: 1 [2] 3 4

: problem sa hladjenjem  ( 25456 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: problem sa hladjenjem
« #15 : September 10, 2011, 08:29:08 AM »

kad odvrnes pozadi taj sraf mora da krene voda... ako nece sa kompresorom onda srafciger i cekic i polako kuckaj dok ne krene da otpada...  :wink: djura mi reche da je sipao kalgon ali ga nesto i nisam shvatio za ozbiljno :)

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: problem sa hladjenjem
« #16 : September 11, 2011, 17:49:25 PM »

To je korozija... Ljudi sipaju vodu,i eto... mislim da je jedino resenje skinuti glavu i svu rdju odvaliti mehanicki,jer kad se tu toliko nagomilala,ima tih naslaga svuda u bloku i glavi.

Marko90

Odg: problem sa hladjenjem
« #17 : September 11, 2011, 18:06:13 PM »

ako je motor sklopljen, moj savet, stavi pumpu za vodu neku koja je vec riknula, i sipaj cilit bang i ostavi ga da radi jedno 10min uz malo turiranja (oko 2000rpm)...nakon toga ispusti vodu, a mozes isto to uraditi i sa mravljom kiselinom, nije ni to lose, jedino obavezno neku losu pumpu staviti jer ovo nagriza semering i lezaj........

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: problem sa hladjenjem
« #18 : September 11, 2011, 19:10:14 PM »

 forum.miniclubserbia.rs/index.php/topic,1370.0.html   Ovde sam imao slican problem i resen je u potpunosti,pregledao sam i endoskopom gde god je mogao da se zavuce. Nije moralo da uspe,jer je za hemijsko odstranjivanje potreban kakav takav protok,jer hemijska sredstva nece da buse nego samo u prolazu skidaju sa zidova,ili u mirovanju nagrizaju koroziju ali ne duboko.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #19 : September 11, 2011, 20:17:38 PM »

Problem resen :good:
Hvala svima na savetima
U pitanju je rasklopljen blok,pre par dana sam ga ostavio na suncu i sipao antirost jer on najbolje reaguje na visokoj temperaturi.U svakom slucaju to nije upalilo pa sam prvo probao Banetov savet sa cekicem i srafcigerom i upalilo iz prve.Sad je potpuno prohodno
Plasio sam se samo da nema neka krivina unutar bloka,ali nema.Doduse nigde nije bilo cepa pa sam i po tome zakljucio da krivine nema

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: problem sa hladjenjem
« #20 : September 12, 2011, 02:06:44 AM »

nista bez cekica  :laughing:


 :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #21 : November 28, 2011, 20:50:19 PM »

Treba mi informacija,crevo koje sa "slavine"grejanja kabine  ide u kabinu na grejno telo,vezuje se na gornji izlaz-rupu?Nisam obracao paznju kada sam rasturao,a na nekim Minijima nisam ni imao grejno telo u kabini pa nemam odakle sada da vidim

aca grunf

Odg: problem sa hladjenjem
« #22 : November 29, 2011, 01:04:18 AM »

dolazna vruca voda ide na gornju lulu grejaca kabine,jer ako stavis dole bice slabije grejanje dok se sva voda neusija u vodenom prostoru...

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #23 : November 29, 2011, 09:17:51 AM »

Hvala na odgovoru  :)
Pretpostavljao sam da zamenom moze doci do neceg slicnog pa reko najbolje da pitam,da ne eksperimentisem

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #24 : March 28, 2012, 22:49:29 PM »

Gledam nesto slavinu grejanja u motorskom prostoru (grejanje kabine)pa mi nesto nije jasno.Kada se u kabini povuce dugme za grejanje ispada da je slavina zatvorena,a kada se vrati slavina otvorena :thinking:
Logicnije je kontra
Ili sam ja nesto ispustio iz vida?

Marko90

Odg: problem sa hladjenjem
« #25 : March 28, 2012, 23:25:30 PM »

da, tako je, tu glupost su ispravili na kasnijim modelima....

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #26 : March 28, 2012, 23:53:51 PM »

Da nije Engleski auto bio bih zabrinut,ali ipak rekoh sebi da proverim sa vama :)

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: problem sa hladjenjem
« #27 : July 16, 2012, 01:59:28 AM »

Gledam nesto slavinu grejanja u motorskom prostoru (grejanje kabine)pa mi nesto nije jasno.Kada se u kabini povuce dugme za grejanje ispada da je slavina zatvorena,a kada se vrati slavina otvorena :thinking:
Logicnije je kontra
Ili sam ja nesto ispustio iz vida?

nema logike ali i ima je.

kod nas se zbog tople klime veči deo godine avtomobili voze bez grejanje. ali kod engleza je sve uvek obrnuto pa je i leti dosta hladno tako da imaju grejanje veči deo leta upaljenjeno. to znači za njihovo tržište su bile slavine u stilu pritisnuto dugme- grejanje, a kod nas pritisnuto dugme- bez grejanja ;-)

to sam naučio kad sam išao 1999 minijem u englesku. pošto je bio jul mesec odlučio sam da izbacim iz auta grejanje (zbog kilaže a i mesta) več sam se prvu noč na putu smrznuo kroz austriju, nemačku.... a i u engleskoj sam često noču vozio zavijen u spavaču kesu.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: problem sa hladjenjem
« #28 : April 10, 2013, 11:07:47 AM »

Nije bas neki problem vec vise zapazanje
Kada sam radio zutog 71vo primetio sam da nema onaj lim,usmerivac vazduha ka hladnjaku u motorskom prostoru.Prvo sam mislio da ga je neko skinuo zbog lakse manipulacije motorom,pa i hladnjakom ali kako nisam nasao tragove toga(ujed brusilice,ostatke punkt tacki i sicno)nisam bas bio ubedjen
Gledam pre neki dan motorski prostor drugog Mini 1000,po brojevima sa plocica malo stariji od zutog.On ima taj lim
Da li je moguce da se negde postavljao a negde ne?


I polozaj FE plocice je zanimljiv.Na zutom svakako nije dirana,fabricki punkt

Divac

Odg: problem sa hladjenjem
« #29 : April 10, 2013, 12:58:07 PM »

Tvoj mini ne treba ni da ima taj lim.
A ta starija 1000 je verovatno 1970. godište. MKI i MKII su imali.
« : April 10, 2013, 13:00:13 PM Divac »
: 1 [2] 3 4