: [1]

: Aparat za punktovanje  ( 5975 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Aparat za punktovanje
« : June 20, 2011, 23:04:29 PM »

Sobzirom da je mini ceo punktovan i da fabricki nigde nije vareno, koliko gresimo sto teramo kola na varenje a ne na punktovanje?

koji punt aparat biste vi preporucili?
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

aca grunf

Odg: Aparat za punktovanje
« #1 : June 20, 2011, 23:12:24 PM »

mozes da pitas firmu,,babin,,u pancevu,a tu je i argonac bitan

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: Aparat za punktovanje
« #2 : June 21, 2011, 08:15:41 AM »

Za punktovanje je potreban ozbiljan aparat !!!!!  Problem tih aparata je hlađenje istog....u priči sa čovekom koji je radio u Autokaroseriji imali su ozbiljan problem sa tim aparatima...mora se praviti pauza između varova tj.moraš ga hladiti....često se dešavalo da taj punkt otpadne.

Najbolje je zavariti da izgleda kao da je punktovano...

« : June 21, 2011, 08:17:42 AM mr.Bean »

aca grunf

Odg: Aparat za punktovanje
« #3 : June 21, 2011, 10:21:28 AM »

naravno da postoji problem kod spajanja-varenja punkt aparatom,al samo industrijske masine za punktovanje obicno imaju i koriste vodeno hladjenje,a najbitnija je moc,tako da bez koristenja trofazne ili dvofazne masine nema potrebnog efekta.
sto se tice ostalog varenja,autogeni-acatilen i kiseonik i dalje potreban kao i argonac,a co2 gubi popularnost,jer je bitno da se ,,zavari,,a ostalo zavisi od majstora sa iskustvom i njegovim shvatanjem dal ce nekog ,,starca na kotacicima,,uzeti u rad samo daq uzme kintu u djep-sto velika vecina misli da moze tako,ili je doviljno otkacen i lud da postuje vozilo i odradi poslic da traje

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Aparat za punktovanje
« #4 : July 27, 2011, 18:43:43 PM »

Drugar je nabavio punkt aparat,ali je ubrzo shvatio da je nepraktican.Punkt aparat zahteva prilicno ciste povrsine limova koje spaja,a kako mi koristimo raznorazne premaze bilo antikorozivne ili u vidu boje da bi zastitili go lim punkt aparat tu bas nije u stanju da odradi posao.Druga stvar je mogucnost prilaza jer punkt aparat radi na principu kljesta pa ga nije bas moguce zavuci svuda
Po meni najidealnije resenje je punkt burgija,i tackasto CO2 varenje tamo gde je auto bio fabricki punktovan
Tamo gde je seceno,limovi celo u celo i pun var(ima kasnije posla oko peglanja,ali je po meni to jedino ispravno)
Sve ostalo tipa fleke na rupu pa tackanje,ili spajanje limova uz preklapanje gde preklapanja nije bilo je kompromis
: [1]