Klub i Forum > Predstavljanje automobila Ĩlanova Foruma

Austin Mini - Restauracija

<< < (2/21) > >>

lepibajloni:
Pzdrav bolje mu vrati njegovu originalnu boju ZUTU,nemoj samo crven dole a krov beo,svaki drugi je takav :punk: :punk:

gajudin:
samo napred, dobro si krenuo na startu,sto se tice alegro motora...ja sam jednog vozio a mislim i jos neki su ga probali i vozili i taj motor bez razbusivanja ide kao sam djavo...to je ustvari mg motor, ako su stavili u alegra da vuce onoliku grdosiju mozes zamisliti kako ide mini....nikada nisam seo u minija koji ide bolje  (ko zna britaxa kako ide sve ce mu biti jasno)

Minion:

--- Quote from: gajudin on February 24, 2014, 22:34:03 PM ---samo napred, dobro si krenuo na startu,sto se tice alegro motora...ja sam jednog vozio a mislim i jos neki su ga probali i vozili i taj motor bez razbusivanja ide kao sam djavo...to je ustvari mg motor, ako su stavili u alegra da vuce onoliku grdosiju mozes zamisliti kako ide mini....nikada nisam seo u minija koji ide bolje  (ko zna britaxa kako ide sve ce mu biti jasno)

--- End quote ---

Hvala druze!
Evo, da se pohvalim oko motora, ici ce na prvu specijalu (+0.020") - standardni motor je imao 55 ili tu negde ks, ovo moje ce biti mozda maalo jace...
AE hepolite klipovi, kent 266 bregasta, stage 3 glava sa 35.7mm usisnim i 29.5mm izduvnim ventilima (kao na cooper s-u i mg metro-u), duple opruge ventila, 30/45/60 sedista ventila, prosireni kanali usisni i izduvni, 10.3:1 kompresija, aldon red spot razvodnik, hif44 karburator, 1 3/4" maniflow izduv sa dva lonca, aluminijumska usisna grana, elektricna pumpa za gorivo za regulatorom pritiska... Bice tu jos ponesto ali polako... :)
Ciljam negde od 83 do 87ks...
Kad se na to doda 3.44:1 finalni prenos, i 165/70r10 yokohama a032r, trebalo bi da ide kao lud :)

gajudin:
au druze odale si ti ispao :uraa:

Minion:
Novosti novosti...

Prvo motor - Situacija je sledeca:
Radilica je vec na +0.040" specijali, sto znaci da ne moze dalje da se obradjuje i koristi. Morace da se trazi druga, a postoji nesto na videlu, A+ radilica skoro nova, iz engleske, trebalo bi da stigne sa delovima od minispares-a a od lika sa theminiforum.co.uk. Blok je radjen vec, ubacene hilzne od nekih 2.1mm debljine da bi se doslo na standardnih 70.61mm precnik cilindra - to me stavlja u situaciju da ne smem da razbusujem dalje od +0.020" specijale - odnosno 1293ccm, mooozda do sledece +0.040" na 1310, ali bi mozda bilo previse za tanak zid hilzne. Ionako prelazak sa 1275 na 1330 daje samo 4ks, nema puno veze...

Problem broj dva - "primary gear" kako god da se zove taj zupcanik koji ide na radilicu je gotov.









Moracu da se snadjem za ovo - da li novi iz minispares-a, kosta 100 funti, nije nesto cemu sam se nadao, ali sta se mora nije tesko...


Ostatak motora koji ce se koristiti - klackalice, ali uz remont - menjanje osovine koja je skroz pojedena, menjanje srafova i navrtki za stelovanje visine ventila i lezajeva klackalica; sipke od bregaste do klackalice su ok i njih zadrzavam, ostalo manje vise sve novo







12G940 glava, jos se razmisljam da li da se upustam sam da je sredjujem za vise snage uz pomoc knjige David Vizard-a koju sam nabavio, videcemo...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version