Author Topic: Generalka  (Read 17734 times)

Offline radisa791

  • Aktivan
  • Posts: 23
Odg: Generalka
« Reply #30 on: December 22, 2009, 10:10:05 AM »
 Cubi Novi Sad. Provereno kod mene i kod mnogih. nisam cuo los komentar za cubija.  nakon obrade motor nisam poverio na sklapanje auto mehanicaru vec masinskom inzinjeru inace zaljubljeniku u morrise.

Marko90

  • Guest
Odg: Generalka
« Reply #31 on: December 22, 2009, 13:30:11 PM »
Gumaplast se lose pokazao za semeringe koji su malo optereceniji (visoka temp itd) tako da vise ne uzimam od njih. Skoro da nema razlike u ceni kod njih i novo original za minija.

Offline radisa791

  • Aktivan
  • Posts: 23
Odg: Generalka
« Reply #32 on: December 22, 2009, 16:24:00 PM »
sigurbno znas da semeringe prave  od razlicitih matijala za razlicite uslove rada, to im svakako treba napomenuti pri kupovini.

Marko90

  • Guest
Odg: Generalka
« Reply #33 on: December 22, 2009, 21:37:53 PM »
znam i uzimam uvek silikonske al dzaba. Los kvalitet. Al za neke sitnice ipak posluzi, al oko motora nikako.

Offline MiniMe

  • Novajlija
  • Posts: 7
Odg: Generalka
« Reply #34 on: July 16, 2010, 19:45:45 PM »
Ljudi,kako i kome treba da se obratim kad hocu da porucujem delove za Minija?

Offline Ftaje

  • Aktivan
  • Posts: 626
  • Eh da moze Issigonis sad da nas vidi...
Odg: Generalka
« Reply #35 on: July 16, 2010, 21:17:52 PM »
Pa mozes meni ako ti trebaju delovi sa minisparesa.Idi u temu o delovima,tamo je sve objasnjeno:D
Ma motor nesto zeza...ali u sustini savrseno radi...a i nesto zajebava kocnica ali u sustini super koci...ma pola stvari ne radi al ide super...ovaj auto je paradox na tockovima...

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Generalka
« Reply #36 on: January 10, 2012, 18:40:55 PM »
Gledam ponude klipova pa mi nesto nije jasno.Video sam klipove 1275 120 preko std mere.Ne razumem kako se mogu toliko razbusiti stubline kada je na primer zid izmedju 2 i 3 stubline i ovako tanak?
Inace kakvo je vase iskustvo po pitanju hilznovanja?Ja bih moj 1275 mozda sa 020 vratio na standard
Od kako sam nakon rasturanja jednog 1275 motora video kako se zid hilzne odlomio,komad otprilike 1cm puta 1cm i ostetio klip i  samu hilznu malo sam skeptican :blink:

Marko90

  • Guest
Odg: Generalka
« Reply #37 on: January 10, 2012, 20:04:53 PM »
najveci klip koji moze ici u 1275 je od 74mm koliko znam, (standardni je 70.61mm), tad je zapremina oko 1400ccm, sto se hilznovanja tice, ne savetujem za 1.3 motor jer su tanki zidovi izmedju, kao sto si rekao i jako je velika sansa da popucaju izmedju prilikom ugradnje, mada ima slucaja gde je to jako dobro uradjeno, sa hilznom debljine oko 2mm....moj savet je ako radis generalnu na 1.3 da razbusis na specijale, da se blok ne hilznuje.....

Offline Little bastard

  • Aktivan
  • Posts: 139
Odg: Generalka
« Reply #38 on: January 10, 2012, 21:10:14 PM »
Najveci klip koji moze da stane u miniju sa motorom 1,3 sa hodom od 81,28 mm je 74,40 pri sto kubatura iznosi 1412 ccm. Davne 93 godine moj brat je upoznao nekog nemca od koga je uspeo da uzme klipove 74,70 i preradio svog minija na 1472 ccm sa hodom od 84 mm. Tada je uzeo sve ono sto je bilo potrebno za minija od bregaste, glave, izduvne i usisne grane, stromberg karburatore, dif. kocnice i.t.d. Mini je trebao da bude spreman za nas sampionat u brdskim trkama medzutim u to vreme nisu vise dozvoljavali da debitant vozi hobi klasu pa smo minija za dobre pare prodali. Pokusacu da pronadzem neke slike pa da to skeniram. Koliko pamtim to sto kaze Marko zidovi su puno tanki i mi nismo smeli da dozvolimo da auto zagreje. A bijo je razbusen i potom hilznovan. Mislim da ako se dobro uradi sve nece biti problema ali posto bi se mini koristio svakodnevno pretpostavljam onda se slazem sa Markom da to ipak bude std. ili obradzen na neku pristojnu specijalu.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Generalka
« Reply #39 on: January 10, 2012, 21:25:21 PM »
Da,fizicki moze da se razbusi,ali mi je to nekako bilo neobicno zbog nekog eventualnog grejanja otanjenih zidova
Bas bi bilo zanimljivo saznati sta je danas sa tim Minijem i motorom :)
Onda je najbolje da idem sa sadasnjih 020 na 040,ili eventualno na 030 ako uspe da izadje,ali prvo da resim radilicu :wink:

Marko90

  • Guest
Odg: Generalka
« Reply #40 on: January 10, 2012, 21:53:47 PM »
msm da ne postoji 0.30 za stubline, imas 0.40 i 0.60, na radilici imas 0.10 0.20 0.30 i 0.40

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Generalka
« Reply #41 on: January 10, 2012, 22:19:26 PM »
He,a ja mislio nema na stanju,nisam obracao paznju :lol:
Onda definitivno 040

Marko90

  • Guest
Odg: Generalka
« Reply #42 on: January 10, 2012, 22:34:09 PM »
ako ces vec uzimati nove klipove, uzmi one krace i odsecene sa strane, i sa 3 karike, dobices koju KS

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Generalka
« Reply #43 on: January 11, 2012, 23:59:21 PM »
Slazem se,niko ti nece odraditi onako kako ti zelis.Iz tog razloga,a i sve manje raspolozenih majstora da rade ove stare aute po pitanju limarije,pripreme za farbanje,mehanike,struje iz godine u godinu sve veci deo radova preuzimam na sebe.To je jedan od razloga zasto mi se auto razvuce po nekoliko godina :)
Inace nije mi problem rad oko motora,radio sam neke VW-ove,a i Minijev 998.Ipak je 1275 prica za sebe,sa nekim specificnim detaljima u odnosu na ove manje pa zelim da pretresem sve sto mi nije jasno
Naravno da nije radionickih uputstava,prethodnog iskustva kod drugih auta i posebno ovog foruma tesko da bih se ikada upustio u to  :wink:

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Generalka
« Reply #44 on: January 13, 2012, 20:00:12 PM »
OFF TOPIC -obrisan
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk