Klub i Forum > Predstavljanje automobila članova Foruma

Moj 1100s Mini

<< < (4/5) > >>

gajudin:
nije u pitanju da li su keceve, posto mini nema federe da ublaze udar sve trpi gurtna, tako da gurtna mora biti kvalitetna jer trpi sve udare

buda:
Ma imam ja orginal lamelu novu zajedno sa korpom i ležajem  :wink:
Samo ne umem da je stavim, moraću nekom majstoru to dati da uradi. Ili ako neko od vas može da mi kaže kako to lako sam da odradim rado bih je sam promenio. Neko mi reče da mora ceo motor napolje  :thinking: nadam se da nije tako  :blink:

gajudin:
ma kakav motor napolje,malo je komplikovano objasniti jer ima puno stvari da se uradi dok dodjes do lamele,
prvo skines klemu, najbanalnije,onda skines nosac motora ,tj stranu do bloka(takozvana koska),pa onda alnaser,pa nosac motora na sasiji sa strane gde je menjac,pa pomocni cilindar kvacila samo odsrafis i sklonis u stranu,zatim dizalica ispod te strane sa koje si sve to razmontirao, podizes malte ne dok hladnjak sa druge strane nepridje skroz kosu,pa zatim se poskidaju svi srafovi u krug koji drze zvono, pa onda se skida korpa sa tri srafa pa zamajac, tu imas centralnu maticu sa osiguracem, kod skidanja zamajca treba radapciger ili agresivnija metoda kroz rupu kada skines alnaser da udaras cekicem ali ne direktno i svaki put par udaraca pa okrenes zamajac i tako dok neispadne(sto nije dobro ali ako nemas radapciger jbg),pa lamela i tu imas osigurac pa sve to isto samo unazad
nesto sam zaboravio 100 posto al to onako iz glave, bar jedanput da gledas sledeci put radis sam.ako nezuris mozemo u topiku korak po korak i da se ukljuce ostali dosta strucniji
i naravno pre svega ovoga da se skine prednja maska
najzeznutija stvar su dva srafa sa maticom na nosacu motora na sasiji,nezgodno u pm,al ako to uradis 20 puta kao ja onda zmureci idvijas i zavrces

aca grunf:
pozdrav bodo..
   nepoznajem nijednog majstora za radikalno skidanje zamajca kome je pacijent ostao zdrav...
   tj,miniju se lako krivi radilica atesko ispravlja :ded:

gregor.tm:
moj predlog je:
izvadi motor kompletno. puno lahkše i kvalitetnije češ raditi!!!! i uštedeti vreme, jer češ imati i mesta za rad. znam neke bolestnike koji su menjali kuplung na motoru koji je bio izvađen samo na pola, zapravo podignut kraj kuplunga. nemam pojma kako je moguče tako raditi.

kada izvadiš motor i kuplung, obavezno menjaj i semering!!!!

istom prilikom možeš da proveriš celi motor i promeniš semeringe na diferencialu, lancu,  itd.... i nakon toga motor ofarbaš u originalnu boju i vratiš tamo gde mu je mesto, pa neka se sjaji!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page