Stranice: 1 ... 20 21 [22] 23
  Štampaj  
Autor Tema: crno-bele slike  (Pročitano 39703 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Divac
Gost
« Odgovor #315 poslato: Март 06, 2016, 14:10:36 »

Samo za Issigonisa

Sačuvana
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.226



« Odgovor #316 poslato: Март 06, 2016, 14:14:39 »

prekrasni detalji origanlih dodataka iz veoma ranih 60ih!


Sačuvana

nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #317 poslato: Јун 13, 2016, 21:14:22 »

Goran Strok i Mini

Inace prvi auto za trke polovinom 60tih bio mu je Mini Cooper :)
Sačuvana
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #318 poslato: Јун 13, 2016, 21:29:27 »

Jos par fotografija gde se pojavljuju Mini,sa sajta exyuracing.blogspot.rs
Lovcen 1972

Split 1972

Kragujevac 1975

Kraljevo 1977
Sačuvana
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #319 poslato: Октобар 11, 2017, 18:56:35 »

Par zanimljivih fotki koje sam nabavio na Limundu
Austin na splavarenju :)



U starim casopisima Auto koje imam od januara 1970 pa na dalje nisam uspeo pronaci nista o ovoj akciji "Carobni kljuc".Mislim da je u pitanju period pre 1970
Verovatno 1968 ili 1969,tada su na testiranju imali jedan beli Ostin 1300 dobijen iz Engleske
Tek kasnije,krajem 1969(pred samu novu 1970 godinu) dobili su jedan od prvih sklopljenih u Novom Mestu,crveni Austin 1300,nakon cega je sa njim usledio veliki test od 50000km
Kao sto je vec receno u temi u pitanju je bila akcija "carobni kljuc" iz 1968
U najkracim crtama akcija je zamisljena tako sto je iz redakcije poslat poziv citaocima da posalju svoje ideje kako bi voleli da provedu svoj odmor a vezano za putovanja
Prva cetiri nagradjena najorginalnija predloga dobijali su auto na pozajmicu od redakcije,i sve im je tokom puta bilo placeno,gorivo,smestaj,troskovi...
Bila su cetiri auta a jedan od njih je bio i ovaj Austin 1300 koji je dodeljen bracnom paru iz Novog Sada




Sačuvana
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #320 poslato: Октобар 11, 2017, 19:06:30 »

Drugi deo price







Inace internet je cudo.Jedno vece sam malo pretrazivao i uspeo sam naci dosta toga vezanog za Miodraga s obzirom da je dosta poznat u slikarskim krugovima i da je napisao i neke knjige
Na zalost pretragom sam dosao i do jedne monografije o poznatim slikarima gde je i on uvrsten pa sam tu pronasao podatak da je preminuo 2004
Sto se Dobrile tice jedino sam na upit o njoj dobio broj telefona u pretrazivacu.I kada sam pozvao zaista to je bio njen broj
Jos uvek je ziva i zdrava,ima 83 godine.Danas smo malo popricali i bas se iznenadila da je to nekome zanimljivo posle eto skoro punih 50 godina :)
Sačuvana
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #321 poslato: Новембар 29, 2017, 19:29:30 »

Povodom 29 novembra prica o splavarenju sa Ostinom i na ado16info :)
https://web.facebook.com/ado16info/
Sačuvana
Vladimir
Administrator
Aktivan

Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Mk-3
Član kluba: da
Titula: Predsednik UO Kluba-Proedros MCS
Poruke: 4.448



« Odgovor #322 poslato: Децембар 03, 2017, 16:07:55 »

Juče sam posetio IMV muzej u Novo mesto i video prvog Austina ADO 16 sa ostalim vozilima iz IMV fabrike.
Nažalost nema Miniija jer se nije pravio u fabrici Novo mesto
Sačuvana

"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #323 poslato: Децембар 04, 2017, 20:29:52 »

Pa nije se pravio u punom smislu reci ali je bilo odredjenog sklapanja,isto kao i Maksi
Verujem da im sada ne bi bio bas lak posao naci neki primerak sklopljen bas u IMV
Sačuvana
Vladimir
Administrator
Aktivan

Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Mk-3
Član kluba: da
Titula: Predsednik UO Kluba-Proedros MCS
Poruke: 4.448



« Odgovor #324 poslato: Децембар 07, 2017, 18:18:20 »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:
Sačuvana

