Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

BMC 1100/1300

<< < (20/21) > >>

gregor.tm:
sjajno mi je gledati stare fotke, pogotovo kad su povezane sa lepo osobnom pričom i istorijom te tako dobivaju još dodatno značenje!

nebkv:
Gregor.tm
Takodje :good:
Inace nekim neobicnim spletom okolnosti i putevima kod mene je zavrsio Ostin iz Smedereva koji je pre neku godinu bio u oglasima(pomenut u par navrata na forumu)
1972,negde s kraja proizvodnje u IMV-u(prva registracija kraj novembra)


Inace sjajan osnova za rad,gotovo da nije nikad radjen a izuzetno zdrav,sem krila oko solje fara i dzepova u gepeku
Napred na patosu samo povrsinska korozija

Pozadi unutra,kao i komplet pod ispod sa donje strane auta jos uvek u prvoj boji :uraa:

nebkv:
Listajuci neke stare dokumente naleteo sam na pismo iz kog sam tek tada saznao da je cale sem zelenog Ostina sa BMC-BL imao kontakta i nesto kasnije u vidu kraceg zaposlenja u Leyland Australia :)

nebkv:
Nedavno nabavljeno :uraa:




nebkv:
Sem uobicajene liste delova i sematskih skica ima dosta podataka vezanih za brojeve motora,sasije,skoljke,komisione brojeve,deo vezan i za izmene od kog do kog broja
Zanimljivi su mi takozvani Body number.Podaci iz ovih kataloga su mi donekle potvrdili sumnju da IMV uglavnom nije koristio tokom sklapanja orginalne brojeve skoljke vec svoju licnu sekvencu
Na primer,beli Austin 1300,prva registracija novembar 1972 ima broj 12976 lociran na unutrasnjem krilu iznad akumulatora
Ako znamo da je proizvodnja prekinuta decembar 72-januar 73 uz ukupnu cifru od oko 14450 komada ima logike da je broj na toj plocici u stvari redni broj onih izaslih iz IMV-a

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page