Krenem ja malo da ga vozim po ulici kad ono motor prokuva, sta se desava? Kad ono ventilator ne radi I pukla ekspanziona boca I voda lipti na sve strane…Vratim se ja nazad u radionicu kad covek oce da mi proda novu bocu, tu se ja pocnem raspravljati sa njim I on odluci da mi pokloni istu. Naime I ta je boca pukla posle 5min al smo je uspeli zakrpiti I promeniti ventilator I ajde hladjenje je bilo jos I ok posle….Promenimo mi tamo I ulje I filtere medjutim motor I dalje ne radi kako treba te u jednom trenutku je profunkcionisao kako treba ali smao na kratko…Tada smo vec bili dosta umorni i od samog puta I desavanja odmah prvog dana tamo, te nisam vise mogao da razmisljam o bilo cemu I uputili smo se u hotel. Sledeceg dana dok smo dolazili do coveka smo jos bili u nedoumici da li je zaista pametno krenuti sa takvim autom na toliki put. Da ne pominjem da je karoserija u katastrofalnom stanju, pragovi ne postoje vise, vrata takodje, vezni lim, krila, torpedo, trouglovi itd itd. Detaljnim pregledanjem auta sam ustanovio da je auto jos uvek verovali ili ne u prvoj fabrickoj boji kao I da nema tragova havarije na autu, sve je u liniji. Samo su vozaceva vrata farbana I to u pogresnu nijansu boje kao I donji pragovi koji su bili lose radjeni. To mi je nekako dalo snagu da nastavimo dalje jer je delovalo da auto nije pretrpeo nikakvu havariju ranije. Uzeo sam mobilni I krenuo da zovem, saljem poruke. U jednom trenutku mi je Vladimir rekao da se cuo sa majstor Prletom I da mu je rekao da to moze biti to nekih vacuum creva da su popucala, krenuli smo da trazimo I nasli ispucalo crevo. Zamenuli smo crevo I motor odjenom poceo da radi kako treba, vozili smog a tamo po kvartu I savrseno je radio, svima nam je laknulo misleci da je samo u tome bio sve vreme bio kvar. Nakacili smo tablice, nalepnice, pregovarali malo sa gazdom oko cene te je odlucio da je spusti jos malo, potpisao sam ugovor I krenuli na put ne znajuci sta nas sve ceka……
Odlucili smo da se malo prosetamo gradom, da ne krenemo odmah na put za Srbiju, tokom voznje kroz grad MPI se ponasao odlicno, radio mirno, tiho, ali na svakom stajanju na semaforu primetio sam nesto neobicno. Auto se dimio oko katalizatora, ne iz auspuha vec oko samog lonca katalizatora. Misleci da je to od stajanja , masnoce koja je bila okolo nisam ni obracao paznju nesto na to…Parkirali smo se u podzemnoj garazi I otisli da razgledamo grad….
Nakon razgledanja grada vracamo se uvece na parking, kako sam upalio auto tako je ogromna kolicina dima krenula da se siri ispod auta, u istom trenutku motor je opet poceo da trokira….Uplasili smo se najvise alarma na parking, jer ako se aktivira ukljucice se I prskalice sto nikako ne valja ☺ Posle 5 min auto se smirio, dim se povukao I mi uspemo da izadjemo iz parking, samo sto smo prosli 2 ulice dim se ponovo pojavio I to u ogromnoj kolicini…Kada smo legli ispod auta shvatili smo u cemu je problem. Katalizator je bio usijan, sto znaci da je bio totalno zapusen. Nista nam drugo nije preostajalo nego da u 00h u sred najprometnije ulice podignemo auto na dizalicu I pokusamo da skinemo ceo auspuh….To nam nije poslo za rukom cak I posle 10min udaranja cekica tako da smo resili da probusimo savitljivu cev na izduvnoj grani. 00:30 ujutru smog a upalili bez auspuha I tako krenuli voziti kroz Berlin prema autoputu. Presli smo citavih 500m I auto je poceo ponovo da trokira. Stali smo opet na prometnom putu I ustanovili da 2 svecice ne dobijaju varnicu iz bobine, nista drugo nije preostajalo nego da skinemo klackalice I izvadimo podizace na 2 cilindra kako bi ih iskljucili. I vozili auto na preostala 2. Prvo smo sve rasklopili, skoro I skinuli kompletnu glavu motora da bih na kraju skontali da smo pogresna 2 cilindra iskljucili. Vrcaj sve natrag, gasi druga dva…Ispraznili smo akumulator I iz jednog I drugog minija I ni jedan nismo mogli upaliti. Onda smo crvenog gurali ulicom da bismo ga upalili da napuni bar jedan akumulator ☺ Mpi nije mogao da upali na 2 cilindra I ideja nam je ponestajalo dok u jednom trenutku nije bobina opet proradila na sva 4. Rasklapaj glavu, vracaj podizace sve kako je bilo I upalimo auto I proradi ponovo kako treba. Da napomenem da nisam kod sebe imao ni moment kljuc, ni spijune, sve se radilo od oka ☺
Spakujemo mi alat I krenemo dalje, presli smo mozda 100m kad auto prokuva. Rasklapaj opet sve da vidimo sta se desava kad ono ventilator se ne pali ponovo, stali mi da popravimo to kad dolazi milicija u civilu. Zagledaju nas I auto, pomislili su da smo ukrali auto jer su zice bile na sve strane I 3 mladica se motaju oko kola u 2 ujutru ☺ Zatrazili su mi saobracajnu kako bi se uverili da je auto moj a ja bas kakve smo srece bili ne mogu da pronadjem saobracajnu nigde….Dao sam mu pasos, vozacku, licnu I jedva sam uspeo da ga nabedim da smo iz Srbije I da smo bili na mini skupu I da nas je zadesio kvar usput na sta je poverovao…. Uspeli smo da popravimo auto I uputili se na autoput….
Nastavak price kao I slike I snimci uskoro….. ☺