Author Topic: Problem sa satom temperature  (Read 16011 times)

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #15 on: December 06, 2012, 17:05:02 PM »
Vladimire,
jos nesto , ako nisi otklonio kvar do sada. Moze da proveris sa volt metarom koliko volti daje alternator pri radu u ler ali sa upaljenim svetlama, a koliko ima volti kad se broj okretaja motora poveca. Ako alternator daje manje volti u ler onda i to je razlog zbog cega varira strelica na temperaturi i gorivu.
U medjuvremenu sam remontovao i alternator
zamenjene cetkice i obe diode
koliko sam video na volt metru alternator radi na 14 volti
majstor koji mi je remontovao alternator  rekao mi je da je to idealna voltaza

problem jos uvek postoji  :thinking:

zamenjeno je i stavljeno sve novo
termo davac - http://www.minispares.com/product/Classic/Engine/Cylinder_heads/Head_components/GTR101.aspx?100402&ReturnUrl=/search/classic/temp%20sender.aspx|Back%20to%20search
kockica - stabilizator - http://www.minispares.com/product/Classic/Electrics/C34770A.aspx?09&ReturnUrl=/shop/Classic/Electrics.aspx
remontovan alternator
« Last Edit: December 06, 2012, 17:10:53 PM by Vladimir »
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Marko90

  • Guest
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #16 on: December 06, 2012, 17:36:21 PM »
bice da je ipak nesto sa hladjenjem ili do samog satica....

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #17 on: December 06, 2012, 17:46:09 PM »
bice da je ipak nesto sa hladjenjem ili do samog satica....

mislim da nije temperatura nit hladjenje jer sam opet merio temperaturu i normalna je
nesto sa strujom nije uredu
mozda sat ali i skala za benzin varira 
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Marko90

  • Guest
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #18 on: December 06, 2012, 19:33:37 PM »
onda je kompjuter garant  :laughing:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #19 on: December 06, 2012, 19:58:57 PM »
onda je kompjuter garant  :laughing:

dali imaš SPI ili MPI kompjuter u strajpiju?

ups, promaklo mi je da ti skače i sat za benzin.
dali voda još uvek skače?
koliko ti pokazuje T vode? dali si je merio odmah nakon vožnje ili npr dok auto stoji i radi na mestu?
koji ti je termostat? na koliko se otvara?

ako sumnjaš struju onda uzmi + žicu direktno i isto tako masu...... veži direktno pa pogledaj kako ti radi satiči.
 

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #20 on: December 06, 2012, 20:48:57 PM »
Zar je moguce da kada auto stane da se termostat otvori i da posle 1 minuta stajanja i zatim pokreta
zatvori i sat pokaze drugu vrednost ??? :0_0:
kad je radjen servis
stavio sam NOV termostat koji otvara na 82C tako zvani- zimski termostat
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #21 on: December 06, 2012, 20:59:43 PM »
sasvim moguče..... ako termostat nevalja.
iskreno rečeno po svim iskustvima termostat treba da radi barem godinu dana.... nakon toga kineska roba zna da otkaže.
ajmo od početka.
1. promeni termostat
ako bude isto
2. menjaj satič
ako se problem nastavi
3. priklopi na direktnu struju.

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #22 on: December 06, 2012, 21:01:43 PM »
sasvim moguče..... ako termostat nevalja.
iskreno rečeno po svim iskustvima termostat treba da radi barem godinu dana.... nakon toga kineska roba zna da otkaže.
ajmo od početka.
1. promeni termostat
ako bude isto
2. menjaj satič
ako se problem nastavi
3. priklopi na direktnu struju.


OK
A sta da radimo sa kazaljkom od benzina???
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #23 on: December 06, 2012, 21:11:14 PM »

[/quote]

OK
A sta da radimo sa kazaljkom od benzina???
[/quote]

ups, na nju uvek zabaoravim.
kažeš da sumnjaš elektriku..... pošto nisam električar.... pokušao bi iči školskim koracima. najlakše je povuči žicu iz direktnog + do stabliziatora. isto tako za masu.....
za svaki slučaj da ne tražimo jedan uzrok za oba problema..... zanima me dali se je problem na obe kazaljke pojavio istovremeno. nekada zna da zeza i benzin plovak,..... to jest baš plastični deo plovka. često sam ga menjao..... ali obično kad ode, ode skroz i više kazaljka nepokazuje ispravno.

isto tako je i kod termostata..... obično ostane otvoren ili zatvoren.....

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #24 on: December 06, 2012, 21:24:04 PM »
Quote
zanima me dali se je problem na obe kazaljke pojavio istovremeno. nekada zna da zeza i benzin plovak,..... to jest baš plastični deo plovka. često sam ga menjao..... ali obično kad ode, ode skroz i više kazaljka nepokazuje ispravno.
kada je goran skinuo rezervor ,rekao mi je da je plovak ostecen i da je mogucnost da pokazuje laznu vrednost velika
nisam imao novi plovak tako da smo stari vratili nazad
znaci da sam nasledio problem ali da ni sam neznam da li datiraju iz stog problema ili je naknadno nastao jedan pa drugi problem
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #25 on: December 06, 2012, 21:39:27 PM »
Quote
zanima me dali se je problem na obe kazaljke pojavio istovremeno. nekada zna da zeza i benzin plovak,..... to jest baš plastični deo plovka. često sam ga menjao..... ali obično kad ode, ode skroz i više kazaljka nepokazuje ispravno.
kada je goran skinuo rezervor ,rekao mi je da je plovak ostecen i da je mogucnost da pokazuje laznu vrednost velika
nisam imao novi plovak tako da smo stari vratili nazad
znaci da sam nasledio problem ali da ni sam neznam da li datiraju iz stog problema ili je naknadno nastao jedan pa drugi problem

onda bi odbacio trenutno rešavanje plovka. osim ako imaš nekog da ti ga posudi. jako brzo se menja. stvar nekoliko minuta.
išao bi redosledom napisanim za kazaljku vode.

Marko90

  • Guest
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #26 on: December 07, 2012, 07:01:14 AM »
ako je problem u hladjenju ja mislim da hladnjak pravi prob....da je termostat, grejao bi se i kada stoji u mestu....imao sam slican, tj gotovo identican problem, gde kada vozim na autoputu, na otvorenom, mi podize temp a u gradskoj voznji, stani kreni spusta temp i bio je hladnjak problem na kraju....

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #27 on: December 07, 2012, 19:57:59 PM »
nadji ti blago meni neki stari polovan stabilizator....i stavi ga pa vidi sta se desava...sa nasim benzinom,polu-prljavim hladnjacima i ostalim nema sanse da ti u beogradskoj guzvi bude da se auto hladi na kreni-stani...mada koliko je hladno,i to je sada problem da se ispita...ako ti kazaljka skace gore dole,mora da je stabilizator,jer temperatura ne moze da pada i raste brzo...

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #28 on: December 07, 2012, 21:46:28 PM »
ako je problem u hladjenju ja mislim da hladnjak pravi prob....da je termostat, grejao bi se i kada stoji u mestu....imao sam slican, tj gotovo identican problem, gde kada vozim na autoputu, na otvorenom, mi podize temp a u gradskoj voznji, stani kreni spusta temp i bio je hladnjak problem na kraju....

e da
pa ima trag na hladnjaku da negde curi  :0_0:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Problem sa satom temperature
« Reply #29 on: December 07, 2012, 22:48:42 PM »
pa onda bi ti nabijao temperaturu,prokuvao i izbacio vodu napolje,a kazaljka bi otisla na H...ne bi setala dole-gore....