: 1 ... 3 4 [5] 6 7

: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.  ( 52525 )

0 and 3 Guests are viewing this topic.

Marko90

Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #60 : January 29, 2011, 23:55:01 PM »

iskreno ds ti kazem prvi put cujem za to tvoje merenje,znam samo za kompresiju i to je to...ali covek se uci dok je ziv... :ded:...bitno  mi je da cu ja z akoji dan moci da se  :vozimo:...samo da odradim m oje smene i da pokupim auto....

http://www.dodaj.rs/f/3m/wA/1EHQRX49/merenjekompresije.pdf

nadam se da ce vam posluziti

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #61 : January 30, 2011, 11:06:11 AM »

http://www.dodaj.rs/f/3m/wA/1EHQRX49/merenjekompresije.pdf

nadam se da ce vam posluziti


vidi se ko je student... :laughing:

Bravo Markane za link....

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #62 : January 30, 2011, 14:01:18 PM »

ma samo da ne zapali zito ili ne daj Boze minija.... :laughing:.... :laughing:.... :lol:...

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #63 : January 30, 2011, 15:11:23 PM »

COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74)   8.9:1 cr   160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on)   8.5:1 cr   165 psi (11.6
1275 GT (69 on)   8.8:1 cr   175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES   All, inlet and exhaust   0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION      
Spark plugs Make/type      Champion N9Y*
Electrode gap      0.025 in (0.65 mm)
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Marko90

Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #64 : January 30, 2011, 16:11:37 PM »

ma samo da ne zapali zito ili ne daj Boze minija.... :laughing:.... :laughing:.... :lol:...

nema potrebe za tim, nasli smo zajednicki jezik  

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #65 : July 11, 2011, 21:15:39 PM »

Da li je neko imao prilike videti unutrasnjost motora 998 i 1100?Oba motora imaju isti promer klipa ali razlicite hodove.Zanima me u cemu je razlika kojom se dobija drugaciji hod u odnosu na 998?Ako pretpostavimo da je blok isti da li je razlika u radilici ili klipnjacama?
Takodje me zanima i da li su klipovi potpuno isti za 998 i 1100?
Hvala unapred :)

Marko90

Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #66 : July 11, 2011, 22:00:31 PM »

Da li je neko imao prilike videti unutrasnjost motora 998 i 1100?Oba motora imaju isti promer klipa ali razlicite hodove.Zanima me u cemu je razlika kojom se dobija drugaciji hod u odnosu na 998?Ako pretpostavimo da je blok isti da li je razlika u radilici ili klipnjacama?
Takodje me zanima i da li su klipovi potpuno isti za 998 i 1100?
Hvala unapred :)


samo radilica, klipnjace nemaju veze sa hodom, da ti stavis klipnjacu do po metra i od 10cm hod ce biti uvek isti :)

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #67 : July 11, 2011, 22:05:14 PM »

sve osim glave i radilice je isto. iskreno rečeno neznam za bregastu.

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #68 : July 12, 2011, 10:14:10 AM »

ja mislim  da je i glava ista grego,ne znam sto bi se razlikovala....ja sam prebacivao 1000 sa 1100,zamenio sam samo radilicu i kupio nove klipove...naravno uz sve ostalo....

Marko90

Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #69 : July 12, 2011, 11:06:20 AM »

ja mislim  da je i glava ista grego,ne znam sto bi se razlikovala....ja sam prebacivao 1000 sa 1100,zamenio sam samo radilicu i kupio nove klipove...naravno uz sve ostalo....

moguce da su ventili veci ili je kompresioni odnos drugaciji, svakako pase glava sa 850/1000/1100 al jedino u tome moze biti razlika...a sad nzm jel si rasklapao glavu da proveris to.....

