Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

Rover Mini Sprite 1275 cm, 94'

<< < (3/9) > >>

Milos88:
Koja guma? Ja imam samo ovo i odozgo tepih nista vise.
Pitao sam jer mi je cudno ima sve ove krivine na kartonu a nema na miniju u tom delu nikakvih krivina da se uglavi ovaj karton.ima mnogo vise prostora pa mi je zato cudno reko mozda fali nesto.  Vec sam iscrtao novi ali moram da ga prostudiram kako se stavlja jer mi je ovo malo nelogicno.  A mozda je i bolje od sper ploce da se napravi novi moze veci pritisak da izdrzi.


I nije bilo moguce uklopiti ga jer ovaj karton ide sa druge strane ispod cajgera. I tu se uklapa extra. A ovde dolazi mnogo veci karton koji ja nemam. Hvala clanovima koji su primetili i javili.

Milos88:
Malo se radilo oko minija.







Trap skidan, pregledan zamenjene sve manzetne koje postoje jer su se stare bukvalno raspale. Srecom svi zglobovi su dobri. Mazalice napunjene, kocnice pregledane diskovi na nekih 50 posto, pozadi kad smo skinuli iznenadio sam se sve novo samo sto cilindri pustili ulje pa je to ocisceno sredjeno,sipano novo ulje DOT4 , skinut rezervoar ociscen, skinut karburator i detaljno ociscen on je bas bio katastrofa, ociscen razvodnik, nastelovano paljenje ( vise nema ono da kad ugasim minija on radi jos minut ). Mini izglancan, enterijer sredjen i vracen na mesto .Sve u svemu sredjeno je sve nista do detalja ali za pocetak je dobro. Konacno mogu da ga vozim i mogu vam reci da ide kao blesav :)
Medjutim ima i losih vesti. Menjac ne valja. iz 3 u 2 problem. zakrci uvek i to bas. ponekad i iz 1 u 2. Curka ulje na jednom mestu iz menjaca i to samo kad ga vozim pa ga ugasim. Amortizeri zadnji za zamenu i prednji desni lager na tocku. Morace sve tako da tera dok ne sredim ono glavno Registraciju.

Skinuo sam onaj rol bar ovako mi nekako lepsi.

Ako neko ima vremena a raspolozan je da pomogne fali mi karton od km sata desno onaj veliki sto drzi platno da ne propada. Tako sam ga kupio bez toga. Ovaj sto imam je stavljen levo a fali mi onaj veliki. Trebaju mi dimenzije ili najbolje ako neko moze na papir da iscrta pa cu ja od toga na karton
I kako se ucvrscuje ova srednja kifla? skroz desno kod suvozaca se okrenula ne znam jel treba neke zabice da je drze ili da pokusam da je lepim ali ne znam koliko ce to drzati?

Vladimir:
Bravoooooo Miloše
Svakim danom sve lepši i lepši  :good:

issigonis:
 :hi:
Pozdrav!
Prekrasan minić!!!dugo nisam vidio Sprite  sa 1.3 motorom :bravo:

inace,bolest je bas druga brzina.Na 90% getribi polovnih je to problem.a ulje ti moze kapat na vise mjesta,mada najcesce na "štangicama" ,odnosno spoju.

Auto ti  je  :good:

Uzivaj !!!

Milos88:
K O N A C N O



Posle 6 meseci lavovske borbe uspeo sam da registrujem minija. Borba je bila zestoka i iscrpljujuca ali sam nekako na misice izvukao situaciju. Moj savet svima koji hoce da kupe minija kao stranca i da ga carine i registruju na nase table dobro razmisle. Pored brdo para koje treba dati ovoj nasoj lopovskoj drzavi treba i tona zivaca.

Ukratko. Da bi uopste carinili mini treba prvo potvrda i procena muzeja automobila. To kosta 10 000 dinara. Ja sam preko clana kluba sakupio potrebne papire, uplatio i poslao u muzej. Medjutim. Kontakt sa tim clanom se prekinuo? Zasto? Ja pojma nemam? Posle mesec ipo dana uspem nekako da stupim direktno sa muzejom u kontakt i posle 2 meseca dobijem papire ali pogresne :( pa za 10 dana dodju pravi :) tu su vec poceli zivci da rade :) odmah posle toga krenem do granice da napravim ulaz izlaz. 100km u jednom pravcu mini isao bez problema. Sinhroni zvoneeee na sve strane. U svaku brzinu ubaciti problem. Na granici normalna situacija 10e da se ubrza papirologija, pa 20e jbg pogodili smo bas vreme rucka i tako normalne situacije za Srbiju. Ulaz napravljen. Sutra krenuo na najblizu carinu. I tu krece igranka :punk:   Faktura minija glasi na 750e , muzej ga procenio na 750e a ja otisao u 7 ujutru na carini a u 3 popodne izlazi carinik i kaze da li zelim da prihvatim na 6400eura jer jbg videli su na nemackom sajtu da taj auto vredi toliko? Znaci ne vazi ni faktura ni procena muzeja nista gleda se mobile.de i koliko vrede u nemackoj. Cirkus drzava. Ja to odbijem jer nisam hteo da platim preko 2000e carinu jer 35 posto ide na minice. Tu nastane ozbiljna svadja zasto vracam vozilo zasto ne prihvatim cenu od 6400e :) pa su zvali jednog sefa , drugog treceg , petog, beograd, novi sad, suboticu sve zivo. I na kraju odluka da auo prenoci pa da se sutra vidi sta i kako. Sutra ja ponovo u 7 cekam a oni u 4 popodne posle silnih poziva, ubedjivanja itd itd prihvataju fakturu i procenu na 750e. Platio konacno i oterao auto. Posle toga sledi tehnicki pregled i tu je naravno problem potrebbna je homologacija, test o saobraznosti itd, itd i to se radi na misice sve. I na kraju sa svim papirima dodjem na salter u sup po tablice i ova na salteru kaze pa kako je moguce da ste uvezli auto 94 godiste to je nemoguce ja ne mogu da vam dam tablice  :lol: posle 2 dana kad je ona pozvala sve zive informisala se ja konacno dobio tablice  :mks:
Sve je ovde legalno i po zakonu ali su svuda nepismeni ljudi i retki su ovakvi slucajevi i sve ide na misice jer ne znaju sta da rade. Pa eto ako neko zeli da uvozi minija neka ima ovo u vidu. Jer malo je falilo da ja ostanem bez auta. Moram samo da kazem da je direktor ili vlasnik muzeja Petkovic ljudina i svaka mu cast. Naravno Vlada precednik je velika podrska u svemu ovome  :bravo: :bravo: :bravo:


Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page