"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk
gregor.tm
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: mini 1275 turbo, MK1 morris traveller, mini MK3, triumph spitfire, Riley Elf,...
Titula: prosvetitelj
Poruke: 2.226



« Odgovor #325 poslato: Децембар 22, 2017, 19:42:20 »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:

Nije baš tako. priča je puno duža. napisao sam je i na 5 stranica u minimagazinu pre nekoliko godina.

istina za minija je ta, da se je u tadašnjoj Jugoslaviji plačao ogromno visok porez na uvezena vozila. pošto se je Austin 1300 sastavljao i proizvodio u ponoj snazi iz nule.... a mini se je uvozio kao ako s i na taj način je bio znatno niži proizvod. Kako su to uspeli? evo istinite priče iz vremena naše zajedničke države:
Mini sastavljen u GB se je transportirao u Belgiju, tamo su radnici iz IMV u tajnosti auto rastavili koliko je bilo moguče, to znači poskidali su sve farove, masku, branike, navodno čak motor, interier itd. sve delove su spakovali u drvene sanduke koje su radili na licu mesta te zajedno sa autom poslali vozom u Novo mesto gde su to sastavili u auto.
Zašto se nezna puno o tome? jer je sve to se odvijalo u potpunoj tajnosti jer je bilo na neki način mimoilaženje zakona. to je razlog što ne postoji ni jedna očuvana fotografija itd.
Imao sam prilike razgovarati sa nekoliko još živih koji su u tadašnje vreme  radili na miniju i ostalim autima. Na žalost dosta ljudi iz onog vremena je več umrlo i na veliko iznenađenje često kad sam neke pitao, rekli su mi da se više ništa nesečaju itd.
Sačuvana

Vladimir
Administrator
Aktivan

Van mreže Van mreže

Automobil: Mini Mk-3
Član kluba: da
Titula: Predsednik UO Kluba-Proedros MCS
Poruke: 4.448



« Odgovor #326 poslato: Децембар 23, 2017, 11:17:54 »

Znači Balkan Job u sred Belgije???
 :laughing:
Sačuvana

"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk
Dušan Stankov
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: MINI 1000 SDL
Član kluba: da
Poruke: 428



« Odgovor #327 poslato: Децембар 23, 2017, 20:12:46 »

Znači Balkan Job u sred Belgije???
 :laughing:

Trange frange  :hid_crazy:
Sačuvana

Blue Transformer
mista_minista
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: Mini 1000 mk3 & Mini Clubman Estate
Poruke: 96



WWW
« Odgovor #328 poslato: Децембар 29, 2017, 23:29:10 »

Kazu da su samo radkapne montirali  :blink:

Znači da su sve one priče o "našem" IMV Mini-u, bile samo bajka?  :fgh:
Šta je sa onim karakteristikama tog modlea, velikim žmigavcima naprijed, instrument tablom itd?
Sačuvana
nebkv
Članovi MKS
Aktivan
*
Van mreže Van mreže

Automobil: morris mini 67',austin cooper 69',mini 1000 71',1275 GT 75',bmc 1100/1300
Član kluba: da
Titula: Cooper nalazač
Poruke: 1.023



« Odgovor #329 poslato: Децембар 30, 2017, 21:15:17 »

Pa to sve stoji
Na kraju krajeva veci deo domace "srafciger" auto industrije tog vremena je samo sklapao aute uvezene u delovima iz inostranstva
E sad da li su i oni negde van zemlje rasklapali gotove aute pa ih uvozili u delovima ili su dolazili iz inostranih fabrika ne montirani ko ce ga znati
Tada je motorizacija i potraznja za autima bila u punom jeku,uvezeni auti su se kupovali za devize koje su nasi gradjani retko posedovali i cinilo se sve da se uvezeni auti predstave kao domaci proizvod i kao takav prodaju samo za dinare
U svakom slucaju Mini 1000 koji se na ovaj ili onaj nacin sklapao u IMV ima neke svoje specificnosti koje ga odvajaju od modela Mini 1000 za Englesko trziste jer je bio eksportna varijanta
Meni je zanimljivo da je on u stvari po detaljima vise Mini 850 sa motorom hiljadarke.Ne znam da li je bilo jos takvih slucajeva kod eksportnih tog vremena za neka druga trzista
Sačuvana
Stranice: 1 ... 20 21 [22] 23
  Štampaj  
 
Prebaci se na: