Author Topic: Farba za motor  (Read 9970 times)

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Farba za motor
« on: January 18, 2011, 12:08:19 PM »
PAINT ORIGINAL ENGINE GREEN 500ML BRUSHABLE
http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=42427&title=
 

"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Farba za motor
« Reply #1 on: September 16, 2011, 01:19:54 AM »
postoji i u spreju. provereno dobra.
samo što je ne šalju poštom ;-)
ali ima je kod mene ;-)

Offline mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 770
« Last Edit: April 19, 2013, 07:39:11 AM by mr.Bean »

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Farba za motor
« Reply #3 on: April 18, 2013, 22:55:13 PM »
Da malo dopunimo temu....

MPI i SPI motori su bili crni....

da malo popravim!
SPI motori su svi bili tvorničko crvene mat boje  :hid_crazy:
svi 1275 A+ motori su bili crveni mat. to znači od sredine 80 tih dalje.
u tu boju su spadali i MG 1275 A+ motor kao i MG turbo 1275 motor.

a svi 998 A+ su bili mat žute boje :wink:

pre toga su celih sedemdesetih bili crni.

naravno australijanci su imali drukčiju svetlu zelenu boju.
isto tako južno afrički miniji su imali svoju zelenu boju.
belgijski special imao je crni motor.
itd

Offline mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 770
Odg: Farba za motor
« Reply #4 on: April 19, 2013, 07:40:18 AM »
Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Farba za motor
« Reply #5 on: April 19, 2013, 08:29:34 AM »
Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  :hi:

Offline mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 770
Odg: Farba za motor
« Reply #6 on: April 19, 2013, 22:22:19 PM »
Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  :hi:

a boja motora?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Farba za motor
« Reply #7 on: April 20, 2013, 09:37:07 AM »
Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  :hi:

a boja motora?


naravno CRVENA!
crvena dodaje nekoliko konjskih snaga  :hid_crazy:

Offline Darjan1275

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 332
Odg: Farba za motor
« Reply #8 on: April 22, 2013, 17:07:48 PM »
Ispravljeno....   :)

Daj nam Grego još malo informacija...zlatni,zamenski motori,turbo?

zlatnim motorima se je reklo takozvani gold seal. to je značilo, da je to polovan motor ali tvornički popravljen na originalnu specifikaciju, što znači da je u rangu novog. bili su to dobri motori za dobru cenu. prodavali su se isto tako u tvorničkim drvenim kutijama od BMC ili Leyland.

turbo? tvornica MG se je odlučila da napravi u njihovom stilu sportski Metro. ubacili su 1275 motor. MG metro je imao veče ventile na glavi. 265 bregastu, klipovi drugi model, itd.... i bio je znažniji od austin metro.
nakon toga pojavila se ideja da dođu do nekih 94 ks to jest na snagu koju može menjač da još izdrži i verovatno nakon inspiracije od Janspeeda ubacili su turbinu. bila je to ogromnaT3 turbina. dugo godina pojavljalo se pitanja zašto tako predimenzionirana?? iz jednog razloga... u tim godinama je bila to ogromna snaga za male aute. drugi razlog velika turbina je davala sporiji start i sa tim duži život menjaču i primarnim zubčanicima. ali bila je iz bila je izvrstna na ubrzanju kod viših brzina. sečam se dok sam vozio tu turbinu u mom miniju.... sa npr. 120km/h na autoputu kad sam stisnuo gas, auto je poleteo. 200km/h nije bio problem i to sa tvorničkim diffom. sa dužim 2,9 diffom nisam nikada išao do kraja.  :hi:
Sjećaš li se možda na koliko se okretaja motor vrtio na nekih 130 km/h sa originalnim 3.2 diferencijalom? Ja planiram već duže vrijeme slaganje turbo motora, nisam imao prilike probati kako u praksi funkcionira, 1.3 mi je preslab i ubija bukom i potrošnjom na autoputu, pa mislim da bi jedan Turbo bio ok opcija bez kasapljenja auta.

Inače, za boju bloka motora, ako radite british racing green, najbolje je u trgovini boja i lakova da vam zamješaju nijansu od opel omege, original BRG, a nie baza i lak već 2K.

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Farba za motor
« Reply #9 on: April 22, 2013, 22:59:42 PM »



iskreno rečeno nesečam se više ali se može izračunati. nebi u ovoj temi išao off topic, da nekvarim temu o bojama  :hid_crazy:

vezano za boju... boja motora nikada nije bila BRG  :wink:
BRG je bila boja za engleske automobile.
motor je bio potupuno druga boja. zapravo bile dve osnovne nijanse: ranija i starija nijansa.