znao sam da ce ovo da razbukta raspravu, ali nisam mogao da odolim... jbg, svi znate da sam hard-core old-school arheolog...
sve sto vi kazete ima savrsenog smisla i potpuno je racionalno - ali pitanje je da li kod minija ima mesta za racionalnost.
Ima vise nacina da se ustedi na miniju: mozemo da stavljamo farove od tamica, branike od ko-zna-cega, da ga farbamo cetkom itd. Pa ipak, mi "bacamo" pare na originalne delove, narucujemo ih iz engleske, krpimo trulez..
Cude me ti argumenti o razumnoj stednji dolaze od ljudi koji se svakodnevno brane od komentara tipa "dokle ces da bacas pare na taj smesan auto", "to ti je rupa bez dna" itd.
sa druge strane, ne moze se biti potpuno iracionalan. Ja, na primer, nisam siguran da bih svoju decu vozio u miniju koji je u sudaru bezbedan koliko i skuter.
Benzin je sastavni deo minija.
Americke automobile ne cenim posebno, ali princip je isti - ako si imao muda da kupis i vozis auto od 5m i 5000 kubika, onda lepo snosi i troskove.
Meni je mini svakodnevni auto, i bicu retardirani mongoloid i sipacu benzin.
Mini na plin je kao panker makrobioticar... racionalan izbor na ustrb duha i inata.
Ljudi kupuju minija iz razlicitih razloga... onaj ko ga je uzeo zato sto ima osecaj kao da je u formuli, taj ce prvom prilikom u njega staviti najjaci motor, bilo da je minijev, opelov ili suzukijev. Onaj ko ga je kupio zato sto je jeftin, taj ce ga kititi delovima sa drugih automobila, staviti plin, itd. Onaj ko ga je kupio kao umetnicko delo, kao izazov za restauraciju, kao starinsku stvar, taj ce ga fanaticno cuvati u originalu. Vecina nas je nasla neki kompromis izmedju ovih ekstrema, samo je pitanje ko je gde.
plin je za kuvanje, a benzin za auto.