Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma
Paklena pomorandza
gregor.tm:
PREODLIČNE FOTKE!!!
sjajan tekst,
izvrstna reportaža.
velika mi je bila radost pročitati dva puta. :mks:
Andrija je glavna zvezda. vidi se da se odlično uklapa u tatin hobi i pravi je minijevac. mislim da je naveči uspeh ako uspemo naš hobi naš zanos, radost da prenesemo na našu decu na način da uživaju u njemu da imaju tatu idola, prekrasnog minija i da se osečaju deo našeg zajedničkog mini sveta.
issigonis:
Jel ima šta novo sa "Paklenom"???
Koja kombinacija motora,ako nije tajna :blush:,je sad unutra :pivo:
gajudin:
a joj druze to nezna vishe ni onaj koji je montirao :wink:
Blok 1100, glava 1300, izduv 3/2/1, hiff 44, kn...
ali nije dobro, na visokim obrtajim kao lud ide ali do 3000,ali stvarno kao lud, ima nenormalno mnogo sitnih vibracija dovoljno da mi se odvrcu stvari po kabini....i davi se dok ga neocepim pa izbaci vishak goriva i onda ide super neko vreme i opet isto
definitvno mu je previse goriva tj preveliki mu je karburator , i neuspeva cilindar da sagori sve, sto bi mi gregor pojasnio da kada klip ide dole i nema vishe gde on jos ima goriva i odatle te vibracije jer ga gura jos ali nema gde
tako da mora da se zameni karburator ili da uradim tranpantaciju , da ubacim motor koji dugo cuvam za neki projekat 1300 cooper rsp 91 godina, presao jako malo jer je savio banderu 2 puta tako da se malo i trosio sto smo videli kada smo obradili glavu da ventili nisu morali da slajfuju, a onda moram i diskove napred koje sam isto cuvao za projekat ...al videcemo
hvala na interesovanju
videcemo kada otopli, za sada se najeo slanine, cvaraka , sarme i nalio rakije pa spava zimskim snom
issigonis:
Probaj sa hif 38 i profiliraj iglu.ili bar neku nestandardnu.vidi na the mini forumu sa AC DODom.
je zafrknut posao ,ali Fakin je to morao na duplim Hs2 cak radit :lol:
i sam znas, na kraju manja steta je od vise benzina nego vise zraka.klip nije problem,samo cuvaj radilicu.1100 je rijetka masina vec.
imao sam dva Special-a,i jos 3 puta taj 1100 u drugim miničima,i zbilja je motor koji trazi visoje okretaje.jbga.tak je koncipiran. Meni je to draga bregasta.i cijeli sistem tog "vrištečeg stroja" :blush:
al zato samo fino prede i juri na kojih 4700-5000 :vozimo:
i dobar ,zdravi std Special je ,bar meni trazio ,oko 4000-4200 o/min u 4. za nekih 100-110km/h. :).na Hs4.
opčenito taj je motor jako "veseo" naspram std 1300.skroz drugi "film" za vozit.
bas sam neki dan razgovarao o tvojim miničima,pa si mislim di je ta skoljka i fordove kocnice,ako se dobro sjecam...drago mi je da radis i taj auto.
cuvaj motor za taj projekt.
ja sam naucio da kako zacrtas,čim manje promjena, to si zadovoljniji rezultatom.
a za "paklenu" ces vec nesto pripasat.pa bilo bi ti dosadno samo se vozit :blush:
Pozdrav,i ne štedi na slikama :pivo:
gajudin:
Pravac Ulcinj
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page