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #70 : July 12, 2011, 14:47:21 PM »

glava je ista ali ventili bi trebali biti veči. neznam kako je vezano za oznaku. nikada nisam proveravao. ali mislim da bi u vizardovi glavi trebalo pisati.

nikola.m

  • Aktivan
  • : 786
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #71 : July 12, 2011, 19:42:56 PM »

COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74)   8.9:1 cr   160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on)   8.5:1 cr   165 psi (11.6
1275 GT (69 on)   8.8:1 cr   175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES   All, inlet and exhaust   0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION      
Spark plugs Make/type      Champion N9Y*
Electrode gap      0.025 in (0.65 mm)

evo vidite koja je razlika u kompresiji...gotovo zanemarljiva.....tako da sumnjam da ima neke razlike u ventilima....ne znam...samo logicko razmisljanje....razlika je 0,2,sumnjam da ce neko da pravi kompletno nove proracune i izradu alata i masinerije za tako malu razliku...mislim da je i glava i ventili isti za 850/1000/1100...

Marko90

Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #72 : July 12, 2011, 19:54:51 PM »

COMPRESSION PRESSURE
850/1000 (inc. Clubman) (59-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5 kg/cm 2)
850/1000 (inc. Clubman) (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9 kg/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (65-74)   8.9:1 cr   160 psi (11.25 kp,/cm2)
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (74-76)   8.3:1 cr   150 psi (10.5
850/1000 (inc. Clubman) - Auto (76 on)   8.3:1 cr   170 psi (11.9
Clubman 1100 (74 on)   8.5:1 cr   165 psi (11.6
1275 GT (69 on)   8.8:1 cr   175 psi (12.3
VALVE CLEARANCES   All, inlet and exhaust   0.012 in (0.30 mm), cold
IGNITION      
Spark plugs Make/type      Champion N9Y*
Electrode gap      0.025 in (0.65 mm)

evo vidite koja je razlika u kompresiji...gotovo zanemarljiva.....tako da sumnjam da ima neke razlike u ventilima....ne znam...samo logicko razmisljanje....razlika je 0,2,sumnjam da ce neko da pravi kompletno nove proracune i izradu alata i masinerije za tako malu razliku...mislim da je i glava i ventili isti za 850/1000/1100...

ventili sam skoro 100% ubedjen da se razlikuju jer izmedju ostalog imas na spares posebno ventile za 1100, drugo kad gledas koja je kompresija moras znati  i kakvi su klipovi, da li sa ravnim celom ili udubljenim, da li su karike blize ili dalje od vrha cela....a ako su ti klipovi identicni kao na 1000 onda je razlika samo u glavi....ali ako su ventili veci samo za koju desetu to nije prob nikakav, to se moze na postojecu glavu uslafovati bez neke obrade vece......

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #73 : July 12, 2011, 20:36:27 PM »

Sto se tice glave primetio sam da imaju razlicite oznake-kataloske brojeve.Motor 1100 koji imam nisam rasturao tako da sem toga ne znam da li ima jos kakvih razlika na i u samoj glavi.Verovatno ima s obzirom na oznake
Najvise me zanimaju sami klipovi.Narucio sam preko minisporta klipove za 998,ali kraci su od ovih starih tako da ih ne mogu ugraditi

Gledajuci sam promer klipa jos jedino 1100 nosi isti pa sam pomislio da mozda nisu poslali greskom za 1100?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #74 : November 23, 2011, 20:30:25 PM »

Naravno da su greskom poslati,tek sam naknadno na kutiji video da pise 1100,taj deo bio prelepljen nekim postanskim nalepnicama :wink:
Nego danas sam imao meni neobican slucaj.Ubacio motor,vezao poluosovine,zakacio tunel sa biracom brzina ubacio u brzinu a auto ne reaguje,kotrlja se :blink:
Nista od sistema kvacila nije prikaceno,ali auto ide kao da je raskvacen
Poceo sam da sumnjam nakon sat vremena razmisljanja da nisam zaboravio lamelu da ubacim,ili jedan od dva zupcanika koji vezuju radilicu i menjac
Naravno bio sam siguran da je sve na svom mestu
Vec sam poceo da razmisljam o demontazi kad mi pade na pamet da probam da pajserom nategnem polugu kvacila.Kada sam to uradio kao da je sve leglo i auto je normalno reagovao na ubacivanje u brzine
U cemu je stos?Ispada da je nakon montaze ploce-lamele-zamajca i korpe motor ostao raskvacen?
: 1 ... 3 4 [5] 6 7