Stranice: [1]
  Štampaj  
Autor Tema: Farba za motor  (Pročitano 2854 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Vladimir
Administrator
Aktivan

Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Mk-3
Član kluba: da
Titula: Predsednik UO Kluba-Proedros MCS
Poruke: 4.480



« poslato: Јануар 18, 2011, 12:08:19 »

PAINT ORIGINAL ENGINE GREEN 500ML BRUSHABLE
http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=42427&title=
 

Sačuvana

"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.232



« Odgovor #1 poslato: Септембар 16, 2011, 00:19:54 »

postoji i u spreju. provereno dobra.
samo što je ne šalju poštom ;-)
ali ima je kod mene ;-)
Sačuvana

mr.Bean
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Cooper BROOKLANDS
Član kluba: da
Poruke: 769



« Odgovor #2 poslato: Април 18, 2013, 21:35:12 »

Da malo dopunimo temu....

LIGHT GREEN - PRE `62
http://www.somerfordmini.co.uk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=340_348&products_id=15372

DARK GREEN - POST `62
http://www.somerfordmini.co.uk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=340_348&products_id=15374

BLACK - 70 ON
http://www.somerfordmini.co.uk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=340_348&products_id=15370


MPI motori su bili crni....
« Poslednja izmena: Април 19, 2013, 06:39:11 mr.Bean » Sačuvana
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.232



« Odgovor #3 poslato: Април 18, 2013, 21:55:13 »

Da malo dopunimo temu....

MPI i SPI motori su bili crni....

da malo popravim!
SPI motori su svi bili tvorničko crvene mat boje  :hid_crazy:
svi 1275 A+ motori su bili crveni mat. to znači od sredine 80 tih dalje.
u tu boju su spadali i MG 1275 A+ motor kao i MG turbo 1275 motor.

a svi 998 A+ su bili mat žute boje :wink:

pre toga su celih sedemdesetih bili crni.

naravno australijanci su imali drukčiju svetlu zelenu boju.
isto tako južno afrički miniji su imali svoju zelenu boju.
belgijski special imao je crni motor.
itd
Sačuvana

mr.Bean
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Cooper BROOKLANDS
Član kluba: da
Poruke: 769



« Odgovor #4 poslato: Април 19, 2013, 06:40:18 »

Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?
Sačuvana
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.232



« Odgovor #5 poslato: Април 19, 2013, 07:29:34 »

Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  hi
Sačuvana

mr.Bean
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Cooper BROOKLANDS
Član kluba: da
Poruke: 769



« Odgovor #6 poslato: Април 19, 2013, 21:22:19 »

Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  hi

a boja motora?
Sačuvana
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.232



« Odgovor #7 poslato: Април 20, 2013, 08:37:07 »

Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  hi

a boja motora?


naravno CRVENA!
crvena dodaje nekoliko konjskih snaga  :hid_crazy:
Sačuvana

Darjan1275
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: Mini 1293 '70
Poruke: 332



« Odgovor #8 poslato: Април 22, 2013, 16:07:48 »

Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  hi
Sjećaš li se možda na koliko se okretaja motor vrtio na nekih 130 km/h sa originalnim 3.2 diferencijalom? Ja planiram već duže vrijeme slaganje turbo motora, nisam imao prilike probati kako u praksi funkcionira, 1.3 mi je preslab i ubija bukom i potrošnjom na autoputu, pa mislim da bi jedan Turbo bio ok opcija bez kasapljenja auta.

Inače, za boju bloka motora, ako radite british racing green, najbolje je u trgovini boja i lakova da vam zamješaju nijansu od opel omege, original BRG, a nie baza i lak već 2K.
Sačuvana
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.232



« Odgovor #9 poslato: Април 22, 2013, 21:59:42 »




iskreno rečeno nesečam se više ali se može izračunati. nebi u ovoj temi išao off topic, da nekvarim temu o bojama  :hid_crazy:

vezano za boju... boja motora nikada nije bila BRG  :wink:
BRG je bila boja za engleske automobile.
motor je bio potupuno druga boja. zapravo bile dve osnovne nijanse: ranija i starija nijansa.

Sačuvana

Stranice: [1]
  Štampaj  
 
Prebaci se na: