: [1] 2 3 4

: Radna temperatura  ( 24013 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Radna temperatura
« : July 30, 2009, 15:00:21 PM »

Zna li neko koliko je tacno C najoptimalnija  temperatura kod 1275 39 kw? (temperatura vode)

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #1 : July 30, 2009, 15:04:22 PM »

to je stara masina pa sam zakljuci,tj predvidjen je da moze da radi na obicnu vodu,a voda zna se kada kljuca... :ded:

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Radna temperatura
« #2 : July 30, 2009, 15:27:21 PM »

Znam da mu je temperatura extremno niska,dosta ispod 90,ali bez obzira sto koristim antifriz G12,(a on ne kuva do 120) ostavicu mu propisanu radnu temperaturu jer je ona optimalna za materijale od kojih je taj motor. Pa neka se smrznem kad dodje zima,nema veze. Brrrr...

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #3 : July 30, 2009, 15:40:23 PM »

nije lose za g12,mada ja nisam imao problem smrzavanja u kabini zimi,i kuvanja leti.sada nema dobrih i tacnih termostata po odrzanju temperature,pa leti i netreba...
ja licno termostat ne uzimam bez probanja na kojoj temperaturi otvara,to radim i na licu mesta u prodavnici<ponesi pribor jer prodavci izbegavaju>
                                        :ded:

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Radna temperatura
« #4 : July 30, 2009, 15:45:32 PM »

A ja sam nekako ubedjen da termostat treba i leti. Bolje je da se motor sto brze ugreje do radne temperature,nego da radi hladan. Priznaj!

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #5 : July 30, 2009, 15:55:34 PM »

to zavisi od motora,a u principu za stare sisteme masina je bitnije koliko je topao vazduh koji usisava,naravno kada nema turbinu,a pored toga zaista je dobro da ima termostat,ukoliko nema pregrevanje motora,a sve to zavisi od cistoce vodenog prostora bloka,glave...

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Radna temperatura
« #6 : July 30, 2009, 16:03:25 PM »

Nije problem cistoca,danas bar ima te hemije... Najvise necistoce ljudi natrpaju sa onim sredstvima protiv curenja. To je sve bez veze,jer zapusi i sta treba i sta ne treba. Praskasta sredstva ne valjaju,tecna su ok...

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #7 : July 30, 2009, 16:14:39 PM »

u pravu si donekle,nezaboravi da najvise vodeni prostor prlja cista voda,zato je bitno koristiti iskljucivo destilovanu vodu,jer mini ima jednu malu problematicnu rupu ,spoj bloka i glave,koji se cesto zapusi nebitno sta si sipao.
virtova tecnost za zatvaranje rupa inace mora da se sipa svaki put kada menjas tecnost u vodenom prostoru,kazu da poboljsava rashladjivanje i ciscenje vodenog prostora sto nisam proveravao,i nisam za te eksperimente raspolozan...
ako se sipa tecnost za ispiranje vodenog prostora spremi obavezno pumpu za vodu da menjas,jer je pitanje kada ce procuriti...

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Radna temperatura
« #8 : July 30, 2009, 16:29:37 PM »

Ma würth-ovi proizvodi su cudo... Jedna stvar resava 1000 problema. Verovatno uz to i daleko manje trosi,jaci je,brzi,tisi,gume duze traju... Marketinske fore.

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #9 : July 30, 2009, 16:43:32 PM »

neke stvari i nisu lose,ali nisu za nase trziste zbog cene...

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Odg: Radna temperatura
« #10 : July 30, 2009, 16:49:21 PM »

sta znaci to: nisu za nase trziste zbog cene?
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #11 : July 30, 2009, 19:55:02 PM »

vrlo prosto nisu za nase trziste zbog cene,preskupo a pakovanje vece nego ono u nutra...
dali sam dobro formulisao komentar ili ...
znaci da onu kolicinu koju platis nemoze da uradi posao u toj kolicini koju su oni predvideli...

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: Radna temperatura
« #12 : July 30, 2009, 20:31:34 PM »

Haynes ne pominje "idealnu" temperaturu, ali ovo bi moglo da pomogne:



inače, i obična voda može da ključa tek na višim temperaturama, ako je pod pritiskom.

aca grunf

Odg: Radna temperatura
« #13 : July 30, 2009, 21:11:42 PM »

obicna voda kljuca od 82 s  do 95s, u zavisnosti same gustine vode.gustina vode zavisi od procentualnog sastava rastvorenih primesa u njoj,stp mi inace zovemo kamenac kada voda ispari.voda kada je temperatura veca od 95s pocinje veoma brzo da se siri i prelazi u gasovito stanje sto se zna koji problem pravi.
znaci za bilo koja vozila koja imaju zatvoren ili ,,polu zatvoren,, sistem hladjenja,nije preporucljivo duza upotreba vode<to mislim na cistu vodu>.sto se tice temperature u sistemu hladjenja kada je voda nebi trebalo da predje 95s,zato se vadi termostat da se moze kontrolisati donekle temperatura,ili se stavlja termostat od 65s do 72-75s,atakav je tesko nabaviti,obicno su ,,72-75sdo 85-90s,jer se inace slabo trazi u maloprodaji,a pitanje i proizvodnje takvih,zato naravno koristi se antifriz u varijanti sa vodom<destilovanom,izbegavati obicnu vodu jer kod duze upotrebe ostavlja puno kamenca>ili bez nje,sto je po meni prakticnije,i posle mozes da ocekujes neku kontrolu temperature tecnosti za nladjenje i samog motora,sa ili bez termostata,koji je pbicno potreban samo zimi.
g12 je predvidjen za noviju generaciju motora sa zatvorenim sistemom hladjenja koji radi pod nekim pritiskom,pa tako imas i razlicite ,,g12,i neke druge oznake koje bi morao videti u auto dati za svako vozilo posebno,,

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Radna temperatura
« #14 : July 30, 2009, 21:29:00 PM »

G12 je dobar,ne mesam ga nego kupim gotov,zapakovan. Verujem u njega i na visokim i na niskim temperaturama,a i u njegovu zastitu od oksidacije ili kamenca,neutralnost kod nagrizanja... Meni je sasvim ok. Ali me i dalje interesuje ta famozna temperatura. Ima neko neki prirucnik sigurno.
: [1] 2 3 4