Pa da pocnemo
Remontovan cilindar kvacila i zamenjen nosac motora
Novo crevo za kvacilo i kopletna bakarna creva jer su stara bakarna creva bukvalno raspala
Nove kocnice i na prednjim i na zadnjim tockovima
Remontovan je i cilindar ,nove gumice itd
Skinut ,ociscen i proveren karburator.Mnogo prljavstine smo nasli u karburatoru i loncetu
Na hladnjaku je bio trag koji nam je izazvao sumnju da je hladnjak busan pa je i on skinut i odnesen u killer auto na proveru,
u medjuvremenu gajudin je ispeskario i ofarbao deo koji vidite na slici a goran je ofarbao sam hladnjak
jos jedan dobri gest od naseg sekretara a to je ovaj sjajni nosac bombine
E sad kocnice...
Nova kociona creva i napred i nazad jer su stara bila bukvalno kao kamen i prilikom skidanja su popucala
novi homokinetik i novi lager koji je pravio nenormalnu buku kada se predje 60 kmh...
Nove kugle na oba tocka
Polovni ali kao nov auspuh sa dva lonca koji je ublazio buku i naravno vidite i nova bakarna creva
Zamenjena je i rucica na volanu.Sada imamo duga i kratka svetla
Nove sajle za sauh i sajla grejanja
Dobili smo i sva 4 alarm svetla
I dobili smo i rikverc svetlo
Remontovan je kompletan menjac jer je imao lufta
Nova sajla za km sat koje uopste nije ni bilo,medjutim sat je zakocio i ne okrece kilometre !!!
I sada motor izgleda ovako.Hvala gajudinu i goranu na ulozenom trudu
Malo smo peskarili i deklu i ofarbali u crnu mat boju.
Malo sminke koje sam dobio od naseg dobrog prijatelja Jeff-a
I jos malo sminke koja uvek lepo stoji
Mesto gumenih cepova stavili smo niklovane.
Uradjeno je jos dosta nekih stvari
Jos je planirano
da se urade zadnja ramena koja imaju lufta..
i jos ponesto o cemu cu vas obavestavati