Author Topic: Austin Mini Cooper Mk2  (Read 70746 times)

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #60 on: December 12, 2013, 12:13:56 PM »
moj savet je uvek skinuti tu crnu boju sa limarije pre farbanja...zastititi sa expoxy pa onda priprema pa farbanje...ja cu mog minija nakon sredjivanja limarije nositi opet na pesak i zastitu pa tek onda farbanje...sto je sigurno sigurno je :) Ta crna boja na limariji je ipak u fabrikama samo nanesena da lim ne bi korodirao prilikom stajanja na lageru i transporta a ne kao podloga za farbanje

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #61 on: December 12, 2013, 15:36:59 PM »
Da,upravo tako
Jednom prilikom smo u Golasu pricali o toj zastiti
Po prici prodavca sada se sve vise delovi isporucju neofarbani,navodno se i ide u pravcu da se proizvodjaci potpuno preorjentisu na takav vid
Inace izolaciju sam skinuo sa krova iz dva razloga.Prvi je taj da ce biti potrebe za peganjem dela krova,a drugi samo varenje i mogucnost paljevine
U svakom slucaju bio sam strpljiv pa sam zastitu sacuvao skoro neostecenu pa ce biti nazad i vracena :)
Ja napred nisam zatekao nista slicno smoli,samo farban lim i zutilo od lepka za tapacirung

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #62 on: December 12, 2013, 17:28:57 PM »
neofarbani delovi nisu najbolji. ipak vlaga prodire u metal. to se radi samo kot neoriginalnih delova, koji služe za popravku autiju za preprodaju. pogotovo kod kopija je uvek lim lošiji kvalitet. ipak se danas štedi i na njemu. npr.... zašto innocenti miniji nisu trulili kao što su engleski automobili. jer je bio kvalitet lima puno bolji. izvor lima je bio iz drugih zemalja u uspoređenju sa engleskom.

osobno nevolim delove bez zaštite..... npr. nakon peskarenja je paravilo da se ofarba lim odmah, jer več nakon nekoliko sati vlaga se veže na površinu.

pitanje! dali je tvoj mini austin ili morris? to pitanje se odnosi i na Daliborovog minija. moj MK1 je morris i tvornički je imao zaštitu lepljenu sa crnom smolom kao što kaže Dalibor. živa muka ju je bilo skidati.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #63 on: December 12, 2013, 18:14:52 PM »
Po prici vlasnika Austin,tako se vodi i u saobracajnoj.Sem dugmeta volana sa bedzom Austina tu je i plocica sa prefiksom CA2S...i naravno natpisom Austin.Na staroj fotki iz 80tih par stranica ranije na haubi se vidi Austin Cooper bedz
Rekao bih nesumnjivo Austin

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #64 on: December 16, 2013, 16:11:02 PM »
Moj je isto Austin, piše u saobračajnoj. Po nekoj priči Coca Cola je imala nagradnu igru u srbiji i uveženo je deset coopera (i trebalo bi da su svi austini) tako da postoje šanse da ih ima još!

 Evo vam slika da vidite gde je smola i kako stoji zvučna izolacija.


Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #65 on: December 16, 2013, 21:04:00 PM »
Ipak mislim da je nagradna igra bila vezana za IMV Mini 1000,evo teme o jednom
http://forum.miniclubserbia.rs/index.php/topic,1675.msg13655.html#msg13655
Koja je bila njegova prva boja?Vidim neku belu na drugoj fotografiji u pozadini km sata
Mozda glacier white kao kod mene?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #66 on: December 17, 2013, 06:58:54 AM »
nadam se da još čuvaš vučka kojeg se vidi na fotki. dobar je to dodatak iz 80tih  :good:

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #67 on: December 18, 2013, 17:02:58 PM »
gde si ga samo spazio. Tu je negde u garaži, sad moram da ga nađem. Pravilo 1: nikad, ništa ne bacaj!

