Klub i Forum > Predstavljanje automobila Ĩlanova Foruma
mini morris 1000,1971
gajudin:
lep mini nema sta :good:
a to sto trosi ulje ,druze ,moj je trosio ulja ko i goriva, sve sam se nadao da su vodjice ili gumice ventila i sve sam izmenjao ali nije imalo vajde
ide kao lud ali dimi ko furgon, i tako da su mu crkle karike i nema mu spasa dok se generalna ne uradi
sada sam dobio na koriscenje 850 od nese i baneta tako da se vozikam dok ne uradim moj :rolleyes:
ako ti nije frka ajde napisi koje si delove porucio iz inostransva i cene , da uporedimo sa nasim izvorima rezervnih delova :)
nebkv:
Da mislim da je to,radnja u bloku 70.Takodje smo kontaktirali i jednu radnju takodje u Novom Beogradu,ali mislim da je sada zatvorena,delove salje samo pouzecem.Za klub sam mislio onako rano vise iz razloga jos uvek nemanja auta za skupove.Potrudicu se da pronadjem spisak negde sam ga zagubio.Eto znam da sam narucio na primer one osovinice sa iglicastim lezajevima zadnjeg trapa i tamo su(australija)za oba tocka otprilike koliko su mi ovde trazili po tocku,50e.U sustini sve cene su ovde na sajtu www.classicmotoring.net.au
Kada je motor u pitanju kao sto rekoste verovatno su od stajanja spekle karike,ali videcu blize kada rasturim motor,ono sto mora radice se.
gajudin:
znam da je tamo jeftinije i da jedino se isplati ako nekog imas a taj ti donese i neplatis carninu ni postarinu
probao sam sve zive kombinacije narucivanja delova, i uvek te ispadne duplo vise od cene koju nadjes preko
npr. vlada gt je platio retrovizore u engleskoj 40-50e(mozda i jeftinije, nisam siguran tacno) par a sve ukupno ga je izaslo 100e i to decko radi u DHLu
mislim da se lezajevi mogu naci ovde za jeftinije od 50e
to i hocemo da cilj kluba bude da sto lakse i jeftinije dodjemo do kvalitetnih delova za nase ljubimce, kao i usluga
a skupovi ce doci sami po sebi kad makine budu spremne :good:
banex:
slazem se! :good:
nebkv:
Potpuno si u pravu.Kada su u pitanju troskovi transporta srecom me nista ne kosta,jedina mana je ta sto na delove moram dosta dugo da cekam jer putuju brodom,sve drugacije bi bilo dosta brze,ali neisplativo.Inace prilikom rada na limariji podovi,donje i gornje sajtne kao i poprecni tunel su pravljeni,dok sam u Golasu nabavio desno krilo,desni A panel,desni ugao sofersajbne i zadnji donji vezni lim.Inace je ta desna strana bila problematicna,jer je imao havariju koja je lose odradjena(vidi se na prvoj fotografiji po obesenom faru :( ),pa je tako vozen,i dosta je istrulelo,posebno stubic vrata.Srecom prijatelj je imao polovan unutrasnji stubic u ok stanju,pa mi je bilo relativno lako da taj deo odradim
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page