Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma
Moj GT
gajudin:
sunce ti jebem zarko :0_0:
ergela boga mi
kako je krenulo trebace ti stala na hipodromu, mada sa toliko konja i njihov je kapacitet mali :laughing:
bice to jedno ludilo sastavljeno od vise ludila na jednom GTu :good:
BaneBRE:
lepo lepo, al voleo bih da odes na dyno kad ti zavrsi motor da vidis ti to koliko ima konja... ne budu uvek sve pretpostavke tacne.
koliko te kosta to zadovoljstvo????
a sta ti radi sa zadnjom sasijom?
Fefe:
naravno...ja ocekujem za pocetak oko 80ak konjica,po nekim proracunima toliko bi trebalo da se izvuce bez turbochargera...
to zadovoljstvo ce me kostati poprilicno...oko 2 soma evra...ovo je spisak delova koji su stigli i bice montirani oko 15-og aprila.
sa zadnjom sasijom za sada nista...moze jos da se vozi ali je u perspektivi da se menja...turbocharger hybrid sa sve modifikovanom izduvnom granom da ne mora da se sece pozarni zid,sa regulatorom pritiska goriva,sa nekim jos cevima kosta oko 1000 evra...nisam bas rokfeler tako da ce to cekati sledece leto...
MANIFOLD STD BORE MILLENNIUM LCB WITH CAST FLANGES,
£ 33.58 (Taxable)
SPARK PLUG
£ 2.25 (Taxable)
THERMOSTAT 88 C
£ 2.59 (Taxable)
MANIFOLD INLET TORQUEMASTER HS4/6 HIF38/44
£ 31.00 (Taxable)
HS4/HIF44 MANIFOLD LESS 5-8 UNF PLUG
£ 0.00 (Taxable)
PLUG 5/8UNF X 5/8 SCREW INLET MANIFOLD & CYL HEAD BY PASS
£ 0.00 (Taxable)
CARB GASKET 1.75" EQUIV TO 88G429
£ 0.76 (Taxable)
LEAD SET ROVER PERFORMANCE LEAD SET 8MM TYPE
£ 13.19 (Taxable)
CLUTCH PLATE ROAD AND FAST ROAD / [ HB8017 ]
£ 14.20 (Taxable)
RADIATOR UNIT HI PERFORMANCE 2 CORE SUPER RADIATOR
£ 59.24 (Taxable)
CARBURETTOR HIF44 1982 METRO 0N INCLUDING UNLEADED
£ 160.00 (Taxable)
MANIFOLD GASKET INLET/EXHAUST
£ 0.83 (Taxable)
CONE FILTER FOR HIF6/44 KK150
£ 22.80 (Taxable)
UPS STD non fixed rate
£ 65.72 (Taxable)
BaneBRE:
sta ce ti termostat na 88c??? ide leto, stavi 72. kasno je 88...
i da... vidi sa nekim da uzmes 12ice da stavis na prednje tockove kad budes isao na dyno...
Fefe:
lik koji je inzinjer u tom pl minis rece da je najbolje da se otvara na 88 zbog bolje iskoriscenosti goriva...a imali su jos pored na 82c da se otvara...jebem li ga,slabo se ja razumem u to..
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page