Author Topic: farbanje i limarija  (Read 14432 times)

deki

  • Guest
Odg: farbanje i limarija
« Reply #30 on: February 26, 2009, 21:40:03 PM »
  Hvala Ivane! Pozdrav

mister x

  • Guest
Odg: farbanje i limarija
« Reply #31 on: February 27, 2009, 01:37:42 AM »
sto se tice peskarenja
po mom iskustvu mislim da je vreme za te stvari sredina leta
odvezes auto na peskarenje i kad ga lepo ispeskare ,oni ga celog izduvaju i zastite
e sad ima ovde negde na forumu,ivan je nasao neki sajt gde se ljudi reklamiraju ,rade peskarenje i zastitu
a goran majstor posle peskarenja auto presprica sa epoksidom zorka sabac t
to je dvokomponentna boja za camce koji se peskare i na bazi je smole ,i prihvata git i boju
ima osnovna i zavrsna
e sad posle toga radis limariju
delove koje menjas ili obelezis za secenje nemoj ni da stitis ako auto drzis u garazi
jer da bi ga posle zavario treba da gulis zastitu i ima da se otelis dok to lepo zavaris sa co2
on trazi cistu povrsinu
kod peskarenja je dobro jer pesak razbije i probije svu rdju i pokaze sve gde je lim stradao
obavezno koristi boju spric heker i njene zastite i razredjivace lakove imas lak brilijant,otporan na kamencice i ludo sija
nemoj da stedis ako vec sve to radis i sam kupi boju a sa majstorom ugovori pripremu i farbanje
200 evra gore dole ne igra stvar ali posle mnogo znaci
ako tako uradis videces da se isplatilo

deki

  • Guest
Odg: farbanje i limarija
« Reply #32 on: February 27, 2009, 19:28:09 PM »
Hvala M.X. na detaljnom objasnjenju!Valjda cu ga do leta spremiti za farbanje.Pozdrav!!!

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: farbanje i limarija
« Reply #33 on: March 08, 2009, 23:29:12 PM »
Uskoro treba da kupim farbu za Mini,akril naravno pa me zanima vase iskustvo koliko setova je potrebno da bi se Mini spolja komlet ofarbao?set i po?dva?Hvala

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: farbanje i limarija
« Reply #34 on: March 09, 2009, 02:34:57 AM »
gle... posto farbas akril, sto vise slojeva boje stavis, to ce izgledati "dublje" a i znacice ti prilikom poliranja jer tada skidas povrsinski sloj boje i moci ces nekoliko puta da to radis... e sad, postoji mogucnost da preteras i da bude pretezak sloj boje sto doprinosi ogromnom slivanju prilikom farbanja, naravno to nije uvek tako, sve zavisi od farbara koji ce da ti farba auto... ja bih isao 2 seta, cak i 2ipo  :wink: