Najbitniji je taj metalni deo (ne znam kako se zove) sa gumicom okolo, on zadrzava najvecu kolicinu ulja tako da se semering ne preopterecuje velikim pritiskom da ne bi procureo...
Taj metalni dio nije da zadrzava ulje niti da smanjuje pritisak jer tamo pritiska nema...on je tamo da stangicu koja izlazi iz diferencijala drzi na sredini i da semering ostane pravilnog oblika da bi posteno zadrzavao ulje...
Ako se ne zamijeni taj aluminijski ring, stangica pada u koso na semering i samo je pitanje vremena kada ce semiring opet procuriti...
Samo semering se moze zamijeniti dok je motor u autu ali za zamijeniti taj ring motor mora van
Ma ne treba da se vadi motor. 100%provereno, skidao sam i kvacilo bez vadjenja motora bez problema, a ne vidim razlog i za semering sto ne moze....
Ne treba vaditi motor za mjenjane semeringa...i na lancu i na kuplungu se moze zamijeniti...
Na lancu bez problema a na kuplungu malo teze ako se nema pravilni alat!
Sa jednom vrstom radaptcigera se izvadi primary gear skupa sa semeringom a nakon toga ga nije problem za vratiti