: 1 [2]

: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?  ( 8289 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

Marko90

Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #15 : January 27, 2011, 23:07:24 PM »

pa da, prvo proveri sve lepo i tek kad budes siguran da nesto ne valja onda menjaj...Ja bi prvo krenuo od ispustanja vazduha i stelovanja paknova

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 811
Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #16 : January 28, 2011, 09:04:04 AM »

Ako ima zraka u sistemu kocnica je "gumena" pod nogom ali nema razlike u pritisku napred i otraga...
Ako ne valja rasteretni ventil ili regulator pritiska zadnje kocnice imaju PREVISE pritiska...bas kako gemini kaze  :wink:
Ako je pritisak na prednjim kocnicama dobar a samo na zadnjim ne valja onda je vrlo vjerojatno neki lajtug neprotocan tj. najvjerojatnije zadnji gumeni lajtunzi!

Ja bi tvom mijestu prvo njih provjerio...a isto tako provjeri velicinu (borung) zadnjih cilindrica...kocioni sistem na pedali je obrnuto proporconalan a na kotacima nije, tako da ako imas premali borung cilindrica smanjen ti je pritisak na pakne...

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #17 : January 28, 2011, 15:57:50 PM »

Kod mene na Miniju 1000 iz 71 taj peti cilindar se nalazi na zadnjem mostu.Kada sam resio da ga rasklopim muke sam imao da odvijem onaj veliki sraf,a kada sam to uradio ustanovio sam da je cilindar prazan :blink:
Neko je sve izvadio iz njega pa je on posluzio umesto racve :wink:

Marko90

Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #18 : January 28, 2011, 16:31:10 PM »

Kod mene na Miniju 1000 iz 71 taj peti cilindar se nalazi na zadnjem mostu.Kada sam resio da ga rasklopim muke sam imao da odvijem onaj veliki sraf,a kada sam to uradio ustanovio sam da je cilindar prazan :blink:
Neko je sve izvadio iz njega pa je on posluzio umesto racve :wink:


da, on je obicno jako zategnut.. pa eto neko se snasao, bar na neki nacin  :laughing:

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #19 : January 28, 2011, 17:44:41 PM »

probacu i ja da dam neki savet...
1.prvo kako ti  to slabo rade kocnice,jer blokiraju tockove,ali ti je baja na tehnickom rekao da je slaba sila ili  se kada stisnes kocnicu i dalje vrte,prvo to definisi..
to je prvo...imas vise stvari koje moras da pogledas...
1)mogu da budu i gumena creva na zadnjim kocnicama...koja nabubre i smanje precnik
2)da ti cilindri imaju riseve,pa lepo ne prave pritisak,
3)i naravno peti kocioni,koji je svima uglavnom pravi probleme,ja sam ga takodje kao vecina ljudi koji su pre vozili minije izbacio i kada je sve lepo nastelovano nisam imao problema sa zanosenjem
 sto se tice velicine cilindra,ako je cilindar dobar svi oni moraju lepo da koce,mini 850 ili 1000 nezavisno od velicine cilindra mora da kopa,nije mini tako veliki i snazan auto,ipak je on pozadi tezak oko 150-200 kg...a sve skupa 500-600 kg
najidealnije bi bilo kada bi sve mogao da zamnis,ali to u nasim uslovima nema sanse...da stavljas neki drugi jaci motor to je sasvim druga prica..sada polako pa idi redom

Marko90

Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #20 : January 28, 2011, 17:48:19 PM »

u potpunosti se slazem sa nikolom  :good:

Marko90

Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #21 : January 28, 2011, 17:51:16 PM »

a auto kada zanosi to znaci da sva svaki PAR tockova ne koci istom silom sto regulator pritiska ne moze kontrolisati

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: Radna kocnica na zadnjoj osovini, problem?
« #22 : January 28, 2011, 17:59:10 PM »

koliko ja znam ako neki od tockova na osovini ne koci lepo auto zanosi,sto je razumljivo,ja se samo [pplasim da nas drugar nije vracen sa tehnickog zato sto na tehnickom za mala vozila primenjuju standarde za ficu,a njemu je motor pozadi i samim tim na zadnjim tockovima je sila oko 1kN,i vise,ja sam se svojevremeno raspravljao sa bajom na tehnickom i izvodio mu racunicu da mini pozadi ima sili izmedju 750 N do 900 N max,jer kada na dva tocka rasporedis masu od 150 -180 kg dobijas silu od oko 750-900 N,prost zakon mehanike...greda sa dva oslonca...
: 1 [2]