Author Topic: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.  (Read 16607 times)

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #30 on: December 24, 2009, 09:41:06 AM »
bili su dani kada sam išao po kočnice u italiju i to na odpad. veselo sam skidao sve polovno i tako se sigurno vozio 10 godina.
u kriznim danima i ja sam montirao neke kočione cilindre od lade uz malo modifikacije itd....
sve se može ako hoče.
za svaku stvar ima rešenje.
ništa nije nemoguče!
i slažem se da pravi mehaničar nije samo onaj koji ume da nešta premontira nego da se i snađe. takvih je danas sve manje i to je največi gubitak. postoji mašina za diagnozu i sve ostalo više manje rutinski rad. nema više majstora koji znaju da čuju i štalaju naš stari dobri SU karburator itd. puno majstora više nezna da našteluje ventile, platine. barem kod nas.

ali vezano uz delove: danas su se vremena promenila. npr. kočioni cilindar košta manje od 10€ a original oko 12€
osobno zadnjih 10 godina kupujem samo nove delove.

ako se započela tema provizije: onda objavljujem akciju. juče sam pospremao svoju garažu i na lageru pronašao:
ako kome treba dajem ih za istu cenu kao što koštaju u GB! nema provizije, nema zarade. prevoz častim ja ako se slažete.

evo što sam pronašao:
3 kopleta original prednjih cilindra leva i desna strana - 11,5€ po komadu
4 kopleta original zadnjih cilindra- 11,6€ po komadu
12 komada prednjih levih cilindra neoriginal - 8,5€ po komadu
9 komada prednjih desnih cilindra neorginal - 8,5€ po komadu
6 komada neorginal zadnjih cilndra - 8,5€ po komadu

jedini je problem, jer su kod nas upravo počeli praznici i u srbiju mogu doči tek nakon vaših praznika. to znači krajem januara.  

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #31 on: January 20, 2010, 18:59:32 PM »
Danas gledam nesto zadnje paknove skinute sa Minija.Tri su ista,ali je cetvrti razlicit.U principu sve je isto kao i kod ova tri sem sto je siri?Skoro 1cm!Bilo je razlicitih paknova na Miniju,sirih i uzih?

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #32 on: January 20, 2010, 19:47:26 PM »
koliko ja znam,taj siri ti je prednji,na miniju je uvek bilo da su zadnji uzi a prednji siri...

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #33 on: January 20, 2010, 19:56:44 PM »
Znaci to je to.Hvala :good:
Nisam obracao paznju s obzirom da mi tek sleduje pakovanje kocnica.Neko je ocigledno jedan prednji pakni stavio pozadi.Koliko sam primetio dobosi su isti napred i nazad

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #34 on: January 20, 2010, 20:22:11 PM »
dobosi jesu isti,ali paktnovi nisu....

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #35 on: January 20, 2010, 21:06:52 PM »
bas  tako :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Offline Aman

  • Aktivan
  • Posts: 1.474
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #36 on: May 17, 2010, 03:31:47 AM »
na zadnjim tockovima nema pritiska dovoljnog da ukoci... ima ali nesto malo. da li je moguce da sam na ovom delu nesto pogresno povezao i sad nece da radi kako valja?



kako se ovaj deo montira? ja sam ga stavio da rupa za sraf bude gore i da velika matica bude deno (ka motoru blize)

kako treba da se povezu cevi, gde ide koja?
« Last Edit: May 17, 2010, 03:35:02 AM by Aman »
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #37 on: May 17, 2010, 08:23:52 AM »
prvo proveri u kakvom su stanju gumene cevi na zadnjim rukama. obično zbog starosti izgubi sposobnosti dobrog pretoka itd. prvo menjaj njih, nakon toga regulator.
ako nisi siguran u regulator, onda ti mogu posuditi svoj, da isprobaš razliku.

Offline Aman

  • Aktivan
  • Posts: 1.474
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #38 on: May 17, 2010, 11:37:37 AM »
ali stavio sam sve novo, bas svaki sraf je novi.

da nisam zezno oko povezivanja, koja cev ide gde?
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #39 on: May 17, 2010, 11:58:48 AM »
gornja dva ulaza su za cevi iz glavnog kočionog cilindra. ispod - jedan izlaz za zadnje kočnice, drugi za prednje.

Offline Aman

  • Aktivan
  • Posts: 1.474
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #40 on: May 17, 2010, 13:53:34 PM »
da li je bitno koji je za prednje a koji za zadnje?
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #41 on: May 17, 2010, 14:46:25 PM »
svakako!!!
na zadnje pušta manji pritisak, na prednje veči.
zbog toga se to zove regulator pritiska.
možda si zamenio izlaza pa ti blokiraju zadnje kočnice umesto prednjih?

Offline Aman

  • Aktivan
  • Posts: 1.474
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #42 on: May 18, 2010, 01:13:50 AM »
na zadnjim je jako mali pritisak, toliko mali da uopste ne koci tocak
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

aca grunf

  • Guest
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #43 on: May 18, 2010, 05:25:51 AM »
cim nema dovoljan pritisak u zadnjim tockovima,pod uslovom da su cevi dobro rasporedjene,ostaoje vazduh u korektoru kocenja...

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Remont kocnica iliti skini sve staro i stavi sve novo.
« Reply #44 on: May 18, 2010, 08:22:35 AM »
ako ima vazduh u sistemu onda obično treba da se kočnica pumpati. dali ti prvi put kad stisneš kočnicu propada pedala?
kako koče prednje kočnice?