Author Topic: BMC 1100/1300  (Read 39747 times)

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #15 on: June 04, 2008, 23:27:49 PM »
mora da se spusti zadnji deo prednje sasije...  jbg... to najvise mrzim kad mi cale uvali da radim... kako si podizao auto? cime si sabio one gume???

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #16 on: June 04, 2008, 23:44:13 PM »
Tom prirucnom pumpom za duvanje jastuka koju sam dobio od bivseg vlasnika.U sustini napravljena od elemenata papuca kvacilo-kocnica sa nekog drugog austina,sa posudom kocine-hidraulicne tecnosti(ovaj put za "hidrolastik"),i crevom sa nepovratnim ventilom da bi se ta tecnost mogla uspesno upumpati.Prost sistem

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #17 on: June 05, 2008, 01:52:43 AM »
pa da, tako je i majstor djura podizao sve hidrolastike

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #18 on: August 01, 2009, 00:05:14 AM »
Ulovio sam mobtelom jednog od mislim dva Austina koja vidjam po KV i okolini :)

Inace u medjuvremenu sam krajem prosle godine nabavio u KV jos jedan Austin u super stanju,ali pricu o njemu cu ispricati posto(i ako)prodjem golgotu u Sup-u po pitanju vadjenja duplikata saobracajne dozvole.Inace nedavno mi se na zelenom Austinu odvio zamajac :blink:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #19 on: August 25, 2009, 23:31:51 PM »

Nikako da predstavim jos jedan Austin 1300 koji sam nabavio jos prosle jeseni.Poznanik iz KV ga kupio nakon 10 godina stajanja u jednoj garazi u okolini Kraljeva.Imao je ideju da ubaci motor iz njega u svoj Metro.Kako ta transpaltacija nije bila bas uspesna resio je da mi proda sve zajedno za 150e(motor i auto).U medjuvremenu je taj poznanik nabavio i Mini koji vozi,pa kada ga ulovim ubacicu i njega u "ugledane".Ovog proleca kontaktirao sam vlasnicu u vezi papira za ovaj beli Austin.Pre par godina su joj ukrali dokumenta,a sa njima i saobracajnu.
Mislio sam nista strasno,odemo vratimo tablice(sa petokrakom!)i podnesemo zahtev za duplikat.Istu stvar sam odradio sa caletom za zeleni jer je isto bila izgubljena saobracajna.Dobili smo uverenje za tri dana.
Od momenta kada je vlasnica podnela zahtev,pre jedno tri meseca poceo je nas hod po mukama.Kada je dosla da podigne zahtev na salteru su joj rekli da auto moraju da pogledaju tehnicari jer nije dugo registrovan,nacelnica nece da potpise resenje?!Poslali su je da zakaze.Medjutim tamo u tehnici su joj rekli kako oni to ne rade,to je upravni postupak,oni su kriminalisticka sluzba,zena se vrati kuci.Nakon par dana odem ja na salter.Oni me posalju gore da zakazem,a gore u tehnici i meni ponove istu pricu da su oni u sluzbi duzni da mi to izdaju kroz uvid u dokumentaciju.I tako u narednim mesecima jod dva puta su nas slali gore-dole "oni moraju to da pogledaju-to nije nas posao" :blink:
Jesu to dve sluzbe sa dva nacelnika,ali ako dve razlicite drzave.Na kraju sam odveo sluzbenicu sa saltera da vidi.Isto su joj rekli sto i meni,izasla i sleze ramenima.Uputila nas kod nacelnice da vidimo sa njom.Ona nas ponovo posalje da zakazemo.Odemo tamo vec ludi,po ko zna koji put.Tamo uzeli brojeve telefona,javice.Proslo mesec dana nista.Odem ja juce,ponovo uzmu brojeve telefona i za cudo danas dodju :0_0:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #20 on: August 25, 2009, 23:49:35 PM »
Podelio sam pricu u dva dela da ne bude teska za pracenje.Smatram da vredi i vlasnicima Minija jer je slicna prica sa plocicama,pus brojevima,brojevima sasije na raznoraznim mestima...
U svakom slucaju momci su stigli,i vec kada sam podigao haubu i kada su videli raznorazne plocice i brojeve vec su bili komentari tipa "e zato ne volim ovo oko starih auta".Kada sam im opisao kako je svaki auto(i kod 1100/1300 i kod Minij)prica za sebe po pitanju vrste i pozicija brojeva sasije pa i motora  i isto to im pokazao na tri Austina rekli su ono sto je prava istina i realnost "ko ce sad da zna sta je radjeno pre 40 godina,to zivi bog ne moze da raskrsti".Rekli su mi da po merilima po kojima oni rade moderne aute,auto kod koga ima vise tih brojeva ucukanih ili na plocicama,koji su uzgred smirglani da bi se videli ispod silnih slojeva farbi sto je slucaj kod mog Austina,auto oduzimaju :0_0:
Ostalo je da im se javim do petka da vidim sta su odlucili jer mozda je to po standardima 70tih sve OK mozda i nije,ali po sadasnjim merilima takav auto svakako nije ok.
Na zalost mi placamo danak stotinama propisa koji su se smenjivali tokom decenija,a da niko nije vodio neku vrstu kataloga da bi ljudi u buducnosti znali sta je standard tih godina bio(ako je i bio uopste!).Da ne govorim sto su razni Sup-ovi na teritoriji cele bivse SFRJ imali neke svoje specificnosti,prakticno drzave za sebe.
Doci ce i taj petak...

