stelovanje ide ovako:
sa donje strane karburatora gde ulazi crevce goriva iz casice postoje 2 matice izmedju kojih je opruga, sa donjom se podesava smesha. takodje sa donje strane se nalazi i mali pin kojim , kada se prtisne , se proverava da li klip u karburatoru slobodno pada dole i vrsi se provera smeshe. postoje i sarafcici za zatezanje sajle i podesanaje broja obrtaja lera i broja pod saugom.
posto se skine filter za vazduh, nebi bilo lose skinuti i zvono pod kojim je klip, ocistiti ga od eventualne prljavstine krpicom nikako necim grubim. provera klipa na:
http://www.youtube.com/watch?v=IfU47Oqq9wA ( mrsko mi da pishem a, ove mozes naci uz malko truda sve sto te moze interesovati oko su carba i ostalog)
ako je podesanje smeshe potpuno izgubljeno, kreces na skidanje filtera kape i klipa. obrati paznju na cevcicu u koju ulazi igla klipa u most u usisnom kanalu karburatora koju treba dovesti u ravan sa tim mostom ,tako sto ces onu maticu sa donje strane karburatora ispod opruge okteti. kada si poravnao sveku jeta sa mostom onu istu maticu okretati u sprotnim smeru, cevak se sada krece na dolje za 9 do 12 polja , tj 1.5 do 2 puna kruga, najbolje je postaviti neki marker. tad sigurno mozes upaliti motor, ako si samo tu imao problem jel, i moze se pristupiti finom podesavanju SU Carba, nakon zagrevanja motora na radnu vrednost. ta matica kada se okrece i vuce jet glavu na dole obogacuje smesu i suprotno, kada je vuce gore slabi smesu. okreci tu maticu ,polje po polje, dok ne dobijes najvecu brzinu obrtaja motora u praznom hodu a pri tom da motor nesmetano radi, blagim pritiskom na jet glavu od dole na gore , protiv te matice, proveri dali glava cvrso stoji. sada treba podesiti brzinu praznog hoda motora na ispravnu vrednost, od 600 - 650 obrtaja srafcicem na polugi gasa. okretanj u smeru kazaljke na stu povecava obrtaje a suprotno od kazaljke sata smanjuje. ako pri tom broju obrtaja motor radi loshe ponovo proveriti kvalitet mesavine. !!!! paljenje mora biti podeseno!!!! brzi hod motora na isti nacin , pod saugom, treba da je od 1000 - 1100 obrta.
provera mixa goriva i vazduha , smeshe, moze se proveriti podizanjem malog pina za 1 mm sa donje strane carba . ako se brzina motora poveca i ostane velika smesha je prebogata, a ako se brzina smanji ili se motor ugasi smesha je slaba. a ako se brzina obrtanja blago poveca tada je smesha ok.
mislim da je ovo dosta. pa javi ako ista uradish