Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma
BMC 1100/1300
nebkv:
Aha,hvala.Nisam primetio da je azurirao oglas pa dodao i creva :good:
gregor.tm:
šteta što smo tako daleko. imam dva nova seta creva kod kuće :-(
nebkv:
Hvala u svakom slucaju :good:
nebkv:
Juce sam utvrdio da je aksijalni lezaj zaista slucajno bio u karteru jer su sva cetiri na svojim mestima.Na zalost razlog za otvaranje motora je bio gasenje u voznji uz neprijatan trzaj pre izvesnog vremena
Ono cega sam se pribojavao je i bio razlog,kidanje radilice :0_0:
Da napomenem da je motor sasvim normalno radio celo vreme,normalno trosio ulje,nije dimio,gasio lampu i u momentu kidanja vozio sam lagano 70-80 na otvorenom putu ujednacenim gasom.I nakon kidanja sve se da kazem okretalo normalno,nije bilo ribanja
Kada sam otvorio motor jedino neobicno je to da su aksijalni dosta pojedeni sa strane zamajca,i ima dosta opiljaka-prasine od istih.Oni sa suprotne strane deluju neosteceni(donji na slici je sa strane zamajca)
Radilica je na srednjem lezecem dosta pojedena,dok su ostali klasicno izrisovani.Leteci su 0.20,znaci vec je radjen
Jedini problem koji sam imao od kupovine bilo je odvijanje zamajca jos pre registracije(ima u temi),mozda ima neke veze
Ne znam sta bi mogao biti uzrok :thinking:
U svakom slucaju dok ne uradim ovaj motor ubacicu privremeno jedan drugi
Marko90:
nazalost dosta cesta pojava kod 1.3 motora....osim zamora materijala, jedan od razloga moze biti i debalans radilice i zamajca kao i da sva 4 cilindra ne daju jednaku snagu.... a glavna mana ovih motora je sto im se radilica oslanja na samo 3 mesta, pa je i time radni vek naravno smanjen....
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page