Moj Cooper je snowberry white.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #68 on: December 18, 2013, 20:43:11 PM »
Pripreme za peskarenje


Ostalo mi je jos da skinem "door strikere",srafovi gadno zapekli,pa kada se ugodi na peskarenje.Bice kompletno peskarenje sem kape krova spolja i iznutra i naravno delova koji ce biti zamenjeni a tu su samo privremeno kao delovi patosa na primer ili ono sto je vec ugradjeno

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #69 on: December 18, 2013, 21:03:57 PM »
nadam se da još čuvaš vučka kojeg se vidi na fotki. dobar je to dodatak iz 80tih  :good:

kako ga nebi zapazio. pa moje je generacije  :wink:
inače ja uvek kad kupim minija i u njemu nađem nešta što je bilo tamo zaboravljeno ili stavljeno pa tako stajalo godinama.... pustim da stoji i dalje.... pa makar u đepu kod zadnjih sedišta.... kao neki amulet  :thinking:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #70 on: December 18, 2013, 21:05:06 PM »
školjka je u jako dobrom stanju!!!!
ako se uspoređuje sa engleskima koje još uvek idu u projekt... ova se čini ipak jedna boljih.
sretno sa peskarenjem!!!!!! :hi:

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #71 on: December 19, 2013, 09:39:48 AM »
 Dobar si, dobar...samo nastavi. Nadam se da imaš dobrog peskara sa finim peskom da ti ne ubije školjku. Ovde u Beogradu imamo čoveka koji radi sa suvim ledom i to je najbolje. Bilo bi najbolje da ga spremiš pre peskarenja, da velike površine ošmirglaš ručno.
 Kad smo kod boja, Glacier bela je iz palete MK III , ali su samo neki od zadnjih MK II cooper-a farbani u toj boji.

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #72 on: December 19, 2013, 11:53:13 AM »
osobno bi želeo biti kod peskarenja u blizini. svake toliko kad ima pauzu dođeš i preveriš kako ide.
ja sam i iza največih majstora našao greškice.
vezano za led... moja MK1 školjka je služila za demonstraciju na sajmu najpoznatiji firmi za peskarenje u sloveniji.
na žalost oni nisu mogli suvim ledom da izbiju svu hrđu.
čak su na nekim teško dostupnim mestima imali problem da uspejo čak i peskom. naravno koristio se neki fini pesak ili mislim da se zove korund.
biče uskoro slika na forumu kako je to izgledalo.


Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #73 on: December 19, 2013, 12:33:06 PM »
Jedina nepoznanica u vezi limarije bio mi je deo vezan za A panele jer su naravno specificni u odnosu na MK3 i kasnije.Prelistao sam gomile tema uglavnom na forumu mk1-forum.net da bih stekao uvid sta i kako,kakvih sam samo tu trulezi iz Engleske video :blink:
Da,imam coveka sa kojim godinama radim aute i delove.Zadovoljan sam kako radi i cene su pristupacne.Naravno uvek bude neka greskica ali nista kardinalno
To sa skidanjem starih naslaga sam provalio vec u pocetku,posebno kada je u pitanju git.Kada se sve skine rucno mnogo je kvalitetnije,brze i jeftinije peskarenje na samom kraju
Svakako cu biti na licu mesta s obzirom da se radi parcijalno da im dajem smernice
Inace prvi vlasnik mi je pricao kako su mu prilikom uplate za auto i dogovora ponudjene i neke boje iz tada nove palete pa je on odabrao glacier white :)
« Last Edit: December 19, 2013, 12:36:08 PM by nebkv »

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #74 on: December 19, 2013, 13:00:00 PM »
ako može da pomogne, onda je spodnji link najbolji što se tiče za limariju.
radi se o MK1 ali nema puno razlike od MK2.
nadam se da če link pomoči.

a mene zanima dali si kod otvaranja pragova- sajtni pronašao u kakvom su stanju nosači ispod njih. to su nosač sa prednje i zadnje strane u svakoj sajtni koji imaju na sebi maticu a koristili su se prilikom transporta karoserije u proizvodnji.

http://mmalleck.smugmug.com/Cars/1966-Morris-Mini-Cooper-S/12970678_BfRcx#!i=938164028&k=Uttpe