: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.  ( 21514 )

0 i 1 gost pregledaju ovu temu.

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #90 : децембар 10, 2012, 19:26:36 »



ove su pakne sa pertlovanom polugom za ručnu.....

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.061
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #91 : март 17, 2017, 17:38:28 »

Imam jednu letvu upravljaca sa ovim cudnim sponama
imgurl
Pretpostavljam da je neko budzenje posto ovo prvi put vidim na Miniju ali mozda neko ima neku drugu informaciju?

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.233
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #92 : март 20, 2017, 21:22:40 »

izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:

gajudin

  • UO
  • Aktivan
  • *
  • : 2.181
  • bomraketabona
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #93 : март 27, 2017, 22:21:43 »

opa ti ga..... :vozimo: :punk:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.061
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #94 : март 28, 2017, 18:56:12 »

izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:
:good:
Sjajno,dobio sam smernice pa sam malo istrazivao
Ovde ima zanimljivih stvari po tom pitanju
http://mk1-performance-conversions.co.uk/special_tuning.htm
http://mk1-performance-conversions.co.uk/leyland_st.pdf
To bi trebao biti deo pod sifrom 21A 1092 adjustable tie rods(24 strana pdf-a)?

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 804
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #95 : април 02, 2017, 08:50:49 »

Ovo su tie rods

http://www.minispares.com/product/Classic/Suspension/Front/21A1091.aspx?1902&ReturnUrl=/search/classic/tie%20bar.aspx|Back%20to%20search

a ono na slici gore je spona letve volana...

Moje je misljenje da je to nekakva glupost radjena za popravak ili pripasivanje a ne sa namjerom nekog stelanja jer stelanje spone letve nema smisla, za to su tu krajnici.
Ekstremna produljivanja ili kracenja letve uzrokuju poprilicno velike probleme na ovjesu i nemaju nekog smisla

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.061
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #96 : јул 31, 2018, 21:06:20 »

Danas sam odvajao letvu upravljaca za pakovanje na GT pa sam dosao do istog zakljucka kao i Brutalac :pivo:
Letva na njemu je bila od Austin 1300 modela,pa posto Austin ima vece medjosovinsko rastojanje budzili su spone da bi pasovalo na Miniju :blink:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.061
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #97 : новембар 11, 2018, 16:35:45 »

Kombinujem pogonsku grupu,menjac i ostalo za GT-a pa me zanima koja je razlika ako bih na 1275 stavio zamajac od manjih motora 850-1100?
Takvu sam kombinaciju zatekao na jednom a procitao sam na par mesta na stranim forumuma da preporucuju takvo uparivanje

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.233
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #98 : новембар 11, 2018, 19:38:46 »

neznam dali ima razlike u težini zamajca od 998 ili GT motora. inače može da se menja ali ne i korpa. plava boja korpe je OK, naranđasta je više za tuning motore.

Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 804
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #99 : новембар 13, 2018, 06:53:45 »

Zamajac od Austina ili Alegra je daleko tezi nego od Minija jer su vukli za sobom puno teze aute tako da te izbjegavaj (ocito su veci i tezi), a ostali 1275 zamajci su uglavnom A plus tako da su tezinom jako slicni 850, 998 ili 1100 ali na njima je verto kvacilo.
Koliko znam, bez problema se stavlja zamajac od 998 na 1275 ;)

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.061
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« #100 : новембар 14, 2018, 20:51:22 »

Hvala na odgovorima :good:
Nisam ih merio jer nemam trenutno na cemu ali kao sto Brutalac rece zamajac od 1275 je na oko masivniji
Onda je najpametnije da ostavim zamajac koji sam zatekao a koji je prakticno isti kao kod slabijih motora
U sustini na tom GT-u je bila kombinacija orginalnog menjaca,orginalnog kucista zamajca(sa ventilacijom)ali je nakalemljen motor od Austina 1300(vidi se po bocnoj ploci ispod lanca i lancanika)i pretpostavljam da je i ovaj zamajac orginalni jer svakako nije bio onaj veliki od Austina 1300