Bas zato ti i kazem...poznato mi pakovanje
Dihtunzi su dosta bitni zbog tolerancija izmedju zupcanika koje mini ima sa leve strane motora (onaj koji si kupio od mene, primary gear), zbog lufta izmedju ta 3 zupcanika, a onaj dihtung za onaj poklopac gde su ti zupcanici zbog zazora izmedju srednjeg zupcanika ili ti idler gear..Cena im je u potpunosti opravdana, sto zbog tolerancija debljine sto zbog samog kvaliteta koriscenog materijala i zavrsne obrade...Kod ovih standardnih motora nije tako jako bitno ali je preporucljivo a kod svih malo "budzenih" je da ne kazem neophodno jer taj mali motor nije ni dizajniran da ima vise od 850 kubika i 30 tak konja...Posle su razbusivali blok, menjali radilicu i koje sta ali nisu se bas toliko posvetili samom prenosu...Narocitno taj stari A prenos koji ti imas, osovina koja drzi zupcanik je dosta tanja od A+ prvo to a drugo sto su zupcanici sa kosim zupcima i takvi zupcanici imaju aksijalne sile usled ceka mogu da se raznesu ako su preoptereceni ili imaju previse zazora...Drugo, postoji i druga vrsta zupcanika sa pravim zubima (straight cut) ali su dosta skupi zbog komplikovane izrade i znatno su bucniji od ovih drugh, ali prednost im je sto nemaju aksijalne sile i mogu da prenesu mnogo veci moment...Sto se tice dihtunga glave NIKAKO bakarni, preporucujem BK450 ili 460 nisu nesto skupi a jako su pouzdani...