Author Topic: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.  (Read 49360 times)

Offline mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 770
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #90 on: December 10, 2012, 19:26:36 PM »


ove su pakne sa pertlovanom polugom za ručnu.....

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #91 on: March 17, 2017, 17:38:28 PM »
Imam jednu letvu upravljaca sa ovim cudnim sponama
imgurl
Pretpostavljam da je neko budzenje posto ovo prvi put vidim na Miniju ali mozda neko ima neku drugu informaciju?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #92 on: March 20, 2017, 21:22:40 PM »
izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #93 on: March 27, 2017, 23:21:43 PM »
opa ti ga..... :vozimo: :punk:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #94 on: March 28, 2017, 19:56:12 PM »
izgleda da ta dolazi iz ST Tuning department iz Longbridga, works departmenta :vozimo:
:good:
Sjajno,dobio sam smernice pa sam malo istrazivao
Ovde ima zanimljivih stvari po tom pitanju
http://mk1-performance-conversions.co.uk/special_tuning.htm
http://mk1-performance-conversions.co.uk/leyland_st.pdf
To bi trebao biti deo pod sifrom 21A 1092 adjustable tie rods(24 strana pdf-a)?

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #95 on: April 02, 2017, 09:50:49 AM »
Ovo su tie rods

http://www.minispares.com/product/Classic/Suspension/Front/21A1091.aspx?1902&ReturnUrl=/search/classic/tie%20bar.aspx|Back%20to%20search

a ono na slici gore je spona letve volana...

Moje je misljenje da je to nekakva glupost radjena za popravak ili pripasivanje a ne sa namjerom nekog stelanja jer stelanje spone letve nema smisla, za to su tu krajnici.
Ekstremna produljivanja ili kracenja letve uzrokuju poprilicno velike probleme na ovjesu i nemaju nekog smisla

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #96 on: July 31, 2018, 22:06:20 PM »
Danas sam odvajao letvu upravljaca za pakovanje na GT pa sam dosao do istog zakljucka kao i Brutalac :pivo:
Letva na njemu je bila od Austin 1300 modela,pa posto Austin ima vece medjosovinsko rastojanje budzili su spone da bi pasovalo na Miniju :blink:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #97 on: November 11, 2018, 16:35:45 PM »
Kombinujem pogonsku grupu,menjac i ostalo za GT-a pa me zanima koja je razlika ako bih na 1275 stavio zamajac od manjih motora 850-1100?
Takvu sam kombinaciju zatekao na jednom a procitao sam na par mesta na stranim forumuma da preporucuju takvo uparivanje

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #98 on: November 11, 2018, 19:38:46 PM »
neznam dali ima razlike u težini zamajca od 998 ili GT motora. inače može da se menja ali ne i korpa. plava boja korpe je OK, naranđasta je više za tuning motore.

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #99 on: November 13, 2018, 06:53:45 AM »
Zamajac od Austina ili Alegra je daleko tezi nego od Minija jer su vukli za sobom puno teze aute tako da te izbjegavaj (ocito su veci i tezi), a ostali 1275 zamajci su uglavnom A plus tako da su tezinom jako slicni 850, 998 ili 1100 ali na njima je verto kvacilo.
Koliko znam, bez problema se stavlja zamajac od 998 na 1275 ;)

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: pitanje za velemajstore i sve ostale koji se razumeju.
« Reply #100 on: November 14, 2018, 20:51:22 PM »
Hvala na odgovorima :good:
Nisam ih merio jer nemam trenutno na cemu ali kao sto Brutalac rece zamajac od 1275 je na oko masivniji
Onda je najpametnije da ostavim zamajac koji sam zatekao a koji je prakticno isti kao kod slabijih motora
U sustini na tom GT-u je bila kombinacija orginalnog menjaca,orginalnog kucista zamajca(sa ventilacijom)ali je nakalemljen motor od Austina 1300(vidi se po bocnoj ploci ispod lanca i lancanika)i pretpostavljam da je i ovaj zamajac orginalni jer svakako nije bio onaj veliki od Austina 1300