Author Topic: Moj mini 1000  (Read 161770 times)

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #420 on: February 24, 2013, 14:38:52 PM »
to je najstariji tip regulatora za dvokružni sistem. dve cevi ulaze, izlazi ih 3.
od kraja 70tih i početkom 80 pa dalje je bio sistem na vrhu ulaze dve cevi od glavnog cilindra, ispod izlaze dve.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #421 on: February 24, 2013, 14:45:17 PM »
Ljudi znam kako izgleda 5 kocioni cilindar, imam ga u plavom. Ali isto tako znam da nisu svi modeli minija imali taj cilindar....Pitanje jos jedno da li ce skoditi da sistem ostane ovako povezan? Da li ce auto zanositi pri kocenju....znam da bi trebao da se ugradi i 5 kocioni ali za to je potrebno jos novca i jos vise vremena kojeg trenutno nemam jer ima jos brdo poslova da se zavrsi da bi auto bio u voznom stanju....Hvala unapred  :good:

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #422 on: February 24, 2013, 14:48:00 PM »
plavi mini trenutno stoji polurasklopljen i ceka bolje dane  :) planiram kompletnu restauraciju, pocev od peskiranja, limarije...do 1380 motora od 110ks :D al otom potom.... za sada mi je vazan ovaj crveni kako bi mogao da se otkotrljam do IMM i dokotrljam nazad  :)

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #423 on: February 24, 2013, 20:43:11 PM »
Ljudi znam kako izgleda 5 kocioni cilindar, imam ga u plavom. Ali isto tako znam da nisu svi modeli minija imali taj cilindar....Pitanje jos jedno da li ce skoditi da sistem ostane ovako povezan? Da li ce auto zanositi pri kocenju....znam da bi trebao da se ugradi i 5 kocioni ali za to je potrebno jos novca i jos vise vremena kojeg trenutno nemam jer ima jos brdo poslova da se zavrsi da bi auto bio u voznom stanju....Hvala unapred  :good:

dali ima tvoj mini sekundarni kočioni cilindar stariji tip montiran na zadnjem trapu?

dvokružni sistem glavnog clindra u originalu nije bijo sklopljen kao kod tebe. iskreno rečeno na tvom mestu ga nebi ostavio u poziciji kojoj je sada.
a možeš da ideš na tehnički servis ili radionicu gde rade testiranja kočnica i proveriš kako rade kočnice, dali primaju kako treba po propisu.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #424 on: March 01, 2013, 01:23:22 AM »
Biserima raznih majstora nikad kraja



Offline X

  • Aktivan
  • Posts: 66
Odg: Moj mini 1000
« Reply #425 on: March 02, 2013, 16:31:10 PM »
Jooooj koji haos. I mene ceka slicna zabava kad krenem da proveravam instalaciju. Prethodni vlasnik je dodavao neke zice za plin, radio i jos neke stvari pa je sve u haosu slicno kao kod tebe. Da nemas mozda masu za nesto preko karburatora kao ja?  :laughing:

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #426 on: March 03, 2013, 01:31:41 AM »
ma stvarno ovo je tuga i jad...Nije mi jasno kako uopste neko ima petlju ovako nesto da uradi....Auto se mogao kad tad zapaliti....a da ne pricamo o kocnicama koji su samouki majstori povezivali, motoru koji je bio totalno unisten da se nista nije moglo spasiti, vesanju, poluosovinama, lagerima prednjih tockova koji su budzeni bili...nista na tom autu ne valja sto je radjeno....nadam se samo da cu uspeti da ga dovedem u vozno stanje za IMM a o ostalim stvarima cemo lako....

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: Moj mini 1000
« Reply #427 on: March 03, 2013, 09:56:13 AM »
a da ne pricamo koja je cena bila kada ga je kupio bajloni ,pa posle momak od koga si ti kupio...kostao je oko 2000 :0_0:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #428 on: March 03, 2013, 12:26:35 PM »
Taj lik od kojeg sam ja kupio je navodno ulozio silne pare u njega, oko 2000-3000e, samo se iskreno pitam na sta??? Na neuspelu obuku majsotra moguce....

Offline jovanovski

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 417
  • Nemirni i Čudni
Odg: Moj mini 1000
« Reply #429 on: March 03, 2013, 22:37:45 PM »
Ovo je mini kog sam pominjao u ``mojem`` predstavljanju, vlasniku sam davao 500e, a on trazio 3500e. Po slikama vidim da je dosta ulagano, a moje procene ulaganja su bile 3000e. Ako ga nisi testirao po kisi, pobrini se za siber, jer je kad sam bio da ga gledam pala je kisa i na moja kolena :). Jos malo truda i eto voznje.
« Last Edit: March 04, 2013, 12:37:05 PM by jovanovski »

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #430 on: March 04, 2013, 12:45:27 PM »
ahahahhah siber je posebna prica, prokisnjava naravno, na tome cu tek kasnije raditi, kad se osposobi za voznju...

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #431 on: March 18, 2013, 22:47:32 PM »
Firma se zove GAZO iz Kule, navodno jako kvalitetno i dobro izradjuju karike, evo ja sam se upecao prvi, pa da naglasim da ih zaobidjete u sirokom luku....Prvo sam mislio da je problem u glavi, uradili smo drugu glavu komplet, medjutim i dalje sagoreva ulje i to poprilicno sto se vidi i na snimku....motor fino radi, pali na pola kljuca al dzaba....ide napolje opet :(
http://www.youtube.com/watch?hl=sr&client=mv-google&gl=US&v=8f6_cg7_FCw&feature=youtube_gdata_player&nomobile=1

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #432 on: March 18, 2013, 23:23:01 PM »
moje saučešče!
u mislima smo sa tobom!
karike su veoma osetljiva stvar. treba znati sve dimenzije i to točne. ja imam problema čak i kad ih kupujem nove... toliko ima različitih.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #433 on: March 19, 2013, 00:29:24 AM »
jbg...:( za koji dan sledi probna voznja da vidim jel sve ok sa menjacem, kvacilom, da bar budem siguran da je sve ostalo ok...pa se onda vadi motor...

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #434 on: April 04, 2013, 23:40:50 PM »
Motor izvadjen, rasklopljen, cim smo skinuli glavu, sve je bilo jasno, klipovi plivaju u ulju xD Covek mi je vratio novac, karike su porucene i trebalo bi da stignu za par dana u Novi Sad. Problem sa kvacilom bi trebao da je resen, obradjeni su i zamajac i potisna ploca, druk lager nije dovoljno pritiskao korpu pa je pomeren malo napred...