: 1 [2] 3

: Nece NI da vergla  ( 16894 )

0 and 4 Guests are viewing this topic.

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Nece NI da vergla
« #15 : June 12, 2011, 16:56:34 PM »

pazi ovako...ide zica od osiguraca do kontakt brave..to bi trebalo da je deblja zica...sa kontakt brave,ja mislim da je zavedena kao linija 2 je linija koja ide na + bobine,sa izvoda - bobine vodis zicu na razvodnik...i to je cela akcija....sa 3 linije kontakt brave ti ide zica na automat alansera...i to se kaci na onaj kontakt treci na automatu alanser...

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #16 : June 12, 2011, 19:40:21 PM »

pazi ovako...ide zica od osiguraca do kontakt brave..to bi trebalo da je deblja zica...sa kontakt brave,ja mislim da je zavedena kao linija 2 je linija koja ide na + bobine,sa izvoda - bobine vodis zicu na razvodnik...i to je cela akcija....sa 3 linije kontakt brave ti ide zica na automat alansera...i to se kaci na onaj kontakt treci na automatu alanser...

Povezao bobinu, e sad je problem paljenje, treba ga nastelovati. Ja sam namestio da onaj zarez na remenici bude u liniji sa prvim zarezom na motoru, malo razvodnik okrenuo na desno tako da razvodna ruka udara prvo kabal koji vodi ka prvom cilindru, i samo vergla al ne pali. Tako da sam probao i uradio sve i svasta danas a paljenje cu ostaviti elektricaru sutra. Nije mi se danas dalo upaliti.

Hvala svima na pomoci  :srce:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: Nece NI da vergla
« #17 : June 13, 2011, 00:07:17 AM »

prvi cilindar... na koji mislis? do hladnjaka ili suprotna strana kad gledas u motorni prostor spreda?

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Nece NI da vergla
« #18 : June 13, 2011, 17:11:56 PM »

pa to na remenici ti nije sigurno.....najsigurnije je na lancu da se poklope tacke na malom i velikom lancaniku...ako ti niko nije to dirao i ako je pre palio,onda nema potrebe da podesavas remenicu....moras malo po malo da pomeras razvodnik...i proveri kakve su ti platine i zazor na platinam....to oko paljenja ce ti resiti bilo koji mehanicar,za to ti ne treba elektricar...

Marko90

Odg: Nece NI da vergla
« #19 : June 13, 2011, 20:18:15 PM »

Na remenici bi trebalo da je na trecem ili cetvrtom zarezu, gledajuci odgore, kad je 4 cilindar na paljenju da tada otvore platine....u tom podrucju najbolje radi!!!

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #20 : June 14, 2011, 19:31:31 PM »

prvi cilindar... na koji mislis? do hladnjaka ili suprotna strana kad gledas u motorni prostor spreda?



Evo kako sam ja podesio, ovaj zarez sam podesio sa prvim mada vidim tek sad da Marko kaze da treba da bude na 3 ili 4 zarezu, tako da idem sad da probam pa cu da se javim  :)  :srce:

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #21 : June 14, 2011, 19:34:28 PM »

pa to na remenici ti nije sigurno.....najsigurnije je na lancu da se poklope tacke na malom i velikom lancaniku...ako ti niko nije to dirao i ako je pre palio,onda nema potrebe da podesavas remenicu....moras malo po malo da pomeras razvodnik...i proveri kakve su ti platine i zazor na platinam....to oko paljenja ce ti resiti bilo koji mehanicar,za to ti ne treba elektricar...

Pa lanac niko nije dirao, i palio je pre, ali mu je bila jako losa struja, to sam zato sad promenio i nece da pali, vergla ko lud ali uopste nece ni da stuca ono kao da ce da upali, nego samo vergla, postavio sam sliku kako sam podesio razvodnu ruku i zareze na remenici. Nisam hteo da ga vozim mehanicaru, hocu jos malo da se zajebavam pa kad puknem onda cu ga odvesti   :laughing:

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #22 : June 14, 2011, 19:36:10 PM »

Na remenici bi trebalo da je na trecem ili cetvrtom zarezu, gledajuci odgore, kad je 4 cilindar na paljenju da tada otvore platine....u tom podrucju najbolje radi!!!
hahahahahaha, e vidis ja sam svo vreme podesavao na prvi zarez mozda, je to varnicu baca na sve cetiri svecice, to je sigurno. Sad cu da probam na 3 i 4 zarezu pa ako ne upali ne znam sta je.  :good:

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #23 : June 14, 2011, 19:58:03 PM »

Ok pre nego sto nastavimo da lupamo glavom dalje. Slucajno mi palo na pamet da proverim pumpu za gorivo. Otkacio sam crevo koje je bilo spojeno na onoj maloj kantici sa plovkom unutra kod karburatora, suvo ko cep, zaverglao da vidim da l ce da baca gorivo, medjutim nista. E sad ne razumem se puno, ali prilocno sam siguran da treba da baca gorivo kad zaverglam??? Najgore je to sto je pumpa radila pre dva meseca, proverio sam je tad jos, zato je nisam proveravao sad. Sta mi je sad raditi?  :cry2:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: Nece NI da vergla
« #24 : June 14, 2011, 20:27:01 PM »

haha, care, nije to prvi cilindar  :laughing:

prvi cilindar ti je uvek do remenice na radilici a to je kod minija sa desne strane, tj. do hladnjaka  :wink:

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #25 : June 14, 2011, 20:28:52 PM »

haha, care, nije to prvi cilindar  :laughing:

prvi cilindar ti je uvek do remenice na radilici a to je kod minija sa desne strane, tj. do hladnjaka  :wink:

Ma veruj mi i tako sam probao, al opet nista...  :cry2:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: Nece NI da vergla
« #26 : June 14, 2011, 20:32:00 PM »

uzmi i sipaj benzin direktno u lonche od karburatora i mora da upali ako baca varnicu

igor253

  • Aktivan
  • : 94
Odg: Nece NI da vergla
« #27 : June 14, 2011, 20:59:20 PM »

haha, care, nije to prvi cilindar  :laughing:

prvi cilindar ti je uvek do remenice na radilici a to je kod minija sa desne strane, tj. do hladnjaka  :wink:
"No 1 piston is at the timing chain end of the engine." Ovako kaze u Hynesu-u. E sad "timing chain" koliko ja znam je lanac, a on se nalazi blize hladnjaku ili na drugoj strani?  :blush:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: Nece NI da vergla
« #28 : June 15, 2011, 00:54:46 AM »

na drugoj strani je kvacilo i tamo nemas nikakav lanac, sa strane hladnjaka se nalazi lanac prekriven metalnim poklopcem sa breather-om (mini auspuh da ga tako nazovem) i sa te strane je prvi cilindar :pivo:

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Nece NI da vergla
« #29 : June 15, 2011, 08:13:01 AM »

ma nije frka to oko 1.cilindra....mozes da napravis i da ovaj do kvacila bude 1.,bitno je ovo drugo....auto mnogo bolje radi ako ima goriva.... :lol:...a i  :vozimo:...se bolje...ako ti je struja slaba,ond amoze da bude bobina Miljenko,platine ili kondenzator...
: 1 [2] 3