hah, nista, nek se zna da trazim HIFF 44 i usu izduv fala za info
dok to ne kupiš staviš polovnu ili novu iglicu sa njenom diznom od recimo austina 1300 ,1600 kolko se sećam isti je imao karburator .Ima ovde ljudi koji se bave i tim autom.A što se tiče novog i originalnog to je top varijanta, mada ne treba praviti famu da sa starim modelom ne može.Meni lično ti stariji modeli karburatora po svojoj jednostavnosti i funkcionalnosti treba da budu na top ten svetskoj listi ako postoji takva lista.Meni je minika trošio preko brda i planina,Zlatibor , Kadinjača, Tara putevi prema CG oko 5l-5.5l iako mi je karb. imao lufta oko leptir osovinice i slič. jer je bio stari karburator.A što se tiče rada nisi mogao da prepoznaš trenutak paljenja tj da je upaljen ako stojiš sa strane.Naravno tada mi je auspuh bio mnogo dobar i nisam imao čangrtanja altenatora, a motorić prede li prede.Slušam ove nove aute, liče mi na mešalice u odnosu na naštelovan minijev.Eto toliko, sve najbolje!!!
mozda se i pojavi neki na prodaju, sve zavisi koliko si spreman da se otvoris
koji to 1.3 mini trosi 7-7.5l prilikom zustrije voznje?? evo... ja cu da popijem pun rezervoar ako je to tacno... nema sanse! @nebkv: austin montego ima 1.6 motor ali totalno drugacija koncepcija ;)
: BaneBRE December 30, 2011, 18:32:54 PMkoji to 1.3 mini trosi 7-7.5l prilikom zustrije voznje?? evo... ja cu da popijem pun rezervoar ako je to tacno... nema sanse! @nebkv: austin montego ima 1.6 motor ali totalno drugacija koncepcija ;) hif44 i 150km/h + uz venac 90-120km/h ( do 6500rpm)==7.5L