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #21 on: August 25, 2009, 23:52:33 PM »
kad nemas vezu dzabe ti sve, ja na mom miniju nisam imao ni broj sasije ni broj motora ,pa me poslali na vestacenje, ja tamo imao coveka , dobio novi broj sasije i motora, mogao sam avion da vozim a da u saobracajnoj pise mini austin 1000 :whistling:
imao sam srece koliko sam tezak jer mi cale zna coveka, ukenjalo me, inace ostado ja bez minija,jbg ni broj sasije ni broj motora pa dokazi da je to taj iz saobracajne kad se nista ne poklapa
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #22 on: August 26, 2009, 00:22:09 AM »
U pravu si.Stim sto kod mene ima sve sto treba,ali ima i viska.Mozda je to ne priznavanje plocica i ukucavanje svega i svacega tada bilo od znacaja i koristi,ali sada je samo problem.Bolje da nisu nikada ni dirali te plocice.Fabrika je to tako predvidela,pa ko nesto muti bude kaznjen.Ovako su samo napravili tesku zbrku.Kada sam im rekao samo par pozicija kojih sam se prvo setio gde sve moze biti broj sasije na Miniju decko se zgrozio uz komentar "u j...te" :)

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #23 on: October 09, 2009, 11:58:21 AM »
Ostao sam duzan za kraj price.Na zalost u Sup-u mi nisu izdali uverenje o poreklu tako da beli Austin vec uveliko koristim za delove ono sto pase za sklapanje Minija.Ostatak ide za odrzavanje svetlo zelenog Austina.Obrazlozenje je bilo da je broj sasije pogresno zaveden u saobracajnoj  :thinking:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #24 on: October 16, 2009, 12:38:59 PM »
drago mi je da se sakupljaju austini,.... .ali mi je žao za svakog kojeg se neče moči održati u životu.... pa makar ide za delove minija..... što je još najmanji greh.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #25 on: February 23, 2010, 19:36:13 PM »
U svakom slucaju ce ostati u zivotu,necu ga bacati sigurno.Koristicu samo neophodne delove za aute koji budu aktivni.Ko zna,jednog dana mozda i zakon bude na nasoj strani :)
U svakom slucaju vec sam iskoristio za zeleni Austin 1300 primarni cilindar kvacila.Uz kupljene gumice "Sigurnost" za sekundarni najzad imam normalno kvacilo :uraa:
Resio sam da ga registrujem,da imam rezervu za minijadu ako zapnem sa pakovanjem zutog Minija da mi se ne desi da opet dolazim autobusom :blush:
U sklopu priprema za registraciju-tehnicki moram komplet pretresti kocnice.Napred je kocio ok,ali zadnje nisam uopste imao,kao ni rucnu.Ispostavilo se da su paknovi bili totalno istroseni,sva tri zadnja creva zapusila,cilindri zapekli...Za divno cudo peti cilindar je ok
Obradio sam dobose,nalepio paknove.Ostaje mi da odradim creva,da zamenim nekoliko cevki i nabavim zadnje kocione cilindre

