Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma
BMC 1100/1300
BaneBRE:
donji sraf od hladnjaka se koristi za ubacivanje sipkice od razvodnika i nema sanse da ti upande :)
nebkv:
Od 18 juna sam potpuno slobodan da se svaki naredni dan do Minijade posvetim tom problemu.Palo mi je na pamet da pogledam to za aksijalni,ali ako je ispao samo jedan kao sto mister x rece tesko da ce se sta videti.U svakom slucaju definitivno motor ide napolje,iako sve radi normalno svaki put kada bih negde krenuo razmisljao bih o tome.Bitno mi je samo da saznam sta je,pa neka je i nekome ispao u menjac nekada nema veze,samo da znam na cemu sam kao sto Gregor rece
Inace kada sam upalio auto nakon par sekundi je ugasio lampu od ulja,dimio je pozadi,ne preterano ali dovoljno da mi privlaci paznju u retrovizoru.Radio je malo u mestu pa sam ga provozao jedno 2-3km i nakon toga kada je postigao radnu temperaturu potpuno je prestao da dimi.Videcu sada za vikend kada ga opet upalim hladnog da li ce se ponasati isto
Inace kao sto sam pisao cale je 70tih vozio jednog od Austina koje sada imam.Kada je radio motor i odneo radilicu na masinsku obradu prijatelj koji mu je to radio bio je zapanjen stepenom ostecenosti radilice i cinjenicom da motor nije prolupao.Izdrzljive su to stvarcice :)
Inace i on mi je pomenuo onaj dogadjaj o kom je Gregor pricao kada se IMV morao otarasiti svih delova vezanih za "engleze"(pretpostavljam zbog ugovora sa renoom).I dan danas mu je ostala ona pomisao "eh da smo presreli barem jedan kamion..." :wink:
miroslav_ružić:
Ljudi,ako je ta polutka ispala iz ležišta,na njoj MORA biti oštećenje i to ne malo. Ako oštećenja nema,ko zna kako se našla u karteru,ali ispala iz ležišta NIJE. Naravno,za svaki slučaj ga otvori, jer si naišao na veliku aljkavost nekog majstora, pa proveri sve. I ako ništa ne nadješ,bar ćeš ga predihtovati,ofarbati...
mister x:
vidi nemoj se previse nervirati
ta operacija ti je kao vadjenje zuba ,aksijalac nije mogao da ispadne u toku rada motora ,vec je sigurno nekome ispalo dok ga je sklapao i lezao je u karteru zalepljen za dno uljem ,prosto ces proveriti kakvo je stanje ,kad ti motor radi stisni kvacilo ,ako se pali lampica i motor se gusi ,onda su aksijalci osteceni ,sve je to stegnuto i spregnuto i ne moze to samo tako ispasti ,da sam blize zavrsio bih ti to za jedan dan .bitno je jos kada budes popustao radilicu tj skidao aksijalce da proveris na koliko je kila bilo stegnuto pa tako i da vratis ,aksijalci imaju svoje leziste ,nemoj skroz skidati radilicu samo otpusti na sredini aksijalac namazi uljem sa obe strane postavi na rupu i guraj ,polumesec je i uci ce u svoje leziste sa donje strane radilice bez skidanja radilice , .aksijalni lezajevi su komplet od 4 komada ,dva idu gore dva idu dole ili ti ,dva levo dva desno ,obavezno ih ocisti i bakarni ,tj mesingani deo okreni prema radilici ,jer ona se okrece ,pa se taj deo lagano trosi ,a ne steti radilicu.ako nema promena u radu prilikom stiskanja kvacila samo proveri da li sta fali ,ako fali ubaci ,i zaklapaj ,ne diraj i ne cackaj nista dok ide
obavezno ga otvori ,jer nema nista gore nego kada te sumnja polako jede ,pozzz javi kako napredujes
:mks:
mister x:
sto se tice dima ,kada su gumice ventila lose manifestuje se tako dok je hladan hoce da dimi ,dok se ne ugreje ,gumice ne moraju da se stavljaju original ,ali vidi da ti zamene gumice ,bez skidanja glave ,ako je moguce ,a znam da jeste hehe
:hid_pioneer_smoke:
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page