Mozda najpre po godistu.Poceli su se kod nas sklapati samim krajem 1969,probne partije.Sklapanje se zahuktalo tokom 1970 da bi negde vec u prvoj polovini 1971 u prvom kvartalu krenula prava proizvodnja,farbanje i sklapanje.I sve tako do zadnjih dana 1972 godine kada su zavarene poslednje skoljke,verovatno sklopljene i prodate tokom 1973 ali to su bas retki primerci
Opet i neki polovnjak spolja je mogao da uleti iz tih godista kasnije.Mislim da ja imam jednog takvog.U njemu je bio motor od 1100,na plocici na prednjem veznom limu na pocetku teksta je "morris...".Ima jos nekih detalja,ali sitnice(razlicite solje farova,nestandardna boja za IMV primerke...)
E sad imamo i one Mk2 sklopljene u Birmingemu a uvezene preko IMV-a pre pocetka bilo kakvog sklapanja kod nas.Znaci tokom 1967-1969 ali to se vec vidi po godistu
Inace jedan od zadnjih segmenata super testa IMV Ostina bila je porota citalaca/narodni sud
Rezultati objavljeni pocetkom 1971
Vlasnici Ostina su odgovarali na raznorazna pitanja u upitniku i slali redakciji
Tom prilikom su dobili 241 odgovor.Od toga 9% auta je bilo iz 1968,26% 1969 i 65% 1970