Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

IMV kombi

(1/13) > >>

Little bastard:
Posle duzeg vremena poceli smo na rad novog projekta koji se zove IMV kombi.
Kombi kojeg smo poceli raditi je na nasem dobrom prijatelju kojeg smo uspeli da ga ubedimo da pocne sa radovima jer je kombi pre desetak godina bio remontovan i u voznom stanju ali je ostao na parkingu toliko godina. Planirano je da kombi bude samo za putovanja jer je prijatelj veliki avanturista i interesuje ga samo setnja i nista drugo. Nadam se da bice gotov do minijade 2013.
Sad ono najbitnije dali bi bilo ok da postavim novu temu i da nekako sa svima vama podelimo nas rad i nadam se uzitak koji posle sledi jer se radi o austinovom motoru sa 1622 ccm. posto vidim da na forumu ima i marine i austina 1300 itd. a ne samo minija.
Pozdrav

aca grunf:
bravo za imv kombi,rado cu pratiti dogadjanja gde god stavio fotke,ili nesto komentara,smo daj link,a daj malo podataka o njemu,ako mogu nesto naci od limarije za njeg...

gregor.tm:
bravo za spašavanje kombija!!!!  :srce: :srce: :srce:
pored moje osnovne škole je bila tvornica IMV. svaki dan sam gledao kombije. sa njima sam rastao.
po svim podatcima IMV kombi je bilo jedino vozilo za vreme YU koje je bilo u potpunosti konstruirano i napravljeno u tadašnjoj državi.... naravno osim motora. navodno ni jedno serijsko pravljeno vozilo u tadašnje vreme zajedničke YU nije bilo napravljeno u zemlji takvom merom. zbog toga mi je žao da su ti kombije jednostavno izčezli.
kod nas su se nekad mogli kupiti IMV kobiji veoma povoljno od vatrogasaca. imali su samo nekoliko hiljada km u savršenom stanju. na žalost pokupovali su ih zidari i tako jednog po jednog uništili.


PS: kako je na preko tel. pukla veza.... da barem napišem..... matica na propeleru bi se trebala odvrnuti u levu stranu. to znači da ima normalni desni navoj. inače pogledaš u koju stranu se vrti propeler .... u kontra se odvrče matica.
nadam se da ste uspeli da je skinete?

r_dalibor:
Drago mi je za IMV kombi. Kod nas ih je bilo bas veliki broj, u vojsci pogotovo. Nazalost mnogi su zavrsili na otpadu. Interesantno da  u isto vreme svi su  Tamici preziveli, svi su obnovljeni i svi rade dan danas. Prevoz drva, uglja, gradjevinskog materjala. Postali su koreografija srbije. Po FIVA propisima oni nespadaju u istorijska vozila jer su komercijalna vozila. Meni su krajnje simpaticni. Dokazali su da su neunistivi, jeftini za odrzavanje, pouzdani!

gregor.tm:

--- Quote from: Austin Cooper S on December 03, 2012, 09:27:36 AM ---Drago mi je za IMV kombi. Kod nas ih je bilo bas veliki broj, u vojsci pogotovo. Nazalost mnogi su zavrsili na otpadu. Interesantno da  u isto vreme svi su  Tamici preziveli, svi su obnovljeni i svi rade dan danas. Prevoz drva, uglja, gradjevinskog materjala. Postali su koreografija srbije. Po FIVA propisima oni nespadaju u istorijska vozila jer su komercijalna vozila. Meni su krajnje simpaticni. Dokazali su da su neunistivi, jeftini za odrzavanje, pouzdani!

--- End quote ---
upravo tako.....
TAM iči su neuništivi.... i mnogi uz min. održavanje voze i dan danas. ja samo čekam da kod nas kriza još žešče stisne.... i verujem da če ljudi ponovo tražiti TAMiče i druga slična prevozna sredstva, koja su tenkovsko konstruirana a motori kao kod minija krajne jednostavni i pozudani.
zanimljivo je da je IMV prodavao kombije daleko naokolo. prodaja je čak išla do češke itd.... a oni su jedini napravili i modelčič IMV kobija za decu- mislim na igračku.
prvi IMV kobiji su imali motor od DKW, onda 1600 od Morris ili Austina, nakon toga Mercedes dizel, kako bi na kraju stavili i pozdani Renault motor koji po mom ukusu najlepše prede.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version