Evo ga sistem cevi,creva i petog kocionog na Austinu.

Ka levom tocku

Ka desnom tocku

Razlika u odnosu na Mini je ta sto izmedju petog cilindra(ili racve)i glavne cevke koja vodi ka napred postoji jos jedna kraca cevka i crevo.Njih na zalost nema na snimku jer tada nisu bili skinuti sa auta

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #26 on: February 23, 2010, 19:57:57 PM »
Kada su prednje kocnice u pitanju tu za sada necu nista dirati jer funkcionisu ok.Ipak sam narucio preko euro auta plocice,oko 15e su.Po potrebi cu obraditi diskove i eventualno zameniti creva.Imam cak i set gumica za prednje cilindre ako ne daj boze zatrebaju.
Kao sto sam pisao ranije na ovom Austinu mi se odvio zamajac pre par meseci!S obzirom da je auto neregistrovan palim ga i provozam s vremena na vreme.Taj dan sam ga upalio,ali sam u jednom momentu primetio kako nakon gasenja anlaser i dalje vrti,i nakon 10tak sekundi stane.Pomislio sam da je on problem,opet upalio auto i primetio sam da mi za postizanje veceg broja obrtaja treba konstantno dodavanje-oduzimanje punog gasa.Skinem ja anlaser,pipnem zamajac kad ono okrecem ga prstima bez problema,a sa druge strane kais i ventilator ne mrdaju :fgh:
Prvo sto mi je palo na pamet je da je otkinuo radilicu :0_0:Narednih pola sata dok nisam skinuo dekli nisam bio pametan sta je.Pao mi je kamen sa srca kada sam video da je zamajac odvijen.Na Miniju sam imao ogroman problem da skinem zamajac(unistio sam ga na kraju),a ovde se odvio i sam spao :thinking:
Isto je zanimljivo da sam veoma lako sa belog Austina skinuo zamajac bez ikakvog specijalnog alata.Sa belog sam stavio i maticu,osigurac,podlosku jer je sve to bilo takodje osteceno.Zategao sam zaista dobro centralnu maticu.Za sada sve funkcionise ok.Nisam pametan zasto se odvio.Na pamet mi samo pada da je neko nesto radio pa nije pravilno zategao i osigurao sraf :fgh:
« Last Edit: February 23, 2010, 20:02:06 PM by nebkv »

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #27 on: March 19, 2010, 19:25:04 PM »
Juce su mi najzad stigle plocice za Austin nakon vise od mesec dana cekanja :)
U Euro Autu ih nisu imali na stanju pa je cekanje bilo neminovno.Doduse trenutno mi nisu neophodne,ali eto da se nadju.Ako nekome zatrebaju sifra u Delphi katalogu je LP10 i cena im je oko 17e

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #28 on: April 09, 2010, 21:25:01 PM »
Nadam se da niko nije narucio ove plocice za 1100/1300 nakon 1969,jer sam ja bio brzoplet pa nisam primetio da idu samo za mk1 verziju pa sam ovde prosledio lazan info.Takodje po katalogu idu i na Minje.Gledajuci godista pretpostavljam da su za Minije sa 12icama.U svakom slucaju nece se baciti :)

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: BMC 1100/1300
« Reply #29 on: April 10, 2010, 09:01:54 AM »
Ako se ne varam plocice na Austinovim celjustima su ovakve...





Ove nisu nove ali su vozene nekih 200tinjak KM...prodam ih za 10€  :wink: