Nastavlja se dodavanje novih propisa i zakona koji iz godine u godinu cine sve komplikovaniju legalnu registraciju i prenos automobila uopste a posebno kada su u pitanju stari auti zbog svojih specificnosti
Umesto da se motor tretira kao rezervni deo i da se izbaci iz saobracajne kod nas se ove godine otislo u drugu krajnost
Znaci vise nije moguce bez problema a nekada uopste i nije moguce ubaciti motore razlicitih karakteristika istog proizvodjaca iz auta u auto
Ako na primer kupite motor Austina 1300,uradite ugovor i time ga prenesete na sebe veoma ce tesko biti a mozda i nemoguce da ga ubacite u na primer karoseriju auta Mini 1000 ili 850 nebitno
Potrebne su saglasnosti proizvodjaca da je takva kombinacija moguca a u slucaju negativnog odgovora sledeca instanca je atest
Eto ako ste bili fer i revnosni prema drzavi pa ste hipoteticki 2010 uradili prenos i platili porez za Mini,i odradili ugovor za motor iz nekog Austina 1300 kada sredite auto i dodjete na registraciju prvo vam uskracuju pravo da sa takvim agencijskim ugovorima uopste registrujete auto plus komplikacija oko motora iz drugog auta
A ako ste bili lenji 5 godina i uz to rizikovali da vlasnik umre pa ove godine odradili prenos i precukali broj motora onda je sve ok