: 1 2 3 [4] 5 6 7

: BMC 1100/1300  ( 63012 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

Marko90

Odg: BMC 1100/1300
« #45 : June 09, 2010, 18:08:55 PM »

dihtung je 15e a ravnanje glave nije potrebno!!!!

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #46 : June 09, 2010, 20:17:59 PM »

Hvala mister x na savetima,znacice mi tokom predstojece "operacije".Inace nedavno smo u servisu u kom se trenutno nalazim menjali gumice na jednom Accent-u bez skidanja glave.Doduse iskoristili smo klip u gornjoj tacki kao "drzac" ventila

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: BMC 1100/1300
« #47 : June 09, 2010, 22:24:13 PM »

@ marko, kako god, bacanje para u svakom slucaju  :wink:

Marko90

Odg: BMC 1100/1300
« #48 : June 09, 2010, 22:38:26 PM »

pa dobro, ja nemam taj specijalni alat za takvu budzevinu pa mi bolje da dam tih 15e nego da izbijem sebi oko kao sto sam mogao jednom kad sam to radio.....  :good: Ali dosta skracuje vreme onaj ko moze to da izvede.....Ovako mora voda da se ispusta, izduvna grana, usisna da se skida.....nosac motora.....

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #49 : January 22, 2011, 21:40:48 PM »

Ove nedelje sam zavrsio oko registracije :)
Ponovo nakon 2004 na drumu :wink:

U medjuvremenu sam tokom raznoraznih proba presao 30km sa autom pre registracije pa kako se motor potpuno normalno ponasao resio sam da ga registrujem bez diranja
A i ako dodje do nekog problema registracija ce me naterati da ga resavam da ne stoji bez veze
Inace jedno ne vezano pitanje,kolika je duzina zadnjih kocionih creva za Mini?20tak cm?

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: BMC 1100/1300
« #50 : January 22, 2011, 21:59:39 PM »

[quote Inace jedno ne vezano pitanje,kolika je duzina zadnjih kocionih creva za Mini?20tak cm?
[/quote]

čestitam za austina!

što se tiče zadnjih gumenih creva za kočnice.... po mom sečanju austin ima isto duge kao i mini. to znam, jer kad su meni u 90tim godinama otišla creva dobio sam nova creva od austina još iz vremena IMV, koja su bila iste dužine kao minijeva.

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: BMC 1100/1300
« #51 : January 22, 2011, 22:01:28 PM »

svaka cast  :hi:

odlicni su ti i brojevi na tablicama!!!
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

aca grunf

Odg: BMC 1100/1300
« #52 : January 23, 2011, 04:46:03 AM »

bravo za registraciju,cad mozes da  :vozimo: i uzivas koliko hoces..

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #53 : January 24, 2011, 13:05:28 PM »

[quote Inace jedno ne vezano pitanje,kolika je duzina zadnjih kocionih creva za Mini?20tak cm?

čestitam za austina!

što se tiče zadnjih gumenih creva za kočnice.... po mom sečanju austin ima isto duge kao i mini. to znam, jer kad su meni u 90tim godinama otišla creva dobio sam nova creva od austina još iz vremena IMV, koja su bila iste dužine kao minijeva.
[/quote]


Vazi,pogledacu onda na Austinu.Prosle godine sam stavio nova kada sam i odradio sve komplet novo pozadi oko kocnica ali sam zaboravio duzinu.Treba sad da radim i za Mini a nemam uzorak(ako neko ima nova orginal na prodaju ponude do subote na pm :))
Ne znam zasto asociraju me sa onim CS na Cak Norisa :lol:
« : January 24, 2011, 13:08:38 PM nebkv »

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: BMC 1100/1300
« #54 : January 24, 2011, 15:51:21 PM »

(ako neko ima nova orginal na prodaju ponude do subote na pm :))

mr bean prodaje creva za kocnice
pogledaj na forumu!!!
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #55 : January 24, 2011, 15:57:30 PM »

Aha,hvala.Nisam primetio da je azurirao oglas pa dodao i creva :good:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: BMC 1100/1300
« #56 : January 24, 2011, 17:28:52 PM »

šteta što smo tako daleko. imam dva nova seta creva kod kuće :-(

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #57 : January 24, 2011, 20:16:20 PM »

Hvala u svakom slucaju :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #58 : June 23, 2011, 21:19:05 PM »

Juce sam utvrdio da je aksijalni lezaj zaista slucajno bio u karteru jer su sva cetiri na svojim mestima.Na zalost razlog za otvaranje motora je bio gasenje u voznji uz neprijatan trzaj pre izvesnog vremena
Ono cega sam se pribojavao je i bio razlog,kidanje radilice :0_0:


Da napomenem da je motor sasvim normalno radio celo vreme,normalno trosio ulje,nije dimio,gasio lampu i u momentu kidanja vozio sam lagano 70-80 na otvorenom putu ujednacenim gasom.I nakon kidanja sve se da kazem okretalo normalno,nije bilo ribanja
Kada sam otvorio motor jedino neobicno je to da su aksijalni dosta pojedeni sa strane zamajca,i ima dosta opiljaka-prasine od istih.Oni sa suprotne strane deluju neosteceni(donji na slici je sa strane zamajca)

Radilica je na srednjem lezecem dosta pojedena,dok su ostali klasicno izrisovani.Leteci su 0.20,znaci vec je radjen
Jedini problem koji sam imao od kupovine bilo je odvijanje zamajca jos pre registracije(ima u temi),mozda ima neke veze
Ne znam sta bi mogao biti uzrok :thinking:
U svakom slucaju dok ne uradim ovaj motor ubacicu privremeno jedan drugi
« : June 24, 2011, 21:22:54 PM nebkv »

Marko90

Odg: BMC 1100/1300
« #59 : June 23, 2011, 22:26:02 PM »

nazalost dosta cesta pojava kod 1.3 motora....osim zamora materijala, jedan od razloga moze biti i debalans radilice i zamajca kao i da sva 4 cilindra ne daju jednaku snagu.... a glavna mana ovih motora je sto im se radilica oslanja na samo 3 mesta, pa je i time radni vek naravno smanjen....
: 1 2 3 [4] 5 6 7