: 1 ... 20 21 [22] 23

: crno-bele slike  ( 151145 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

Divac

Odg: crno-bele slike
« #315 : March 06, 2016, 14:10:36 PM »

Samo za Issigonisa

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: crno-bele slike
« #316 : March 06, 2016, 14:14:39 PM »

prekrasni detalji origanlih dodataka iz veoma ranih 60ih!


nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #317 : June 13, 2016, 22:14:22 PM »

Goran Strok i Mini

Inace prvi auto za trke polovinom 60tih bio mu je Mini Cooper :)

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #318 : June 13, 2016, 22:29:27 PM »

Jos par fotografija gde se pojavljuju Mini,sa sajta exyuracing.blogspot.rs
Lovcen 1972

Split 1972

Kragujevac 1975

Kraljevo 1977

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #319 : October 11, 2017, 19:56:35 PM »

Par zanimljivih fotki koje sam nabavio na Limundu
Austin na splavarenju :)



U starim casopisima Auto koje imam od januara 1970 pa na dalje nisam uspeo pronaci nista o ovoj akciji "Carobni kljuc".Mislim da je u pitanju period pre 1970
Verovatno 1968 ili 1969,tada su na testiranju imali jedan beli Ostin 1300 dobijen iz Engleske
Tek kasnije,krajem 1969(pred samu novu 1970 godinu) dobili su jedan od prvih sklopljenih u Novom Mestu,crveni Austin 1300,nakon cega je sa njim usledio veliki test od 50000km
Kao sto je vec receno u temi u pitanju je bila akcija "carobni kljuc" iz 1968
U najkracim crtama akcija je zamisljena tako sto je iz redakcije poslat poziv citaocima da posalju svoje ideje kako bi voleli da provedu svoj odmor a vezano za putovanja
Prva cetiri nagradjena najorginalnija predloga dobijali su auto na pozajmicu od redakcije,i sve im je tokom puta bilo placeno,gorivo,smestaj,troskovi...
Bila su cetiri auta a jedan od njih je bio i ovaj Austin 1300 koji je dodeljen bracnom paru iz Novog Sada




nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #320 : October 11, 2017, 20:06:30 PM »

Drugi deo price







Inace internet je cudo.Jedno vece sam malo pretrazivao i uspeo sam naci dosta toga vezanog za Miodraga s obzirom da je dosta poznat u slikarskim krugovima i da je napisao i neke knjige
Na zalost pretragom sam dosao i do jedne monografije o poznatim slikarima gde je i on uvrsten pa sam tu pronasao podatak da je preminuo 2004
Sto se Dobrile tice jedino sam na upit o njoj dobio broj telefona u pretrazivacu.I kada sam pozvao zaista to je bio njen broj
Jos uvek je ziva i zdrava,ima 83 godine.Danas smo malo popricali i bas se iznenadila da je to nekome zanimljivo posle eto skoro punih 50 godina :)

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #321 : November 29, 2017, 19:29:30 PM »

Povodom 29 novembra prica o splavarenju sa Ostinom i na ado16info :)
https://web.facebook.com/ado16info/

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: crno-bele slike
« #322 : December 03, 2017, 16:07:55 PM »

Juče sam posetio IMV muzej u Novo mesto i video prvog Austina ADO 16 sa ostalim vozilima iz IMV fabrike.
Nažalost nema Miniija jer se nije pravio u fabrici Novo mesto
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #323 : December 04, 2017, 20:29:52 PM »

Pa nije se pravio u punom smislu reci ali je bilo odredjenog sklapanja,isto kao i Maksi
Verujem da im sada ne bi bio bas lak posao naci neki primerak sklopljen bas u IMV

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: crno-bele slike
« #324 : December 07, 2017, 18:18:20 PM »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: crno-bele slike
« #325 : December 22, 2017, 19:42:20 PM »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:

Nije baš tako. priča je puno duža. napisao sam je i na 5 stranica u minimagazinu pre nekoliko godina.

istina za minija je ta, da se je u tadašnjoj Jugoslaviji plačao ogromno visok porez na uvezena vozila. pošto se je Austin 1300 sastavljao i proizvodio u ponoj snazi iz nule.... a mini se je uvozio kao ako s i na taj način je bio znatno niži proizvod. Kako su to uspeli? evo istinite priče iz vremena naše zajedničke države:
Mini sastavljen u GB se je transportirao u Belgiju, tamo su radnici iz IMV u tajnosti auto rastavili koliko je bilo moguče, to znači poskidali su sve farove, masku, branike, navodno čak motor, interier itd. sve delove su spakovali u drvene sanduke koje su radili na licu mesta te zajedno sa autom poslali vozom u Novo mesto gde su to sastavili u auto.
Zašto se nezna puno o tome? jer je sve to se odvijalo u potpunoj tajnosti jer je bilo na neki način mimoilaženje zakona. to je razlog što ne postoji ni jedna očuvana fotografija itd.
Imao sam prilike razgovarati sa nekoliko još živih koji su u tadašnje vreme  radili na miniju i ostalim autima. Na žalost dosta ljudi iz onog vremena je več umrlo i na veliko iznenađenje često kad sam neke pitao, rekli su mi da se više ništa nesečaju itd.

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: crno-bele slike
« #326 : December 23, 2017, 11:17:54 AM »

Znači Balkan Job u sred Belgije???
 :laughing:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Dušan Stankov

  • Aktivan
  • : 440
Odg: crno-bele slike
« #327 : December 23, 2017, 20:12:46 PM »

Znači Balkan Job u sred Belgije???
 :laughing:

Trange frange  :hid_crazy:
Blue Transformer

mista_minista

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 100
    • Mini Klub Bar
Odg: crno-bele slike
« #328 : December 29, 2017, 23:29:10 PM »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:

Znači da su sve one priče o "našem" IMV Mini-u, bile samo bajka?  :fgh:
Šta je sa onim karakteristikama tog modlea, velikim žmigavcima naprijed, instrument tablom itd?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: crno-bele slike
« #329 : December 30, 2017, 21:15:17 PM »

Pa to sve stoji
Na kraju krajeva veci deo domace "srafciger" auto industrije tog vremena je samo sklapao aute uvezene u delovima iz inostranstva
E sad da li su i oni negde van zemlje rasklapali gotove aute pa ih uvozili u delovima ili su dolazili iz inostranih fabrika ne montirani ko ce ga znati
Tada je motorizacija i potraznja za autima bila u punom jeku,uvezeni auti su se kupovali za devize koje su nasi gradjani retko posedovali i cinilo se sve da se uvezeni auti predstave kao domaci proizvod i kao takav prodaju samo za dinare
U svakom slucaju Mini 1000 koji se na ovaj ili onaj nacin sklapao u IMV ima neke svoje specificnosti koje ga odvajaju od modela Mini 1000 za Englesko trziste jer je bio eksportna varijanta
Meni je zanimljivo da je on u stvari po detaljima vise Mini 850 sa motorom hiljadarke.Ne znam da li je bilo jos takvih slucajeva kod eksportnih tog vremena za neka druga trzista
: 1 ... 20 21 [22] 23