Author Topic: Austin Mini - Restauracija  (Read 37400 times)

Divac

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #60 on: March 21, 2014, 19:29:06 PM »
Svaka čast Luka, dobro si ti sve to izorganizovao. Daj slike delova :hid_crazy:

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #61 on: March 21, 2014, 20:04:57 PM »
Hvala drugar!!
Evo prve slike. Veceras ide fino otvaranje do kasno u noc!



Kakav Božić Bata, Deda Mraz i to.. Ovo je sreća! :D

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #62 on: March 21, 2014, 20:07:39 PM »
odmah jedna primedba, ako vec radis masinu od malo vise ks, pametnije je da se drzis originalnih dihtunga neko od minispares...

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #63 on: March 21, 2014, 20:18:52 PM »
Edit: ono su dihtunzi bloka, ne glave :)
« Last Edit: March 21, 2014, 21:09:16 PM by Minion »

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #64 on: March 21, 2014, 21:54:38 PM »
Bas zato ti i kazem...poznato mi pakovanje :) Dihtunzi su dosta bitni zbog tolerancija izmedju zupcanika koje mini ima sa leve strane motora (onaj koji si kupio od mene, primary gear), zbog lufta izmedju ta 3 zupcanika, a onaj dihtung za onaj poklopac gde su ti zupcanici zbog zazora izmedju srednjeg zupcanika ili ti idler gear..Cena im je u potpunosti opravdana, sto zbog tolerancija debljine sto zbog samog kvaliteta koriscenog materijala i zavrsne obrade...Kod ovih standardnih motora nije tako jako bitno ali je preporucljivo a kod svih malo "budzenih" je da ne kazem neophodno jer taj mali motor nije ni dizajniran da ima vise od 850 kubika i 30 tak konja...Posle su razbusivali blok, menjali radilicu i koje sta ali nisu se bas toliko posvetili samom prenosu...Narocitno taj stari A prenos koji ti imas, osovina koja drzi zupcanik je dosta tanja od A+ prvo to a drugo sto su zupcanici sa kosim zupcima i takvi zupcanici imaju aksijalne sile usled ceka mogu da se raznesu ako su preoptereceni ili imaju previse zazora...Drugo, postoji i druga vrsta zupcanika sa pravim zubima (straight cut) ali su dosta skupi zbog komplikovane izrade i znatno su bucniji od ovih drugh, ali prednost im je sto nemaju aksijalne sile i mogu da prenesu mnogo veci moment...Sto se tice dihtunga glave NIKAKO bakarni, preporucujem BK450 ili 460 nisu nesto skupi a jako su pouzdani...

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #65 on: March 22, 2014, 02:00:07 AM »
Ha... vidis to nisam znao... mislio sam da je bitan dihtung glave i bloka ka menjacu/karteru...
Hvala na savetu! Nisu ga imali ni u kojoj verziji na Minispares-u pa sam uzeo set...

Za dihtung glave napamet sam nesto pricao, ne uzimam bakarni, nego BK450 ;)


Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #66 on: March 22, 2014, 21:30:49 PM »
Ok, ovo je meni zao da ugradim u auto, stajace mi u dnevnoj sobi - resio sam :D







































Divac

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #67 on: March 22, 2014, 21:51:14 PM »
 :hid_crazy: :hid_crazy: :hid_crazy:

Milina videti. Luka, sklopi ga pa parkiraj u sobu  :wink:




Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #68 on: March 23, 2014, 00:06:34 AM »
Opet jedan veliki minus...Ako si kupio neku bregastu koja nije standardna, ne moze da ide taj lanac sa njom :) Treba ti set duplex lanca i lancanika koji mogu da menjaju ugao kako bi mogao bregastu da namestis po fabricki zadatim tajmingom...treba ti ovo S12 (sifra na minispares)

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #69 on: March 23, 2014, 00:13:17 AM »
Samo lagano drugar...
Offset woodruff key se uzima kad zavrsim probno sklapanje motora i vidim kako tacno treba da se uzupci.

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #70 on: March 23, 2014, 09:42:20 AM »
Bravo za poduhvat! Toliko je lepo gledati nove delove..šteta što nema neki izlog da da mastimo staklo!  :pivo: :mks:

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #71 on: March 23, 2014, 14:56:50 PM »
Kako god... Al s tim ga nikad neces uzupciti :) Amortizeri odlicni, cone rubber koliko vidim one sportske si uzeo...? Donecu ti onaj dvd malo da pogledas kako se radi motor... Sta je bilo da radilicom kad je morala nova?

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #72 on: March 23, 2014, 15:09:16 PM »
Nista, moracu da se javim ljudima u engleskoj sto voze trkacke i reli minije od 60ih da ipak ne moze da se uzupci kako treba motor osim sa tim stelujucim zupcanikom! Jbt, da su to znali izvlacili bi 120konja iz 850ica!

Sportske opruge, red spot od minispares-a.
Radilica bila vec na 4. specijali...

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #73 on: March 23, 2014, 15:36:27 PM »
Aham, mozes poceti od ovog Bill Sollis, ima cak i na minispares njegov DVD da se kupi..
Bas me zanima kakvi su to gumelastici...dosta su skuplji od standardnih...a za radilicu haos...prvi put cujem da je neko toliko obradjivao.... :(

Minion

  • Guest
Odg: Austin Mini - Restauracija
« Reply #74 on: March 23, 2014, 15:44:21 PM »
Pa jebem li ga, ovo sto sam ja nasao nije bila neka razlika u ceni... Tvrdji ce biti, ali navodno lepse lezi i duze traju...

Ma sjebao sam se sa tim motorom, ne staj mi na zulj.. Ali isplivao sam :)