Author Topic: BMC 1100/1300  (Read 55305 times)

Offline miroslav_ružić

  • Aktivan
  • Posts: 373
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #60 on: June 24, 2011, 00:34:30 AM »
Mislio sam da je samo jugo45 sposoban za ovo...i kod njega je isto u 3 lezaja... Ako budes koristio taj blok,obavezno obradi sve 3 konzole. Pa i nije nista strasno burazeru,izgurao si ti i mnogo teze etape. :yes:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #61 on: June 24, 2011, 21:30:07 PM »
nazalost dosta cesta pojava kod 1.3 motora....osim zamora materijala, jedan od razloga moze biti i debalans radilice i zamajca kao i da sva 4 cilindra ne daju jednaku snagu.... a glavna mana ovih motora je sto im se radilica oslanja na samo 3 mesta, pa je i time radni vek naravno smanjen....
Jos bih tome dodao i zajednicko ulje motor-menjac.U svakom slucaju takvi su kakvi su ali ih ipak volim :wink:
Srecom sam dosta navukao pa mi izvor delova za sada nije problem,takodje ni rad nije problem,i tako sve ovo radim iz hobija :)

Marko90

  • Guest
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #62 on: June 25, 2011, 00:34:24 AM »
nazalost dosta cesta pojava kod 1.3 motora....osim zamora materijala, jedan od razloga moze biti i debalans radilice i zamajca kao i da sva 4 cilindra ne daju jednaku snagu.... a glavna mana ovih motora je sto im se radilica oslanja na samo 3 mesta, pa je i time radni vek naravno smanjen....
Jos bih tome dodao i zajednicko ulje motor-menjac.U svakom slucaju takvi su kakvi su ali ih ipak volim :wink:
Srecom sam dosta navukao pa mi izvor delova za sada nije problem,takodje ni rad nije problem,i tako sve ovo radim iz hobija :)

samo ti drugu radilicu odnesi na balansiranje sve za zamajcem i korpom i ne bi trebalo vise da imas prob....

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #63 on: September 12, 2011, 10:26:18 AM »
Hvala na savetima
U medjuvremenu sam napravio boju,prilicno dobro se uklopila,pa sam ga zafarbao da ne bude onako saren
Inace je i prva boja bila zelena,samo tamnija,vuce ka smb.Imam fotku jednog u orginal "smb" na jednoj od naslovnih starnica casopisa "Avto".Skeniracu pa kacim prvom prilikom
"Novi"motor se za sada lepo ponasa :wink:

r_dalibor

  • Guest
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #64 on: September 23, 2011, 15:54:16 PM »
Sasvim lepo izgleda taj autic! Pa srecna ti voznja! Mora napravimo skup austina!  :pivo:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #65 on: November 28, 2011, 20:15:40 PM »
Da krenem za pocetak od ova tri auta.Kao sto sam vec pisao ovaj zeleni austin je kao nov kupio jedan svestenik iz susednog sela mislim 1971 godine.Nakon tri-cetiri godine ga kupuje moj cale,negde polovinom sedamdesetih.Negde pred moje rodjenje krajem sedamdesetih ga prodaje mom ujaku koji ga je aktivno vozio do 1997 kada je i parkiran.U sustini u ovom autu sam proveo deo detinjstva,prvo sedanje za volan...Pre dve godine ujak resio da ga baci na otpad :(,meni bilo zao i uzmem ga natrag :)

Jedna slika ovog auta iz 70tih,cale i Ostin  :)

Mozda bi mogli otvoriti posebnu temu vezanu za slike iz albuma na kojima su auti,posebno Miniji i "rodjaci"

Offline mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 770
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #66 on: November 28, 2011, 22:20:20 PM »
Jedna slika ovog auta iz 70tih,cale i Ostin  :)

Mozda bi mogli otvoriti posebnu temu vezanu za slike iz albuma na kojima su auti,posebno Miniji i "rodjaci"

... a T2 ulazi u kadar.....  :laughing:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #67 on: December 28, 2011, 22:14:12 PM »

