Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

gajudin i mini

<< < (35/55) > >>

r_dalibor:
Odlicna tema na miniklubzagreb! :good:
  Kao sto znate Land Rover ima dosta pocinkovanih delova, tako da vec imam odavno ta iskustva. Odlicno je objasnjen proces cinkovanja na miniklubzagreb.
 Najbolja restauracija, je potapanje cele skoljke u bazen sa hemikalijom koja skine svu farbu, pa potom u drugi gde elektrolizom skidaju svu rdju i na kraju cinkovanje elektrolizom. To rade naravno u americi  i ponegde u evropi. O tome mi u muzeju odavno mastamo. Ko zna mozda i napravimo jedan dan.
 Potapanje minija u vreli cink je po meni veliki rizik. Prvo isto je nemoguce ocistiti sve unutrasnje delove, drugo neravnomeran je nanos cinka i bilo bi ga po coskovima u nanosu i po 5mm. To posle skinuti je problem.
   Ne bih preporucio cinkovanje i  potapanjem u vreli cink polovnih sasija, a narocito zadnje sasije kod minija, jer je nemoguce ispeskariti i ocistiti unutrasnje delove. Znaci moze samo nova zadnja sasija i to jedino ako sam dobro odmastis, jer nemam poverenja u nase firme da postuju onu proceduru pripreme.
   Prednja nije problem jer su sve povrsine otvorene i pristupacne.  E sad, ona nikad i ne propada tako da je i to nepotrebno. 
   
  Rezime:

 Dobro odmascenu i opranu sasiju odneses u Lestane na peskarenje.  U unutrasnji deo uprskas sa konvertorm rdje (wirth), sacekas najmanje 6 sati i potom je ofarbas epoksidnom osnovnom i dvokoponentnom bojom. Unutrasnje delove sasije naprskas sa waxoil (Body program) i to je za sto godina.
 Gde se nesetih da ih izlozim u muzeju za vreme minijade  :fgh:

miroslav_ružić:
Evo da se i ja nakanim da nešto izblebećem... Lično ne bih cinkovao celu školjku iz više praktičnih razloga. Prvo,to je jako dobra stvar,ali u Srbiji nije moguće to izvesti kako treba. Ne može se videti audi 80 sa kraja 80tih sa tačkom korozije ako nije udaran,to stoji. Ali,to je nešto drugo,i nije isti proces. Cink je kao podloga vrlo problematičan za lakiranje uprkos svim prajmerima (govorim o običnom pocinkovanom limu,ne o automobilu koji je pocinkovan nama nedostupnom metodom). Bolje je kutijaste elemente otvoriti očistiti mehanički i hemijski,zatvoriti i ušpricati konzervans (vosak) i trajaće dugo.

gajudin:
danas  su skinuta krila, vezni lim, trouglovi i vrata, jos neke sitnice da se poskidaju sa vrata gepeka i  i spreman za pesak :rulz:
sutra slike

Brutalac:
Skini i pragove... :wink:

gajudin:
 u pravu si i treba skinuti zadnji vezni lim da bolje pridje tom delu patosa
sta jos da odsecem a da ne utice na konstrukciju :thinking:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page