Posle dugog zastoja - evo update situacije
Mini je kod Bobana u Futogu, tj skoljka je kod njega. Stigli su i delovi sa Spares-a, zadnji vezni lim, pod gepeka, dupe, sajtne, trouglovi, pragovi, oplata vrata... Ipak ima dosta da se radi oko auta, ali kad vec radimo, zelim da se odradi skroz kako treba!
Sto se ostatka tice - polako se pribavljaju svi potrebni delovi, bacio sam se u sklapanje motora i tu dosao do glavobolje i velikog skoka pritiska!
Masinska radionica Misic je uspela da mi zajebe radilicu. Naime, prilikom obrade lezeceg srednjeg lezaja, ustinuli su onaj deo radilice koji naleze na aksijalni lezaj, pa je luft sa standardnim aksijalcima nekih 0.4mm sto je kilometar kada se radi o tolerancijama u motoru. Sva sreca pa postoji +0.030" aksijalni lezaj (+0.762mm) pa ce moci da se sve uglavi i da se dobije potrebna mera od 0.08 - 0.10mm.
Dalje, pojavio se problem sa caurom zupcanika na radilici (primary gear), pa ce tu morati da se obrati paznja i da se poradi na tome jos...
Bottom line - triput meri jednom seci je kada se radi o motoru krajnje ofrlje metoda! 100 put meri, jednom seci!
I, dodje mi da kupim svu masineriju i da ako bih uspeo da usporim vreme, nadjem milion eura, saam uradim sve, posto ocigledno covek ne moze da se osloni na usluge specijalizovanih radnji...
Puno prepreka, ali isplivacu!