Ako neko ima ovu radilicu na prodaju neka se javi na PM,oznaka je 12G1505A
Kada sam odneo jednu drugu koju imam na masinsku obradu rekli su mi,a i sam sada vidim da je ostecena na mestu gde ide zupcanik lamele(crankshaft primary gear),ujedena je na tom mestu,ne znam zasto i zupcanik ima blagog lufta
Savetovali su mi da donesem drugu

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #68 on: December 29, 2011, 10:52:15 AM »
011 2 693 490 djura

zovni njega pa vidi, trebalo bi da ima ;)

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #69 on: December 30, 2011, 22:40:35 PM »
upadam u temu nakon dužeg vremena....... nije valjda raspala radilica tvoja?

vezano za oštečenje sa strane primary gear zubčanika:
obično luft dobiva samo primary gear. unutranji deo je rađen iz materiala koji se lakše troši... i neznam zašto je kod tebe istrošena radilica? osim ako nije bilo dobrog mazanja???
kod generalne motora uvek u primary gear stavljam nove "čaure" i nakon toga se obrade na pravu toleranciju.  čaure- ležajeve kupim več napraveljen sa vanjskim dimenzijama, unutrašnje se uvek obrade.
osobno bi stavio novi ležaj- čauru...... i obradio je na odgovarajuču dimenziji!



Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #70 on: December 31, 2011, 16:02:40 PM »
Da,ima prica na prethodnim stranama
I meni je cudno,ali ima riseva na samoj radilici.Izvadio sam je iz motora koji nije vozen 15 godina,a dok je vozen nije bas bio pazen.Padalo mi je na pamet nesto slicno u vezi zupcanika i caure,ali nisam znao da li se to radi
Hvala na savetu i potvrdi.Mozda uradim tako,mada morao bih na tom mestu obraditi radilicu

Marko90

  • Guest
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #71 on: December 31, 2011, 16:12:37 PM »
ja cu malo da se umesam u pricu, radilica najcesce oce da pukne usled debalansa (sem ako nema neke mikropukotine), moj savet je kad budes sklapao da odneses radilicu i zajamac na masinski fakultet u bg da se uradi balansiranje, ono kosta oko 30 tak eura, pa posle budes miran....

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #72 on: January 01, 2012, 22:44:49 PM »
svakako se preporučuje balansiranje. i to ne samo sa zamajcem, nego sa svim komponentama koje idu na radilicu.
neznam dali ima kod vas da balansira komplet sa klipnjačama i klipovima. kod nas nema nikog ali u Gb je to redovita praksa.
osobno volim predhodno izbalansirati i klipnjače i proveriti težinu svih klipova.

Hvala na savetu i potvrdi.Mozda uradim tako,mada morao bih na tom mestu obraditi radilicu

svakako radilicu obraditi. nakon toga proveriti ako se može std. čaura obraditi na odgovarajuču dimenziju.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #73 on: May 03, 2012, 14:47:37 PM »
Danas sam kuci zbrinuo jos jednog Cacanskog Ostina.Uz auto sam dobio gomilu polovnih,ali i novih delova iz onog vremena
Auto je bio vec 5-6 godina parkiran na ovom mestu

Pre toga je bio u samom Cacku ali je zbog komunalne inspekcije sklonjen u selo.Zadnji put registrovan 2004 godine
Inace sam ovaj Ostin povremeno vidjao dok je bio u gradu,na parkingu blizu zgrade bivseg vlasnika
Zeleni Ostin koji vozim je takodje bio registrovan u Cacku do negde 2004,drugi zeleni Ostin od ujaka iz Cacka do 1997
Pokupio sam skoro sve Cacanske Ostine vozene u zadnjih 15tak godina :)
Bivsi vlasnik

Uvek mi je zanimljivo pogledati sta ostaje iz mesta gde je auto parkiran 5-10-20 ili vise godina :)

Kod mene u dvoristu


Sledi ciscenje,sagledavanje stanja pa potom tek neki planovi za vracanje na cestu
Nisam jos stigao da detaljisem ali mislim da je ovo bio Specijal,nazire se ispod sloja crvene i bele boje neka siva metalizirana
Inace je motor svojevremeno radjen kod majstor Prleta u Vranicu

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #74 on: May 03, 2012, 18:52:32 PM »
svaka cast na spasavanju :mks:

ali ni austin se nije dao da ga vreme pojede izgleda prilicno dobro :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!