno nije bilo mijesta a i cijevi su diktirale polozaj...probusili smo jos rupe u veznom limu iza tablice za dodatnu cirkulaciju zraka...
Sada smo stavili stari tip anlasera tako da cemo ga ipak moc podici malo  :wink:
Jako je to sve skuceno i treba dobro razmisliti kako i gdje sve montirati a da dobro funkcionira i ne smeta necem drugom i da se pritom i moze skinuti...a i problem je sto ne raspolazemo sa razlicitim dijelovima i ne mozemo bas puno kombinirati...da smo imali duze cijevi za hladnjak ulja sigurno bi ga montirali drugacije

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #114 : May 05, 2010, 10:55:01 AM »

hladnjak ulja na tom motoru nije potreban, čak suvišan. večina turbo minija sa 150ks + ne upotrebaljava hladnjak jer je današnji kvalitet ulja daleko bolji nego iz početka 80tih godina, kad je bio turbo motor napravljen. večina turbo motora je patilo od podhlađenog ulja.
idealno rešenje je staviti termostat za ulje. ali pazi.... std. mocal se otvara več na nakih 60C, što je daleko od idealnog.

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #115 : May 05, 2010, 18:31:18 PM »

Najveci problem u cijeloj toj prici je sto se ja uopce nisam upustao u turbo svijet (osobno vise volim atmosferce) jer sam mislio da ce se Lignjun oko toga raspitati i pozabaviti a ja cu mu tu biti tek kao pomoc...na kraju je ispalo da necemo nista napravit ako se ja ne raspitam i ne progooglam po forumima...
Jos jedan problem je sto dijelovi za sloziti turbo u minija nisu bili dobri niti pravi tako da sad visimo na necemu sto ne znamo kaj je...
Trebamo novi regulator benzina za pocetak a onda ako i dalje nece valjati i novu pumpu benge...do onda cemo izigravati pametnjakovice i pokusavati sloziti Minija da vozi na krilima maste... :fgh:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #116 : May 05, 2010, 20:26:17 PM »

na tebi se "zalomilo" da probijas led sa tim projektom, a mi ostali koji planiramo isto to u nekom narednom periodu cemo pokupiti shlag sa torte kada budemo radili svoje minije  :laughing: 


@gregor.tm: jel bi mogao da napises koji turbo imas, koji regulator pritiska, pumpu za benzin i ostalo...  :pivo:

r_dalibor

Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #117 : May 05, 2010, 23:43:49 PM »

Po literaturi stalno pominju da je problem hladjenje. Imam na TR 6 dodatni hladnjak sa termostatom. Jos uvek vozim sa Castrolom RS sintetic i kad je ladan nema problema vrlo lako se okrece motor. Cak sam nezadovoljan jer je hladnjak stalno mlak, kao da nema cirkulaciju.
 Sa toliko konja u miniju verovatno ima i viska toplote. Nemam iskustva, pa mi je ovo interesantna tema.
Pozdrav

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #118 : May 06, 2010, 08:34:23 AM »

@gregor.tm: jel bi mogao da napises koji turbo imas, koji regulator pritiska, pumpu za benzin i ostalo...  :pivo:

Tu ces nac sve odgovore...

http://www.turbominis.co.uk/forums/index.php

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Mini Radiona by Brutalac:)
« #119 : May 06, 2010, 09:16:43 AM »

Po literaturi stalno pominju da je problem hladjenje. Imam na TR 6 dodatni hladnjak sa termostatom. Jos uvek vozim sa Castrolom RS sintetic i kad je ladan nema problema vrlo lako se okrece motor. Cak sam nezadovoljan jer je hladnjak stalno mlak, kao da nema cirkulaciju.
 Sa toliko konja u miniju verovatno ima i viska toplote. Nemam iskustva, pa mi je ovo interesantna tema.
Pozdrav

TM forum je najbolji za takve podatke. godinama testiraju dali je hladnjak potreban ili ne. otkrili su da nije potreban. istina je i u tome, da se upotrebljavaju kod turbo motora najbolja ulja, koja izdrže više T.
npr. moj turbo motor je patio zbog podhlađenja ulja. zbog toga sam mu i montirao senzor za T ulja i našao da mu je ipak idealna T sa ne hladnjakom, nego grijačem za ulje ;-) taj se montira na kučište filtera i povezan je sa toplom vodom iz sistema hlađenja. tako su ulje i voda imali non stop istu T. a za svaki slučaj sam ipak montirao hladnjak ali obavezno za termostatom!
: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21